Da's tillieburgs.quote:
Gij kent hum ok?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kevin Rovers hadden ze chemisch moeten castreren. Tien jaar geleden al. Wat een koekwous.
Drinken ze thuis dan wél water? Of drinken ze alleen als ze op school zijn?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:18 schreef 8777 het volgende:
[..]
Wie zegt dat we dat niet doen?
Ze hebben in de ochtend een kwartier pauze, een pakje Wicky oid kan niet zoveel kwaad.
Maar dit besluit wordt gewoon terug gedraaid of genegeerd straks.
Zo vaak kom ik niet bij Kevin, maar het is hun kind dus hun beslissen wat er thuis gezopen wordt. Waarschijnlijk ranja.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:21 schreef Spice het volgende:
[..]
Drinken ze thuis dan wél water? Of drinken ze alleen als ze op school zijn?
Boh ik weet niet. Heb ook ff zitten glurenquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kevin Rovers hadden ze chemisch moeten castreren. Tien jaar geleden al. Wat een koekwous.
nou wees maar blij dat ze het schoolbeleid niet doorvoeren op je werkplek 😂quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:15 schreef raptorix het volgende:
Ik vind water ook niet zo aantrekkelijk om te drinken over algemeen, op mijn werk drink ik het daarom altijd met aanleng limonade met heel veel crushed ijs, heerlijk en lekkerder dan frisdrank.
De hele tokkie-bingokaart is wel volgekruisd inmiddels. Lekker vooroordeelbevestigend.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:31 schreef Nielsch het volgende:
Haha Jonairo heeft ook een elektrische quad zodat hij niet zelf hoeft te trappen
Ik mocht niet eens GTA San Andreas spelen toen ik 12 was.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:32 schreef Nielsch het volgende:
"Ons jonairo die horen we niet meer haha PlayStation 4 gehad en gta 5 en online abonnement voor zijn verjaardag !!"
GTA V voor een kind van 6
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:28 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Boh ik weet niet. Heb ook ff zitten glurenen kijk het zijn niet mijn soort namen, maar hij is duidelijk trots op en actief bezig met zijn kinderen dus ik denk dat daar echt niet zoveel fout gaat.
Jeuzus, ik neem mijn eerdere comment terug...quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:32 schreef Nielsch het volgende:
"Ons jonairo die horen we niet meer haha PlayStation 4 gehad en gta 5 en online abonnement voor zijn verjaardag !!"
GTA V voor een kind van 6
Jij hebt zeker ook een portret van Mengele boven je bed?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:28 schreef -AMG- het volgende:
Kindervergunning invoeren voor paupers is de beste optie. Bij de geboorte periodiek onvruchtbaar maken en bij goed gedrag is er een optie tot het krijgen van kinderen.
Het is beter voor iedereen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een portret van Mengele boven je bed?
Niks mis mee hoor, die van mij hebben dat ook.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:30 schreef Nielsch het volgende:
Nog een pareltje op z'n Facebook:
"Met de tijd meegaan dus de kids allebei een mobiele telefoon hahaha lol had ik nie op die leeftijd"
Kinderen zijn 6 en 3 ofzo.
Jij bent dan ook nogal een bijzondere. En het gaat hier om werkende foons.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, die van mij hebben dat ook.
Prachtig speelgoed een oude telefoon die het niet doet.
Ik had zelf vroeger ook een speelgoed telefoon, met een draadje en druktoetsen.
Is goed voor rollenspellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |