Hoezo? Paar jaar terug was dat nog een groot talent, misschien dat hij ver van Cannondale bij Vino toch nog definitief door kan breken.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag toch hopen dat Villella de bergtrui niet wint. Gaat nergens over.
Nummer 2 was toen Horner, dus doe mij dan toch maar Edet.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoezo? Paar jaar terug was dat nog een groot talent, misschien dat hij ver van Cannondale bij Vino toch nog definitief door kan breken.Edet was pas erg.
Krachtenarsenaal van Franco is ook even kwijt.twitter:jjrojillas twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 17:50:37Menudo día que he pasado hoy.... después de estar toda la noche sin dormir abrazado a WC casi no llego a meta 🤕 reageer retweet
Papy was een verrijking van het peloton.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nummer 2 was toen Horner, dus doe mij dan toch maar Edet.
Rot op.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Papy was een verrijking van het peloton.
Het gaat me niet om Villella an sich maar hij laat verder niks zien bergop.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoezo? Paar jaar terug was dat nog een groot talent, misschien dat hij ver van Cannondale bij Vino toch nog definitief door kan breken.Edet was pas erg.
Met een glimlach de Angliru opfladderen. Schitterend.quote:
Als ik steenkolenspaans wil horen luister ik wel naar Koffieplanter.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zelfs de legendarische interviews met Juan Carlos?
Dat zou toch maar nutteloos gespartel in de marge zijn vergeleken met Landa en Barguil.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het gaat me niet om Villella an sich maar hij laat verder niks zien bergop.
De derde week is in aantocht!quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch apart dat Kruijswijk hier zo goed vooraan zit. Normaal niet echt z'n ding.
Toch ook opvallend dat je als ploeg wel kopwerk gaat doen als je niet weet hoe goed de kopman is..quote:In de finale van de rit naar Tomares moesten de renners twee hellinkjes beklimmen. Clement: “Ik denk dat Juan Jose de benen niet had. Hij had vannacht last van diarree, maar tijdens de wedstrijd gaf hij aan dat hij in orde was. Door het vochtverlies zal hij krampen gekregen hebben. Dat is jammer, want er is veel energie ingestopt door de jongens. Gelukkig is plan twee, Steven van voren houden, wel gelukt."
Lobato beaamt de woorden van Clement: “Tot aan de bevoorrading was ik oké, maar daarna speelde mijn maag weer op en voelde ik mijn krachten wegvloeien.”
Wat een stuitend amateurisme weer.quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch ook opvallend dat je als ploeg wel kopwerk gaat doen als je niet weet hoe goed de kopman is..
quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Sneltram A12? Ja graag! moet je zoeken.
Pic?quote:Op vrijdag 1 september 2017 19:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Sneltram A12? Ja graag! moet je zoeken.
Pure kunst.quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet hem alleen nog inkleuren.
Ga je met een Atlético-shirtje?quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet hem alleen nog inkleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |