quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Villas, ben verloofd! In oktober komen m'n ouders naar Marokko waar we dan officieel gaan trouwen volgens de wet.
Schoon land he, Marokko.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben ziek. Keelpijn, schorre stem... en verkouden! En m'n maag is weer van streek ( sinds ik hier ben al). En ik moet vandaag de hele dag naar familie again....
Maar dan houdt het onafhankelijk zijn gelijk op toch..?quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zith, beetje lastig om te werken als ik geen woord Spaans spreek en ik in een branche zit waar het draait om taal ( en de kracht en kunst van spelen met woorden). Maar goed, hij verdient veel dus dat is wel fijn.
Daarom moet je ook niet "halal" slachten.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
o dier is gewoon niet gelijk dood. Duurt even een minuut (of twee). Dat had ik niet verwacht en schrok ik wel van.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:25 schreef ITrade het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet "halal" slachten.
Je kan gewoon verdoofd slachten zoals in een "normaal" slachthuis in Nederland gebeurd. Dit zal gebeuren met een penetratieve captive-bolt.
Zie hier het verschil:
https://www.liveleak.com/view?i=545_1345800806
Blijf het apart vinden hoe dat bij jullie gaat; elkaar een week of ietsje langer pas kennen, effe praatje maken en hoppa trouwen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Villas, heb ik allemaal al gezegd. Hij is 39 en komt uit Marbella. Eerste dagen dat ik arriveerde in Marokko sliep ik bij nicht. Hij is haar buurman. Hij had me geholpen met m'n koffers maar gaf me geen aandacht ( achteraf hoorde ik van hem dat hij dacht dat ik getrouwd was vanwege hoofddoek en de vele kinderen om ons heen). Weken verstreken en heel soms zag ik hem maar hij mij noooit. Tot anderhalf week terug. Was rond drie in de nacht en ik zat met m'n twee nichten op balkon. Hij stond ook op balkon en zag me voor eerst echt gewoon goed. Hij maakte een babbeltje met me en zei gelijk we gaan trouwen. Anyway, hij werd steeds gebeld omdat hij wat vrienden moest wegbrengen en zei dat hij geen zin had om alleen te gaan. M'n nicht zei toen dat ik wel mee ga. Midden in de nacht liep ik naar z'n auto waar hij al zat. En zo is het begonnen... vrienden afgezet en hij bracht me pas om 6 uur in de ochtend naar huis, zo gezellig was het! Nummers uitgewisseld en toen paar keer gedate en toen dus ouders gebeld en alles geregeld.
Lijkt wel Nederland zo, met die grijze luchtquote:
Alsof het dier dan niets voelt? Die verdorving wordt meestal in het hoofd geplaatst, daar voelen ze echt wel wat van.. of nog erger ze worden vergastquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:25 schreef ITrade het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet "halal" slachten.
Je kan gewoon verdoofd slachten zoals in een "normaal" slachthuis in Nederland gebeurd. Dit zal gebeuren met een penetratieve captive-bolt.
Zie hier het verschil:
https://www.liveleak.com/view?i=545_1345800806
Jij denkt serieus dat je van de verdoving meer voelt?quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:33 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Alsof het dier dan niets voelt? Die verdorving wordt meestal in het hoofd geplaatst, daar voelen ze echt wel wat van.. of nog erger ze worden vergast
Nee dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je van de verdoving meer voelt?
Wat is het argument dat ze van verdoven ook wat voelen dus kolder.quote:
Over twee jaar is het huilen geblazen, let maar op.quote:Op zaterdag 2 september 2017 15:29 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Blijf het apart vinden hoe dat bij jullie gaat; elkaar een week of ietsje langer pas kennen, effe praatje maken en hoppa trouwen.![]()
Maar oké. Hoop dat je gelukkig wordt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |