In het begin vermakelijk slecht, maar het werd wel erg snel bagger jaquote:Op woensdag 13 september 2017 11:15 schreef SunChaser het volgende:
[..]
zelfs dat niet, wat een bagger
Breaking Badquote:Op woensdag 13 september 2017 16:14 schreef KingRadler het volgende:
zijn er nog meer series op Netflix die je zeker niet moet kijken omdat ze zo slecht zijn.
Met moeite aflevering 1 gekeken paar weken geledenquote:Op woensdag 13 september 2017 16:24 schreef mschol het volgende:
ozark is ook wel kandidaat om te vermijden..
eerste paar afleveringen moet je doorheen komen. Daarna wordt het alleen maar beterquote:Op woensdag 13 september 2017 16:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]die was zo slecht, afgezet na 2 afleveringen
quote:Op woensdag 13 september 2017 17:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik kom maar niet in stranger things, meer mensen die daar 'last' van hebben?
Eerste paar afleveringen zijn wel wat vaag, maar daar moet je inderdaad door heen komen.quote:Op woensdag 13 september 2017 17:31 schreef SunChaser het volgende:
Ik kom maar niet in stranger things, meer mensen die daar 'last' van hebben?
Die had ik binnen een week af, prima serie.quote:Op woensdag 13 september 2017 16:24 schreef mschol het volgende:
ozark is ook wel kandidaat om te vermijden..
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once Upon A Time (seizoen 6) – 2011 12
Audio: Engels | CC: NL
Genre: Drama
Acteurs: Ginnifer Goodwin, Jennifer Morrison, Lana Parrilla
In deze fantasieserie wordt een jonge vrouw aangetrokken door een stadje in Maine. Daar ontdekt ze overal elementen uit de sprookjeswereld.
Secret in Their Eyes – 2015 16 1:51 uur
Audio: Engels | CC: NL
Genre: Misdaad, Mysterie, Thriller
Acteurs: Chiwetel Ejiofor, Nicole Kidman, Julia Roberts
Een voormalige FBI-agent heropent de gruwelijke, 13 jaar oude moordzaak van zijn collega en stuit op schokkende feiten die al die tijd verborgen zijn gebleven.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bakemonogatari (Monster Story) (seizoen 1) – 2009 12
Audio: Japans | CC: FR NL
Genre: Anime
Acteurs: Hiroshi Kamiya, Chiwa Saito, Emiri Kato
Wanneer de ex-vampier Koyomi weer tot mens wordt gemaakt door een vreemde dakloze man, helpt hij andere middelbare scholieren met hun eigen bovennatuurlijke problemen.
Deadman Wonderland (seizoen 1) – 2011 12
Audio: Japans | CC: FR NL
Genre: Anime, Thriller
Acteurs: Romi Park, Greg Ayres, Kana Hanazawa
Een leerling die onterecht wordt beschuldigd van de massamoord op zijn klasgenoten krijgt een vreselijke straf en moet zijn onschuld zien te bewijzen.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Zijn echt nog maar 2 seizoenen van. Zit zelf wel op seizoen 2 te wachten. 3 en 4 zijn wel al aangekondigd maar nog niet uitgezonden.quote:Op woensdag 13 september 2017 11:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
Van het weekend begonnen aan Gomorra (de serie) nadat ik ooit eens een aflevering op NPO3 gezien had.
Wat een ontzettend dikke serie!![]()
Jammer dat Netflix tot nu toe alleen seizoen 1 heeft. Er zijn al 4 seizoenen van.
Aha! Ik zag op IMDB dat er 4 seizoenen waren.quote:Op donderdag 14 september 2017 11:37 schreef Joelie het volgende:
[..]
Zijn echt nog maar 2 seizoenen van. Zit zelf wel op seizoen 2 te wachten. 3 en 4 zijn wel al aangekondigd maar nog niet uitgezonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |