zag hier wel een foto voorbijkomen van een romantisch etentje met een bord pasta met kaaspoeder erover, dus sws italian food in marokko.quote:
Een groot avontuur meid, tot nu toe bevalt je nieuwe leven je uitstekend zo te lezen !quote:Op zaterdag 2 september 2017 16:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zal straks wel foto's van Tanger plaatsen. En eten... gaan met hele familie ergens in Tanger eerst eten voor we naar familie gaan. Ik heb gewoon geen zin. Kan wel janken. Wil niet gaan.
You Go girl, de rest van je leven zo doorbrengenquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:10 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jesuis, avontuur? Ja geweldig! Lig nog steeds in bed. Weiger te gaan!!
Hoe gaan Marokkaanse mannen eigenlijk met ongehoorzame vrouwen om?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
You Go girl, de rest van je leven zo doorbrengenhoe vet
gewoon meppen toch?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe gaan Marokkaanse mannen eigenlijk met ongehoorzame vrouwen om?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
gewoon meppen toch?
En veel schreeuwen
Als ik een marokaanse vriendin heb mag ik dan ook langskomen?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:10 schreef PSVCL het volgende:
Eindelijk weer zomers warm in Maroc ,vandaag nog family bezoek
Morgen naar de Zee ,Saidia![]()
[ afbeelding ]
vooroordeel gebaseerd op mijn bovenburen om eerlijk te zijn.quote:
Die gaan in goed gesprekquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
Zonder hoofddoek?quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:33 schreef Maghrebijnse het volgende:
Vervelen...
http://imgur.com/a/0rJLi
Als ze getrouwd zijn dan gaat Maghreb echt niet meer zo bitchen hoor, die krijgt dan een paar goeie hoeken op d'r kaakquote:Op zaterdag 2 september 2017 18:15 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als ze getrouwd zijn dan gaat Maghreb echt niet meer zo bitchen hoor, die krijgt dan een paar goeie hoeken op d'r kaak
Is dit de ghetto enzo??quote:Op zaterdag 2 september 2017 18:10 schreef PSVCL het volgende:
Eindelijk weer zomers warm in Maroc ,vandaag nog family bezoek
Morgen naar de Zee ,Saidia![]()
[ afbeelding ]
je moer is koelliequote:Op zaterdag 2 september 2017 19:58 schreef PSVCL het volgende:
Amar de koelie die over ghettos praat
india is het meest walgelijke land ter wereld
Deze man weet!quote:Op zaterdag 2 september 2017 19:58 schreef PSVCL het volgende:
india is het meest walgelijke land ter wereld
lololololquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:04 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Die memri tv screenshots zijn prachtig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klap die assie danquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:00 schreef WodanIsGroot het volgende:
Pffff
http://m.imgur.com/bK9jldY
In de Islamitische wereld is pedofilie normaal, daarom hoor je er niks van.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
In India worden er dagelijks vrouwen verkrachten. De rapecapital van asia.
Ik rook alleen assie verder niksquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:14 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
In de Islamitische wereld is pedofilie normaal, daarom hoor je er niks van.
Aisha was 9 jaar oud, remember?
Oh en Cannabis Indica komt uit India. Wat rook je onze stuff?
Ga ezelstront roken ofzeu..
waar wordt assie van gemaakt denk jequote:Op zaterdag 2 september 2017 20:16 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik rook alleen assie verder niks
India is ook een moslim land man. Lul nou niet zo dom.
Marokkoquote:Op zaterdag 2 september 2017 20:17 schreef Drug het volgende:
[..]
waar wordt assie van gemaakt denk je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |