Hier leek de tweede keer nog pijnlijker dan de eerste keer, maar dat kwam waarschijnlijk ook voor een groot deel doordat ze slecht aanhapten. En ik denk dat het ook wel van invloed is hoelang je al gestopt was.
Wij hadden gisteren een extra bezoekje aan het cb om te wegen. Vorige keer waren ze namelijk net niet genoeg aangekomen voor een sticker, en ook deze keer zijn we weer gezakt

Lala heeft haar lijntje op -2,5 gevolgd en was wel oké aangekomen (3750) al zou het fijn zijn als het wat meer was, maar Em was te weinig aangekomen (3680) en zit nu onder het -2,5 lijntje. Ze drinken alles van borstvoeding live, alleen op mijn werkdagen krijgen ze de ene dag afgekolfde melk en de andere kunstvoeding. Wel nog maar 80ml per keer omdat ze nog zo klein zijn en ik daar volgens de formule op uit kwam, dat gaan we nu iig wel ophogen naar 100, kijken of ze dat opdrinken. Ze drinken 7~10 keer per dag per baby en per sessie een andere kant, dus geen idee waar het door komt. Echt tips had ze ook niet, behalve kolven en dat geven zodat ik kon zien wat er in gaat, maar daar ga ik niet aan beginnen, dan houd ik geen leven meer over. Ik bedacht me vannacht wel dat Em al een tijdje flink verkouden is waardoor ze soms ook wat lastiger ademt en drinken dus ook vermoeiender zal zijn, dus wellicht dat het verschil daardoor verklaarbaar is, maar dan nog groeien ze niet goed genoeg. In bijna 11 weken zitten ze nu op +1,2 kg en +1 kg. Beetje jammer dat ik hier dan toch weer heel onzeker door word. Bij elk huiltje denk ik nu 'ze zullen wel honger hebben'.