ja dat is ook ineens hipquote:Op zondag 15 oktober 2017 20:28 schreef Selvaria het volgende:
Haha, heerlijk SQ.Hier net omgekeerd eigenlijk, mijn tepel is meer iets om je pincetgreep op te oefenen in plaats van iets om uit te drinken.
Goed om te weten! Ik dacht dat je echt harde plekken moest voelen.quote:Op zondag 15 oktober 2017 18:49 schreef LadyBlack het volgende:
Klinkt eerder als een verstopping dan Kazy, dat blauweplek-gevoel. Je hoeft dan nog niks te zien, maar als je de verstopping niet wegkrijgt loop je wel risico op een borstontsteking.
Spruw voelde hier echt meer als speldeprikken / messteken in de borst
Weet je de trucs om een verstopping weg te krijgen? Zorgen dat de borst goed warm is als je gaat voeden, meemasseren tijdens het drinken, en evt onder de douche masseren met een hete straal water erop.quote:Op zondag 15 oktober 2017 21:36 schreef kazy het volgende:
[..]
Goed om te weten! Ik dacht dat je echt harde plekken moest voelen.
Ik ben ook echt wel bang voor een ontsteking als ik lees hoe pijnlijk dat is en hoe ziek je daarvan kunt zijn
oh ja, die krijg ik al heel langquote:Op maandag 16 oktober 2017 01:10 schreef WupWup het volgende:
Zijn het geen kusjes, sq? Ik krijg sinds een paar weken van die lekkere open-mond-natte-lebber-kusjes![]()
Thanks! Masseren doe ik inderdaad al, maar dat van de warmte wist ik niet.quote:Op zondag 15 oktober 2017 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Weet je de trucs om een verstopping weg te krijgen? Zorgen dat de borst goed warm is als je gaat voeden, meemasseren tijdens het drinken, en evt onder de douche masseren met een hete straal water erop.
Hopelijk lost t straks op!
Nou, als ik licht heb kan ik zien wat ie doet. Dan voelt het toch minder spannendquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:10 schreef WupWup het volgende:
Ga je nu kolven dan of kun je het overdag wel handelen?
Snap ik hoor. Helemaal. Ik vind het al spannend als ie eens heeft misgehapt en dan opnieuw moetquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, als ik licht heb kan ik zien wat ie doet. Dan voelt het toch minder spannend
ja vreselijk! Alsof je geblinddoekt in een lade vol scherpe messen moet graaienquote:Op dinsdag 17 oktober 2017 14:29 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ohhhh brrrr jah een kloofje en dan het aanhappen, en nog erger verkeerd aanhappen.
ik vind momenteel iedere voed beurt eng, hij kan zo uit het niets ineens bijten overdag en hij heeft veel tanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |