Als Schwarzmann en Van Asbroeck dit al overleven....quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:31 schreef wimderon het volgende:
Modolo ook keurig 123e, terwijl dit hem zou moeten liggen.
Je spoort ook niet als je hier Molano speelt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:31 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ja verdomme, stel ik een keer Lobato, Molano, Blythe en Theuns op, vallen ze allemaal kansloos buiten de top 20.
Dan zal je nog wel eens eerste kunnen blijven.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
1,3,4,5.
Is genoeg denk ik, zullen er weinig zijn met de volledige top 5 en de goede mix tussen sprinters en klassementsrenners is onmogelijk denk ik
Des te knapper dat ze het gesloten houden vooraan.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:36 schreef komrad het volgende:
[..]
lekkere vlakke sprintetappe, Vuelta style
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 17:37:27Zeer, zeer attent van Kelderman en Kruiswijk in die eerste groep. Pakken zeven seconden. Kelderman naar plek 4 nu. Best is yet to come reageer retweet
Net wel dus.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan zal je nog wel eens eerste kunnen blijven.
Ik ga mijn 3e plek net niet vasthouden denk ik
dit valt me wel een beetje tegen Columbiafan, deze Jose moet je negerenquote:Op vrijdag 1 september 2017 17:38 schreef Columbiafan het volgende:
twitter:TourDeJose twitterde op vrijdag 01-09-2017 om 17:37:27Zeer, zeer attent van Kelderman en Kruiswijk in die eerste groep. Pakken zeven seconden. Kelderman naar plek 4 nu. Best is yet to come reageer retweet
Dat besef ik.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:39 schreef komrad het volgende:
[..]
dit valt me wel een beetje tegen Columbiafan, deze Jose moet je negeren
En dan te bedenken dat Rojas tweede staat in dat klassement.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag toch hopen dat Villella de bergtrui niet wint. Gaat nergens over.
Mas heeft vandaag op kop gereden. Niets sparen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:42 schreef Columbiafan het volgende:
Mas blijf zich sparen, die gaat flink uitpakken morgen en zondag.
Lol, waarom is er geen dubbele punten met aankomst bergop hier? Miguel kreeg maar 10 op de Observatorio.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik mag toch hopen dat Villella de bergtrui niet wint. Gaat nergens over.
Ik verwacht hem desalniettemin dit weekend, maakte enorm veel indruk in die rit naar Sagunt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Mas heeft vandaag op kop gereden. Niets sparen.
Hij moet het normaal meer van de korte tijdritten hebben, maar top 10 zou me niet verbazen. Sunweb heeft wel een heel aardig tijdritploegje. Sam Oomen kan ook wel top 15 halen in deze vorm.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:45 schreef TheArt het volgende:
Ben benieuwd wat SKA kan in die lange tijdrit.
Froem moest Gianni nog even toestemming geven om voor de overwinning te sprinten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/ammattipyoraily/status/903644902810165250.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |