Ik heb haar NOOIT op haar gedrag aangesproken. Ik heb nóóit gevraagd waarom laat je niks horen. Ik heb alleen basic gevraagd of het nog doorgaat. Als iemand al dagen niet reageert kan er of wat gebeurd zijn of het gaat niet meer door of wel. Duidelijke taal verstaan we allemaal. Hoe moeilijk is het om gewoon terug te appen "ja ik kom gewoon om 13u bij bar X tot dan"quote:Op zondag 17 september 2017 09:21 schreef Mojo.jojo het volgende:
Begrijp w00fer wel.
Ben er niet over uit of het arrogantie of onzekerheid van de aangesprokene in kwestie is, maar als je niet op gedrag aangesproken wenst te worden moet je gewoon geen relatie ambiëren.
Het veel gebruikte truukje is dan te reageren op de vorm hoe ze menen aangesproken te moeten worden in plaats van in te gaan op de essentie van de boodschap die gemaakt wordt.
Gewoon onvolwassen. Tenzij iemand continue iemand op gedrag aanspreekt en/of nooit iets positiefs zegt. Dat is weer het andere uiterste.
Denk dat je blij mag zijn dit nu al te hebben ervaren. Zonde van je tijd anders.
Was toch al even bekend?quote:
Nee hoor. In je eigen topic was het laatste dat je hem leuk vond, maar niet dat er daadwerkelijk een relatie was.quote:
Moet zeggen dat ik tegenwoordig ook wel even zorg dat ik even wat WhatsApp contact heb voor ik de deur uit ga, voor niets ergens een half uur staan wachten beviel me niet zoquote:Op maandag 18 september 2017 02:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon wat weten. Al ligt iemand de hele dag op z'n nest. Ik wilde gewoon weten of ik niet voor Piet snot zou reizen.
Ik kan de boodschap in goud gieten, als iemand totale lak heeft aan gewoon effe bevestigen houdt het al snel op toch?
O, nee, het is al sinds begin augustus aan.quote:Op maandag 18 september 2017 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee hoor. In je eigen topic was het laatste dat je hem leuk vond, maar niet dat er daadwerkelijk een relatie was.
Tof Andro!quote:Op maandag 18 september 2017 11:03 schreef Andromache het volgende:
[..]
O, nee, het is al sinds begin augustus aan.Onzeker, onwennig, maar aan is het
Deels wel, natuurlijk. Alsof ik zin heb in een date met een blondje van de HRM of afdeling P&O. Ga liever normaal dood.quote:
Denk dat die blondjes blij zijn dat iemand die zo kortzichtig is ze niet lastig valtquote:Op maandag 18 september 2017 14:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Deels wel, natuurlijk. Alsof ik zin heb in een date met een blondje van de HRM of afdeling P&O. Ga liever normaal dood.
Netjes verwoord hoorquote:Op maandag 18 september 2017 02:59 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik heb haar NOOIT op haar gedrag aangesproken. Ik heb nóóit gevraagd waarom laat je niks horen. Ik heb alleen basic gevraagd of het nog doorgaat. Als iemand al dagen niet reageert kan er of wat gebeurd zijn of het gaat niet meer door of wel. Duidelijke taal verstaan we allemaal. Hoe moeilijk is het om gewoon terug te appen "ja ik kom gewoon om 13u bij bar X tot dan"
Nee gelijk in de verdediging en uitgaan van mijn verkeerde intentie. Die er helemaal niet was.
Ik wilde gewoon wat weten. Al ligt iemand de hele dag op z'n nest. Ik wilde gewoon weten of ik niet voor Piet snot zou reizen.
Ik kan de boodschap in goud gieten, als iemand totale lak heeft aan gewoon effe bevestigen houdt het al snel op toch?
Heeft geen bal te maken met verantwoording afleggen of dat soort ongein. Plus ik ga niet alles goudomrand zeggen. Dat deed zij ook niet...
Met dat als een hondje erachteraan lopen bedoel ik, als zij dagen niks meer laat weten ga ik niet lopen smeken of het nog doorgaat.
Ik zie het teveel dat de vrouwen niet to the point zijn als er wat geregeld moet worden. Het initiatief van de man is wat mij betreft écht wat anders dan alles voorkauwen.
Wow, iemand laten vallen op het werk wat hij of zij doet.. Beetje kortzichtig.quote:Op maandag 18 september 2017 14:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Deels wel, natuurlijk. Alsof ik zin heb in een date met een blondje van de HRM of afdeling P&O. Ga liever normaal dood.
Ik heb de gezelligste date ooit gehad met een blondje van de hr-afdeling. Mijn god, bloedmooi, slim en ook nog eens lekker nerdy, spontaan. Ze kon zelfs mijn tempo speciaalbier bijhouden.quote:Op maandag 18 september 2017 14:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Welke baan vind jij dan wel aantrekkelijkquote:Op maandag 18 september 2017 14:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar lekker laten, dat kortzichtige gedoequote:Op maandag 18 september 2017 15:13 schreef BeamofLight het volgende:
Oh dacht ik de enige was hier die dat hautaine gedrag van freak kitsbeu was
Als het goed is is ze heel blij en opgewekt.quote:Op maandag 18 september 2017 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat tof Andro! Hoe hou jij je er onder allemaal?
Ach, als jij in die burgerlijke wijsheden gelooft.. vooral doen.quote:Op maandag 18 september 2017 14:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wow, iemand laten vallen op het werk wat hij of zij doet.. Beetje kortzichtig.
Mij boeit het niet wat voor een werk je doet, wél waarom je het doet en of je passie, hart en ziel erin zit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |