Het filmpje afgekeken?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:33 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Alsof het dier dan niets voelt? Die verdorving wordt meestal in het hoofd geplaatst, daar voelen ze echt wel wat van.. of nog erger ze worden vergast
Je kan maar beter doen wat de mannen zeggen anders ga je wat tikken krijgen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zucht. Haat mijn leven. Moet verlicht mee naar Tanger zo. Ik wil niet! Mijn nicht schreeuwen en ik lig hier op de bank te weigeren...
Laten we hopen dat ze gewoon geluk heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:49 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Over twee jaar is het huilen geblazen, let maar op.
Heb je gister een leuke dag gehad ?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Villas, tja.. zo heb ik het gewild.
Heb je een hoofddoek fetisj?quote:
mja..niet echtquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je een hoofddoek fetisj?
Wen er maar vast aan meidquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zucht. Haat mijn leven. Moet verlicht mee naar Tanger zo. Ik wil niet! Mijn nicht schreeuwen en ik lig hier op de bank te weigeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i got a fetish for fine fabricquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb je een hoofddoek fetisj?
Black Hippy?quote:
In juli.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:07 schreef Maghrebijnse het volgende:
Bella, wanneer ben je in Marokko? Ik vertrek donderdagavond naar Madrid namelijk. Maar blijf daar even een week (of twee) en ga dan weer naar Marokko.
Cool, TDE is super chill.quote:
Wat voor buitenlandse restaurants hebben ze in Marokko?quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zal straks wel foto's van Tanger plaatsen. En eten... gaan met hele familie ergens in Tanger eerst eten voor we naar familie gaan. Ik heb gewoon geen zin. Kan wel janken. Wil niet gaan.
macciequote:Op zaterdag 2 september 2017 16:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat voor buitenlandse restaurants hebben ze in Marokko?
Ik neem aan KFC als ik het publiek hier zo zie.quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Wat voor buitenlandse restaurants hebben ze in Marokko?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |