de muziek van c:s is idd niet geweldig, maar dat geldt voor alle geluiden voor mij: het "knop klik" geluid komt bij mij over alsof erzware vertraging zit in het indrukken van een knop gek genoeg, dat is voor mij reden het geluid uit te zettenquote:Op zondag 20 mei 2018 01:13 schreef TigerXtrm het volgende:
Vandaag had ik een realisatie. SimCity 5 deed een hoop dingen slecht, maar de muziek was er daar zeker niet één van. Ik durf toch wel te zeggen dat de muziek in CS echt veel slechter (en zelfs irritanter op bepaalde momenten) is dan die van SimCity. Vandaag toch 2 uur aan een knooppunt zitten werken onder het genot van die muziek
Die radiostations en muziek in CS zet ik eigenlijk standaard uit, want kut muziek
tot over een maand ofzo..quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:01 schreef TigerXtrm het volgende:
Hold on to your mods, boys! Parklife is coming.
Als ik straks thuis ben even een backupje maken van mijn saves en dan eens kijken wat de schade is. Zijn er grote mods die niet meer werken?quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:20 schreef mschol het volgende:
[..]
tot over een maand ofzo..
al heb ik nu wel issues met ruwweg 3500 assets en 24gb ram
hij is duidelijk trager en volgens loading screen mod >16gb ram verbruik
wat betreft parklife: geen idee, maar ga er maar vanuit dat het gros ergens gaat stuiteren..quote:Op donderdag 24 mei 2018 14:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als ik straks thuis ben even een backupje maken van mijn saves en dan eens kijken wat de schade is. Zijn er grote mods die niet meer werken?
quote:Hi mschol
Cities: Skylines is getting bigger, better, and more beautiful with Cities: Skylines - Parklife. Add amusement parks, zoos, city parks, nature reserves and so much more so your utopian city can be even more filled with life. Save on your order by using the voucher code below when checking out. Save and get building.
4YVJ6D-9QIOYR-KOAX63
USE VOUCHER* NOW
*Voucher expires 23:59 BST, 31st May 2018 and is only redeemable on Cities: Skylines - Parklife and Cities: Skylines - Parklife Plus.
treinen doe ik ook nauwelijks aan, grids zijn de bom voor efficientie.. en snelwegen zijn natuurlijk maar saaiquote:Op donderdag 24 mei 2018 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik baal zo van mezelf hè... Heb best wel weer zin om dit te gaan spelen, maar ik ken mezelf: makkelijke kaart en grid cities Tevens veel te weinig snelwegen en een trein doen we amper aan. Ja, één rail door de stad heen, hooguit twee, en dat was dan de verbinding met de buitenwereld
handigquote:Op donderdag 24 mei 2018 21:45 schreef TigerXtrm het volgende:
https://steamcommunity.co(...)1694922345929126811/
Lijstje met mods die kapoet zijn. Wordt als het goed is bijgehouden als ze weer werken.
Network Extensions 2 was een tijdje kaduuk, de wegen hadden geen zoning meer. Als het goed is, is de mod nu weer gefixed.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Raar. Heb het spel gisteravond even opgestart en kon helemaal niks bouwen Kerncentrale kon niet geplaatst worden, hulpdiensten konden niet geplaatst worden, parken niet... en ja, en had wel wegen aangelegd en ja ik was bovengronds bezig.
Ook zonder Parklife?quote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Network Extensions 2 was een tijdje kaduuk, de wegen hadden geen zoning meer. Als het goed is, is de mod nu weer gefixed.
Jep, de patch bracht ook gratis updates. Patches gooien alles in de war.quote:
hoeveel assets heb je? (en hoeveel ram enzo?)quote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, computer begint meteen als een malle te loeien en doet er 10 minuten over voordat ik een nieuwe stad kan gaan bouwen, zal wel door de assets komen, al heb ik wellicht maar 5-10% van de hoeveelheid assets die anderen hier gebruiken. Stoorde me al langer aan die lange laadtijden, dus ga wellicht ff mijn meestgebruikte assets noteren en dan opnieuw installeren.
16GB ram (was voorheen 8GB) en weet niet zo gauw hoeveel assets ik heb. In ieder geval wat intersections, 200 passenger bus, Nederlandse rijtjeshuizen, Shrine of Azura, wat parkjes, een zooi dingen die met de classic ground en elevated metro te maken hebben, een zooi extra maps en dat was het wel. Zou heel handig zijn geweest als ik ergens cijfers kon zienquote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:30 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel assets heb je? (en hoeveel ram enzo?)
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=667342976 die is altijd handig...quote:Op vrijdag 25 mei 2018 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
16GB ram (was voorheen 8GB) en weet niet zo gauw hoeveel assets ik heb. In ieder geval wat intersections, 200 passenger bus, Nederlandse rijtjeshuizen, Shrine of Azura, wat parkjes, een zooi dingen die met de classic ground en elevated metro te maken hebben, een zooi extra maps en dat was het wel. Zou heel handig zijn geweest als ik ergens cijfers kon zien
quote:Happy Parklife day everyone! In just about two hours Parklife will be released into the world and available to all you lovely City builders! As always though, even if you're not able to get Parklife today we're not leaving you empty handed! At around 14:00 CEST we will release the 1.10 patch which comes loaded with new Free Content as well as a bunch of fixes! Full patch notes available below!
1.10.0-f3
Paid content ParkLife expansion:
Park Area Tool
Park Area levels
Tours Info View and Panel
Walking Tour Tool
Sightseeing Bus Tour Tool
Park Maintenance City Service
New policies (3 city and 8 park policies)
Amusement park props and buildings
Nature reserve park props and buildings
New city park buildings
New zoo props and buildings
New monument
Castle of Lord Chirpwick
6 new Unique buildings
The Statue of Colossalus
Observation Tower
Sea Fortress
Old Market Street
Clock Tower
City Arch
Fireworks effect (for monument and park area tool)
New chirps
7 Steam achievements
4 New Chirper hats
New models for animals in the wild (for asset editor and map editor)
5 new ParkLife maps
Mountain Meadows
Pine Rivers
Cavern Coast
Windfield
Honu Island
Paid content Country Road Radio:
Country Road Radio DLC
Free update for all players and DLCs owners:
Cities: Skylines base game
A collection of new city park props added
Effect for trees to reduce noise pollution around them
Submesh modding made possible
Cinematic camera
Menu Filtering
Tourism Panel and Info View update
New models for tourists
New trees (Corsican Pine, Yew, Sugar Maple, Chinese Windmill Palm)
New terrain props (rock formations, caves and cliffs) and vegetation
Leisure Info View icon changed
Parks & Plazas toolbar icon change
Accessibility renamed to Entertainment for clarity under Leisure Info View
Exposed props in-game
Exposed Entertainment value for Parks, Plazas and Unique Buildings in building tooltip image
Exposed City Attractiveness in City Information panel and in new Tourism Info View
Exposed camera system to modding so users can control camera with scripts
ChirpX - Fixed: FR Localization of "Launch Rocket" is incorrect
Pearls from the East DLC - Fixed: Landmarks lack constructed icon after loading
Road Modding: Road editor feature to import models from existing roads
Road Modding: Road color set automatically to gray + text fields for setting the color
Asset importer template panel hides empty categories for buildings
Options panel has a button to show Whats New Panel (game restart required)
Content manager shows asset DLC requirements for all DLCs
Theme editor UI improvements: consistent panels, rain -> snow in winter themes, world properties -> weather properties
Updated managed framework with a minor memory leak fix
UI temperature string updated only when the visible number would actually change to reduce garbage in main loop
Updated Landscaping Advisor text
Added a feature to test the map in play mode straight from map editor
Added the reload button to asset editor pause menu
Added Gravel footbridge
Added Thumbnails image to props and assets in Asset Editor importer window
Added tooltips for color changing buttons for football panel, festival panel and chirpX panel
Added missing line to Oil Industry description in PT explaining increased tax income
Fixed: Left-Hand Traffic rules check box missing when selecting theme for new map in Map Editor
Fixed memory leaks in star billboard meshes
Fixed leaking materials in bloom effect
Fixed leak in SMAA
Fixed content manager panel only showing max 5 dlc icons. icons are now smaller and wrap to second line
Fixed props not loading in asset editor on the first import of the session
Fixed asset importer category monuments to unique buildings, and added category for actual monuments
Fixed: Forestry Resources at New Game creation Panel has wrong Icon
Fixed: Map editor sometimes loading a wrong map when testing a workshop map saved into a new file
Fixed: Adjusted volume sliders show incorrect percentage when returned to game
Fixed: Switching Transport Line type when creating a Transport Line causes unexpected behavior
Fixed: Player is able to simultaneously select 2 assets in Asset Importer
Fixed: Main menu "X/Y mods enabled"-label refreshing when disabling all mods
Fixed: Forestry Resources has wrong icon on New Tile Purchasing view
Fixed a case where corrupted mod prevents creating mod entries in content manager
Fixed achievements getting incorrectly enabled/disabled when loading a game while running a scenario.
Fixed achievements sometimes staying enabled when loading a Workshop save with continue-button or quick load.
Fixed: Issue in road editor that caused importing models from existing slopes to fail in certain situations.
Fixed "import from existing road" button not working when player has corrupted custom net assets.
Fixed: Tennis Court not mentioned at Milestone 3 Unlocks > New Buildings
Fixed: Sports Arena's description has minor grammatical issue in DE localisation
Fixed: Economy Panel Tourism 'Total' hover-on tooltip is incorrect
Fixed: Clicking on unowned DLC badges on Content Manager Assets does not take the player to Steam Store
Fixed: In ES localisation all buildings that require unlocking have the progress bar overlap with Upkeep cost text
Fixed: PL Localization of City Planning text in City Policies is Cut-off
Fixed: Wind Turbine and Advanced Wind Turbine info panel show Power Output even when they are in collapsed state
Fixed: German translation on science center tooltip
Fixed: On maps without Sea Connection Cargo Harbor and Cargo Hub have dotted lines pointing to the center of the map
Fixed: Warning for lack of educated workers in office is out of bounds in PL translation
Fixed: Healthcare info view has overlapping text in PL language
Fixed: Loading error when there is a bend between missing and working road types
Fixed: Misspelling in water tab of theme editor
Fixed: Policies panel services text cut off in Germany
Fixed: Confused ships rotating forever
Fixed: All traffic use Bus & Taxi lane when Old Town policy is active
Fixed: Spelling and inconsistent naming and cut off texts in multiple languages
Fixed: Leisure Info View opens too early into gameplay
Fixed: Term residents is not cohesive throughout the game
Fixed: Theme editor issue where failed terrain normal texture import causes the import button to become unusable for the rest of the session
After Dark expansion
Fixed: Missing RU translation for Fantastic Fountain
Fixed: Bicycle Tunnels get flooded when built underwater
Snowfall expansion
Fixed: Missing Snowfall icon on Snowfall maps in new scenario panel
Fixed: Geothermal Heating Plant description overlaps with Water/week info text in multiple localisations
Natural Disasters expansion
Fixed: Natural Disasters - Overlapping 'Can Repeat' conditions in Scenario Editor in multiple languages
Fixed: Floodland scenario "Story message" has a typo
Fixed: Extra collapsed notifications for buildings with builtin roads
Fixed: The visual difference between a damaged path part and a path part not affected by disaster should be cohesive
Mass Transit expansion
Fixed: Blimp Billboard ad "Books are the way to the wisdom" Grammar is incorrect
Asymmetrical Three-lane slope LOD fix
Fixed: Two-Way Highway description mistake on German translation
Fixed: Ferry Depots sidewalls texture is "pixelated"
Green Cities expansion
Fixed: Vehicle info panels can't fit long vehicle names
Fixed: Building despawn loop when using self sufficient specialization together with highrise ban policy
Fixed: The Ultimate Recycling Plant description updated in EN
Fixed: Recycling Center is imbalanced in comparison to Incineration Plant
Fixed: Scenario Editor trigger conditions mention high-tech specialization
Concerts mini-expansion
Fixed: Concerts DLC badge is missing localization in ZH ingame
Match day mini-expansion
Fixed: Football Stadiums sometime gets 'Not Operating' without communicating to player the reason behind it
alle mods en/of assets unsubscribed/bekeken of dit nodig is?quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb een uninstall en reinstall gedaan, maar kan nog steeds niet zonen op een nieuwe map
Ga ik vanmiddag wel ff doen.quote:Op zaterdag 26 mei 2018 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
alle mods en/of assets unsubscribed/bekeken of dit nodig is?
begin met network extensions mod (je moet dus network extensions 2 hebben) , op tweakers hadden mensen er ook last van en daar is dat echt de oplossing geweest.quote:
fuck, dat is een handige tool..quote:Op zondag 27 mei 2018 10:16 schreef Cyan9 het volgende:
Ik merk nu hoe vaak ik de prop line tool gebruik. De creator is een weekje weg, dus het is nu nog kaduuk, maar ik loop er constant tegenaan.
Ik gebruik het echt voor alles. Ik ben heel erg van het decoreren, parkeerplaatsen, hekken, bomen rijen, etc etc. Ik hoop dat het snel weer gefixed is..quote:Op zondag 27 mei 2018 10:39 schreef mschol het volgende:
[..]
fuck, dat is een handige tool..
die moet ik ook in planet coaster hebben
zo, na even wachten tot het gros van de mods bijwaren eens met PLT gespeeld, vetquote:Op zondag 27 mei 2018 11:22 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gebruik het echt voor alles. Ik ben heel erg van het decoreren, parkeerplaatsen, hekken, bomen rijen, etc etc. Ik hoop dat het snel weer gefixed is..
Prop Line Tool is wat mij betreft echt onmisbaar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
zo, na even wachten tot het gros van de mods bijwaren eens met PLT gespeeld, vet
[ link | afbeelding ]
na (links) en voor (rechts)
ik heb het nooit gemist, maar ik vrees dat ik het nu ga missen als simpele decoratie tool als hij er niet is... (een paar extra's langs kale opritten fleurt de boel al enorm op en enorme preciesie hoef ik daar ook niet voor te gebruiken nu...),quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:43 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Prop Line Tool is wat mij betreft echt onmisbaar.
In combinatie met Move It is het echt ideaal om details aan te brengen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 15:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het nooit gemist, maar ik vrees dat ik het nu ga missen als simpele decoratie tool als hij er niet is... (een paar extra's langs kale opritten fleurt de boel al enorm op en enorme preciesie hoef ik daar ook niet voor te gebruiken nu...),
volgens mij ben ik in dit spel nooit hoger dan 50k inwoners oid gekomen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben intussen alweer 3 avondjes aan het spelen en heb sinds gister 100k inwoners Verkeer loopt opzich soepeltjes met een gemiddelde van 91% doorstroming, wijken zijn op verschillende manieren bereikbaar en heb twee extra snelwegen rond de stad aangelegd. Doe het ook heel kalm aan wat betreft unieke gebouwen en heb 3 metrosystemen aangelegd zodat alles via via bereikbaar is
Mijn beste is iets van 165k, toen ging de computer zo erg protesteren dat ik nog maar met een slakkengangetje kon spelen. FPS lag ook onder de 10 ofzoquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:42 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij ben ik in dit spel nooit hoger dan 50k inwoners oid gekomen?
doorstroming van verkeer is bij mij altijd het probleem helaasquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn beste is iets van 165k, toen ging de computer zo erg protesteren dat ik nog maar met een slakkengangetje kon spelen. FPS lag ook onder de 10 ofzo
Hier normaal gezien ook, maar het valt me nu heel erg mee. De enige boosdoener is de route tussen gewone industrie en een zooi winkels die (uiteraard) midden in een wijk staan. Zorgt voor redelijk wat opstoppingen, maar heb her en der wat afslagen gemaakt die op kruispunten in de wijken uitkomen. Kwartiertje later stroomde het stukken sneller doorquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:27 schreef mschol het volgende:
[..]
doorstroming van verkeer is bij mij altijd het probleem helaas
Ik twijfel aan je vaardigheden als "burgemeester".quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Whehehe, ik startte het spel weer op, ging eten, liet het spel op de achtergrond gewoon verder draaien en dacht er vervolgens niet meer aan... tot 10 minuten geleden. Ik open het spel en zie dat er enorm veel gebouwen leeg stonden en dat het inwoneraantal van 155k naar 99k was gezakt door een massale deathwave. Omdat de lijkenwagens niet snel genoeg bij de doden konden komen vertrokken er heel erg veel inwoners
Je kunt ze geen seconde uit het oog verliezen, want dan gaat het dus misquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik twijfel aan je vaardigheden als "burgemeester".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |