Eten en gegeten worden. Als God of Allah gewild had dat die beesten wat weerbaarder waren dat had hij wel tijgers of leeuwen van die schapen gemaakt.quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:25 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is echt wreed. Dus zo gaat het daar. Ok, dus ook hier.
Ik heb echt nu last met mijn geweten dat ik vlees eet. Vanaf nu niet meer. Nu, wat ga ik nu eten? Ja,dat wordt wat.
Maar wat ik hier heb gezien, dat kan echt niet.
NLse Marokkaanse fokker wordt uitgehuwelijkt en vertelt hoe ze een leven van dienstbaarheid en afhankelijkheid gaat beginnen.quote:Op zaterdag 2 september 2017 09:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap niets van dit topic
En aangezien dat enorm lollig is, staat het in [ONZ]!quote:Op zaterdag 2 september 2017 09:29 schreef Zith het volgende:
[..]
NLse Marokkaanse fokker wordt uitgehuwelijkt en vertelt hoe ze een leven van dienstbaarheid en afhankelijkheid gaat beginnen.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 11:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ik ben ook niet gewend om geld te vragen. Altijd zeeeeer onafhankelijk geweest.
Ik neem aan dat je ook gaat werken daar?quote:Hij is totaal niet moeilijk met geld en ik zou nooit om geld te hoeven vragen.
Amateurs? Je hebt geen idee waar je over praat.quote:Op zaterdag 2 september 2017 06:54 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen professionele slachters die zich aan de wet moeten houden (o.a. dierenwelzijn, hygiëne) en een stel amateurs die beesten doden maar geen benul hebben van waar ze mee bezig zijn. Offerfeest is een voorbeeld van het laatste, werkelijk een walgelijke vertoning, maar niet erg verwonderlijk als je ziet hoe onhygiënisch diverse islamitische slagers met hun waren omgaan.
Wat dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Amateurs? Je hebt geen idee waar je over praat.
Heb je dit topic gelezen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Amateurs? Je hebt geen idee waar je over praat.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 13:04 schreef Maghrebijnse het volgende:
Laatste schaap!! Nr 4. Kinderen helemaal over dolle en dat bloed aanraken...
http://imgur.com/a/x1ymV
Misschien heeft ze een andere definitie van amateur.quote:
Ik heb vaak zat een slachting bijgewoond en daarna geholpen. De slachting an sich wordt altijd verricht door een slager, niet door een random buurjongen.quote:
Ziet er toch niet zo uit in dit topic...quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:42 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat een slachting bijgewoond en daarna geholpen. De slachting an sich wordt altijd verricht door een slager, niet door een random buurjongen.
Kan jij aan hem zien of hij een slager is of niet?quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ziet er toch niet zo uit in dit topic...
Wanneer is iemand een 'slager' in Marokko dan?quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Kan jij aan hem zien of hij een slager is of niet?
Kijkend naar de resultaten, ja.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:45 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Kan jij aan hem zien of hij een slager is of niet?
Wat is dit voor een domme vraag?quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:47 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Wanneer is iemand een 'slager' in Marokko dan?
Die neef klinkt inderdaad als een profesionele slachter.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jammer dat ik geen video's kan plaatsen hier. Heb de slachtpartijen gefilmd. Eerste twee keren durfde ik niet. Derde keer gewoon gedaan en vierde keer was makkelijk te doen. Is zo gebeurd joh. Hij wordt vastgehouden, m'n neef aait over z'n nek om de halsslagader te vinden en hij wordt geslacht. Nog alrijd vastgehouden want hij gaat eerst spartelen.. dan spartelen duurt wel lang btw. Niet verwacht. Dacht dat zo een dier nadat mes gesneden heeft direct dood is, maar dat is niet zo... duurt echt nog wel een minuut (of twee). Gaat dan helemaal bewegen dat beest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |