voorproevenquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ewa drerrier
Wat doet die gast in de back?
Hoe krijg je dan saaf?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wodan, sinds ik hier zit, slaap ik maar 5 uur per nacht gemiddeld. Echt bizar. Kom tijd tekort terwijl ik werkloos ben en hele dag thuis zit.
Wen daar maar aanquote:
Dus je gaat nu met pensioen?quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
Heb gewerkt en gespaard? En nu ga ik trouwen en hoef ik geeneens te werken dus.
ewa broederquote:Op vrijdag 1 september 2017 18:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ewa drerrier
Wat doet die gast in de back?
met zijn mond? hardcorequote:Op vrijdag 1 september 2017 21:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
ewa broeder
Hij blaast er lucht in zodat ie de vacht makkelijk kan verwijderen
Klopt, is waar. Maar ik vind de foto's schokkend. Tijd om vegetarier te worden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 18:03 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik vind eigenlijk de mensen die verontwaardigd hierop reageren nogal wereldvreemd. Bij de slachthuizen in Europa lijdt een dier ook enkele minuten eer het de pijp uit is. Sowieso is het een illusie om te veronderstellen dat een dier vrijwel pijnloos in enkele seconden kan worden doodgemaakt. Praktisch elk leven wezen gaat op een onaangename manier de wereld uit.
https://www.animalrights.nl/stop-de-slacht/slachthuizen
Het is niet voor niets dat veel dierenrechtenorganisaties liever mensen vegetariėrs zien worden.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 21:45 schreef Sigaartje het volgende:
Ik ga vlees afzweren. Dit is niet normaal meer. Sorry.
quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
Volgens mij is dit gewoon en trolltopic van een of andere dikke zolderfokker, want zo een gruwelijk horrorgedoe kan niet echt zijn.
Ik heb ooit eens seks met haar gehad. Ze bestaat echt!quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
Volgens mij is dit gewoon en trolltopic van een of andere dikke zolderfokker, want zo een gruwelijk horrorgedoe kan niet echt zijn.
Tofu een optie?quote:Op vrijdag 1 september 2017 22:25 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is echt wreed. Dus zo gaat het daar. Ok, dus ook hier.
Ik heb echt nu last met mijn geweten dat ik vlees eet. Vanaf nu niet meer. Nu, wat ga ik nu eten? Ja,dat wordt wat.
Maar wat ik hier heb gezien, dat kan echt niet.
groente, bonen, linzen, kikkererwtenquote:Op vrijdag 1 september 2017 22:25 schreef Sigaartje het volgende:
Dit is echt wreed. Dus zo gaat het daar. Ok, dus ook hier.
Ik heb echt nu last met mijn geweten dat ik vlees eet. Vanaf nu niet meer. Nu, wat ga ik nu eten? Ja,dat wordt wat.
Maar wat ik hier heb gezien, dat kan echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |