mailtje gestuurdquote:Op vrijdag 1 september 2017 07:30 schreef Karig_Hutje het volgende:
Probeer het in de ideeënbus van de AIVD.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 07:25 schreef Symphonic het volgende:
Zelfs mijn tante was niet zo vaag, en die is al jaren dood.
dit dusquote:Op vrijdag 1 september 2017 08:30 schreef Fe2O3 het volgende:
Als je een concrete dreiging, of een 'gat' ergens in de beveiliging ziet kan je dat melden bij de AIVD. De politie kan ook, mgoe, die hebben het te druk met flitsen.
Wat is je dan opgevallen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 08:56 schreef bonke het volgende:
[..]
dit dus![]()
ik heb de aivd al een mailtje gestuurd
Denk dat je beter terecht kan bij het NCTV.quote:Op vrijdag 1 september 2017 08:56 schreef bonke het volgende:
[..]
dit dus![]()
ik heb de aivd al een mailtje gestuurd
quote:Op vrijdag 1 september 2017 07:30 schreef Karig_Hutje het volgende:
Probeer het in de ideeënbus van de AIVD.
Dat kan je natuurlijk wel zeggen. Dan doe je alle mensen hier ten goede. Ze zijn dan gewaarschuwd.quote:
sja, maar via,via,via,via, enz kan het verkeerd terechtkomenquote:Op vrijdag 1 september 2017 09:27 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat kan je natuurlijk wel zeggen. Dan doe je alle mensen hier ten goede. Ze zijn dan gewaarschuwd.
Ja dat is ook weer waar.quote:Op vrijdag 1 september 2017 09:28 schreef bonke het volgende:
[..]
sja, maar via,via,via,via, enz kan het verkeerd terechtkomen
Tr gemachtquote:Op vrijdag 1 september 2017 09:33 schreef Gia het volgende:
Blaas wat dijken op. De Nederlanders kunnen zwemmen. Wie niet kan zwemmen verdrinkt.
Win-win: Zij meer slachtoffers, wij minder moslims.
Dit met een knipoog naar het topic over verdrinkende Syriërs, die denken dat iedereen kan zwemmen, omdat het er zo makkelijk uit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |