Een pakje per dag kan geen kwaad voor de klein mannen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:11 schreef Perrin het volgende:
Dit is wel erg. Alleen suikerhoudende drankjes drinken is echt een recept voor tand- en gewichtsproblemen.
Was vroeger ook nooit een probleem, waarom nu opeens wel?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Todat er iets fout gaat en 'het onderwijssysteem faalt' omdat <vul hier iets in dat de ouders hun kinderen bij hadden moeten brengen>.
Schooltijd, schoolterrein, de verantwoordelijkheid ligt bij de school. Ouders kunnen hun toekomstige diabeteslijertje thuis lekker een extra boterkoek geven.quote:
Neee, laten zij eerst beginnen met kijken wat goed is voor hun kind.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:13 schreef 8777 het volgende:
[..]
Een pakje per dag kan geen kwaad voor de klein mannen.
Laten ze eerst beginnen om de Jumbo te verbieden om redbull aan klein jong te verkopen IPV jammeren dat ze alleen nog maar water op school mogen
Die namen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:16 schreef Nielsch het volgende:
Even op facebook gekeken maar die Jonairo is al een behoorlijke onderkin aan het ontwikkelen.
Commentaar van Kevin zelf:
Dacht da we in 2017 leven don sarto wil onze kinderen gaan verplichten om alleen maar water te moeten drinken en verder niks op school komde niks verder dan maar verdere stappen tegen deze onzin 😡😡😡😡Samantha Britney Romy Lauwerijssen Jan Heij Manuela Wesley Djellyano Romancio van Gorp Wesley van Gorp Sabrina van Laarhoven
Idd. Misschien is het kind nog te redden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:17 schreef vincenzo78 het volgende:
Mijn kind lust geen water....
Jeugdzorg kan nu al ingrijpen.
Ik weet genoeg.quote:
Dat je tegen deze betutteling bent kan ik goed begrijpen, maar om dan zo te reageren en volledig tegen water te zijn, dan ben je ook wel een rasmongool hoor.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:17 schreef racerdkb het volgende:
beetje zo'n "het is de schuld van de rabobank!" / "die hoge heren in den haag!"-figuur
[ afbeelding ]
Met net zoveel suiker.quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:15 schreef raptorix het volgende:
Ik vind water ook niet zo aantrekkelijk om te drinken over algemeen, op mijn werk drink ik het daarom altijd met aanleng limonade met heel veel crushed ijs, heerlijk en lekkerder dan frisdrank.
Wie zegt dat we dat niet doen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:16 schreef Spice het volgende:
[..]
Neee, laten zij eerst beginnen met kijken wat goed is voor hun kind.
Is dit de opstelling van FC Tokkie united?quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:16 schreef Nielsch het volgende:
5;Samantha Britney Romy Lauwerijssen Jan Heij Manuela Wesley Djellyano Romancio van Gorp Wesley van Gorp Sabrina van Laarhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |