abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 september 2017 @ 12:52:11 #151
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173541439
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
Villas, ben verloofd! In oktober komen m'n ouders naar Marokko waar we dan officieel gaan trouwen volgens de wet.
_O_

Hoe oud is die, en wat voor vent is het? Hoe ben je 'm tegengekomen?
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_173541445
Ben ziek. Keelpijn, schorre stem... en verkouden! En m'n maag is weer van streek ( sinds ik hier ben al). En ik moet vandaag de hele dag naar familie again....
pi_173541510
Villas, heb ik allemaal al gezegd. Hij is 39 en komt uit Marbella. Eerste dagen dat ik arriveerde in Marokko sliep ik bij nicht. Hij is haar buurman. Hij had me geholpen met m'n koffers maar gaf me geen aandacht ( achteraf hoorde ik van hem dat hij dacht dat ik getrouwd was vanwege hoofddoek en de vele kinderen om ons heen). Weken verstreken en heel soms zag ik hem maar hij mij noooit. Tot anderhalf week terug. Was rond drie in de nacht en ik zat met m'n twee nichten op balkon. Hij stond ook op balkon en zag me voor eerst echt gewoon goed. Hij maakte een babbeltje met me en zei gelijk we gaan trouwen. Anyway, hij werd steeds gebeld omdat hij wat vrienden moest wegbrengen en zei dat hij geen zin had om alleen te gaan. M'n nicht zei toen dat ik wel mee ga. Midden in de nacht liep ik naar z'n auto waar hij al zat. En zo is het begonnen... vrienden afgezet en hij bracht me pas om 6 uur in de ochtend naar huis, zo gezellig was het! Nummers uitgewisseld en toen paar keer gedate en toen dus ouders gebeld en alles geregeld.
pi_173541674
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:52 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ben ziek. Keelpijn, schorre stem... en verkouden! En m'n maag is weer van streek ( sinds ik hier ben al). En ik moet vandaag de hele dag naar familie again....
Schoon land he, Marokko.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_173542550
Onderweg naar Tetouan! Het is grijs en grauw
pi_173542556
Maak eens foto van de binnenstad, het eten, landschappen etc

Typisch Marokkaans dingen weetje.
pi_173542571
Heb foto's geplaats van centeum! Heel vaak. Maar zal zo maken. Ga alleen nie centrum in. Moeten even sleutels afgeven aan m'n neef.
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2017 @ 14:29:15 #161
230491 Zith
pls tip
pi_173542676
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:12 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zith, beetje lastig om te werken als ik geen woord Spaans spreek en ik in een branche zit waar het draait om taal ( en de kracht en kunst van spelen met woorden). Maar goed, hij verdient veel dus dat is wel fijn.
Maar dan houdt het onafhankelijk zijn gelijk op toch..?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_173543039
Het ziet er uit als Irak? Zeker geen moderne stad?
pi_173543627
O+
pi_173543660
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:49 schreef Maghrebijnse het volgende:
o dier is gewoon niet gelijk dood. Duurt even een minuut (of twee). Dat had ik niet verwacht en schrok ik wel van.
Daarom moet je ook niet "halal" slachten.

Je kan gewoon verdoofd slachten zoals in een "normaal" slachthuis in Nederland gebeurd. Dit zal gebeuren met een penetratieve captive-bolt.

Zie hier het verschil:
https://www.liveleak.com/view?i=545_1345800806
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:26:22 #167
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_173543674
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:25 schreef ITrade het volgende:

[..]

Je kan gewoon verdoofd slachten zoals in een "normaal" slachthuis in Nederland gebeurd. Dit zal gebeuren met een penetratieve captive-bolt.

Zie hier het verschil:
Dit dus.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:29:57 #168
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173543732
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 12:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Villas, heb ik allemaal al gezegd. Hij is 39 en komt uit Marbella. Eerste dagen dat ik arriveerde in Marokko sliep ik bij nicht. Hij is haar buurman. Hij had me geholpen met m'n koffers maar gaf me geen aandacht ( achteraf hoorde ik van hem dat hij dacht dat ik getrouwd was vanwege hoofddoek en de vele kinderen om ons heen). Weken verstreken en heel soms zag ik hem maar hij mij noooit. Tot anderhalf week terug. Was rond drie in de nacht en ik zat met m'n twee nichten op balkon. Hij stond ook op balkon en zag me voor eerst echt gewoon goed. Hij maakte een babbeltje met me en zei gelijk we gaan trouwen. Anyway, hij werd steeds gebeld omdat hij wat vrienden moest wegbrengen en zei dat hij geen zin had om alleen te gaan. M'n nicht zei toen dat ik wel mee ga. Midden in de nacht liep ik naar z'n auto waar hij al zat. En zo is het begonnen... vrienden afgezet en hij bracht me pas om 6 uur in de ochtend naar huis, zo gezellig was het! Nummers uitgewisseld en toen paar keer gedate en toen dus ouders gebeld en alles geregeld.
Blijf het apart vinden hoe dat bij jullie gaat; elkaar een week of ietsje langer pas kennen, effe praatje maken en hoppa trouwen. _O-

Maar oké. Hoop dat je gelukkig wordt! *;
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:31:42 #169
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_173543761
quote:
Lijkt wel Nederland zo, met die grijze lucht
pi_173543784
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:25 schreef ITrade het volgende:

[..]

Zie hier het verschil:
Alsof het dier dan niets voelt? Die verdorving wordt meestal in het hoofd geplaatst, daar voelen ze echt wel wat van.. of nog erger ze worden vergast :'(
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:36:28 #171
459912 FlippingCoin
pi_173543832
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:33 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Alsof het dier dan niets voelt? Die verdorving wordt meestal in het hoofd geplaatst, daar voelen ze echt wel wat van.. of nog erger ze worden vergast :'(
Jij denkt serieus dat je van de verdoving meer voelt?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_173543985
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jij denkt serieus dat je van de verdoving meer voelt?
Nee dat zeg ik niet ;)
  zaterdag 2 september 2017 @ 15:49:19 #173
459912 FlippingCoin
pi_173544020
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:47 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik niet ;)
Wat is het argument dat ze van verdoven ook wat voelen dus kolder.
pi_173544022
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 15:29 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Blijf het apart vinden hoe dat bij jullie gaat; elkaar een week of ietsje langer pas kennen, effe praatje maken en hoppa trouwen. _O-

Maar oké. Hoop dat je gelukkig wordt! *;
Over twee jaar is het huilen geblazen, let maar op.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173544031
Zucht. Haat mijn leven. Moet verlicht mee naar Tanger zo. Ik wil niet! Mijn nicht schreeuwen en ik lig hier op de bank te weigeren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')