abonnement Unibet Coolblue
pi_173509199
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:50 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
Ik vermoed dat je je heel erg ongelukkig voelt, maar kun je je niet een beetje in je omgeving verplaatsen? :@

Blijkbaar was er serieuze aanleiding om zelfmoord te plegen. Je hoopte blijkbaar dat je vriendin je in haar kamer zou vinden? Ik raad sowieso af om zelfmoord te plegen, maar Damn dude. Heb je überhaupt nagedacht over de gevolgen of was het een soort noodopwelling?

Die mensen hebben alles gedaan wat ze konden omdat ze je leven wilde redden, en dan ga je nu eigenlijk op ze afgeven dat ze de shit voor je opgeruimd hebben. :N
pi_173509203
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:50 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
Omdat ze anders een incassobureau inschakelen, of een gerechtsdeurwaarder.
pi_173509209
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:50 schreef BlueT het volgende:
Ik vind de meeste reacties in dit topic niet van klasse getuigen
Ik vind TS' gedrag naar huisbaas, vriendin, politie, ambulancemedewerkers en wellicht anderen ook niet van klasse getuigen. En dan druk ik mezelf erg zwak uit.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173509221
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:51 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Omdat je aansprakelijk bent... Ik hoop trouwens dat je geen vrijwillig eigen risico hebt.
Bij wat voor soort verzekering?
pi_173509222
Vermoedelijk ga je ook je gehele eigen risico moeten dokken ben ik bang.

Ik wel toen ik met een paniekaanval meegenomen werd naar de eerste hulp.
pi_173509226
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:50 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Waarom zou ik?
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je je heel erg ongelukkig voelt, maar kun je je niet een beetje in je omgeving verplaatsen? :@

Blijkbaar was er serieuze aanleiding om zelfmoord te plegen. Je hoopte blijkbaar dat je vriendin je in haar kamer zou vinden? Ik raad sowieso af om zelfmoord te plegen, maar Damn dude. Heb je überhaupt nagedacht over de gevolgen of was het een soort noodopwelling?

Die mensen hebben alles gedaan wat ze konden omdat ze je leven wilde redden, en dan ga je nu eigenlijk op ze afgeven dat ze de shit voor je opgeruimd hebben. :N
Dit.

Mijn laatste zorg zou die deur zijn.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173509228
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:54 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Bij wat voor soort verzekering?
Je zorgverzekering.
pi_173509233
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:54 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Bij wat voor soort verzekering?
WA, nee je zorgverzekering uiteraard.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173509236
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:30 schreef Wolfjong het volgende:
mijn ex heeft dat meteen aan haar huisbaas betaalt en legt nu de rekening bij mij neer.
Dan is het nu haar probleem
.
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 19:55:47 #40
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173509254
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:50 schreef BlueT het volgende:

[..]

Ik vind de meeste reacties in dit topic niet van klasse getuigen, maar dit is buitengewoon bot.
Graag enig respect naar TS.
Als TS enig respect geeft naar zijn ex vriendin, met zijn bullshit verhaal. Als ie daadwerkelijk kapot was gegaan was er minder drama geweest dan nu. Maar nu is ie geholpen door de hulpdiensten, die zijn komen opdagen omdat HIJ zogenaamd zelfmoord wilde plegen, en het eerste wat hij roept is dat hij geen eigen risico wil betalen en die 400 euro voor die deur wil ie ook vooral niet betalen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Armani XL op 31-08-2017 20:13:49 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173509266
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:53 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je je heel erg ongelukkig voelt, maar kun je je niet een beetje in je omgeving verplaatsen? :@

Blijkbaar was er serieuze aanleiding om zelfmoord te plegen. Je hoopte blijkbaar dat je vriendin je in haar kamer zou vinden? Ik raad sowieso af om zelfmoord te plegen, maar Damn dude. Heb je überhaupt nagedacht over de gevolgen of was het een soort noodopwelling?

Die mensen hebben alles gedaan wat ze konden omdat ze je leven wilde redden, en dan ga je nu eigenlijk op ze afgeven dat ze de shit voor je opgeruimd hebben. :N
Ik zag geen oplossing meer.
Teveel problemen en woonde eigenlijk op straat.
De dood was de enige richting waar ik heen wilde.

Nu gaat het allemaal al veel beter maar ineens zoveel moeten neer liggen helpt niet tegen het uitzichtloosheid.
pi_173509277
quote:
13s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als TS enig respect geeft naar zijn ex vriendin, met zijn bullshit verhaal. Als ie daadwerkelijk kapot was gegaan was er minder drama geweest dan nu. Maar nu is ie geholpen door de hulpdiensten, die zijn komen opdagen omdat HIJ zogenaamd zelfmoord wilde plegen, en het eerste wat hij roept is dat hij geen eigen risico wil betalen en die 400 euro voor die deur wil ie ook vooral niet betalen.

Je kan ook te ver gaan in die act van je.

[ Bericht 3% gewijzigd door Armani XL op 31-08-2017 20:14:08 ]
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173509278
Dan tref je een betalingsregeling.
pi_173509280
Medelijden met ts z'n vriendin en ouders/familie.
pi_173509282
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je zorgverzekering.
Die gaan geen deur vergoeden.
pi_173509294
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Die gaan geen deur vergoeden.
Misschien vergoeden ze die plaat voor je kop.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 19:58:03 #47
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_173509310
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:57 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Misschien vergoeden ze die plaat voor je kop.
:D
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_173509318
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Ik zag geen oplossing meer.
Teveel problemen en woonde eigenlijk op straat.
De dood was de enige richting waar ik heen wilde.

Nu gaat het allemaal al veel beter maar ineens zoveel moeten neer liggen helpt niet tegen het uitzichtloosheid.
Dat snap ik, maar je er tegen verzetten ook niet echt. Als je het nou nog een beetje netjes op probeert te lossen zou je bijvoorbeeld je ex kunnen proberen te benaderen of je het in termijnen kan betalen. En de zorgverzekeraars zijn vaak ook heel coulant met betalingsregelingen.

Dan laat je in ieder geval nog wat goodwill zien en zulke dingen weer oppakken en regelen hoort ook bij beter worden. :) En als dat niet lukt, kun je ook daar weer hulp bij krijgen he.

Heb je therapie op dit moment?
pi_173509337
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Die gaan geen deur vergoeden.
Nee, maar wat denk je dat dat ambulance ritje kost? :+
pi_173509342
quote:
13s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als TS enig respect geeft naar zijn ex vriendin, met zijn bullshit verhaal. Als ie daadwerkelijk kapot was gegaan was er minder drama geweest dan nu. Maar nu is ie geholpen door de hulpdiensten, die zijn komen opdagen omdat HIJ zogenaamd zelfmoord wilde plegen, en het eerste wat hij roept is dat hij geen eigen risico wil betalen en die 400 euro voor die deur wil ie ook vooral niet betalen.

Man man man wat een aandachthoerende kutpauper is TS.
"geholpen?' 2 dagen vast gezeten in het ziekhuis zonder dat ze uberhaupt mijn wonde schoon maakte?
Vergeet je niet dat de politie alleen de deur open heeft getrapt en de ambulance naar binnen gelaten.
WAAR ER OOK NIKS IS GEBEURD.

Dus vriend wie heeft mij hier geholpen?
De random dude die de politie belde?
pi_173509358
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef 8777 het volgende:
Dan tref je een betalingsregeling.
Hoe kan ik dat doen en met wie?
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 20:00:05 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173509363
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Die gaan geen deur vergoeden.
Nee, die moet jij dan ook vergoeden. Die deur is ingetrapt omdat de hulpdiensten kwamen voor JOU. Niet voor iemand anders. Dus jij staat daar op een krukje met een touw om je nek, of weet ik veel welke manier je wilde doen, omdat je uit het leven wilde stappen, maar als er dan netjes aangebeld wordt en gezegd wordt van 'ehm, meneer, wacht heel eventjes met zelfmoord plegen hoor, kunt u eerst even deze deur voor ons openen', dan had jij geroepen van 'oh oke, kom er aan, momentje hoor!' en dan had je open gedaan?

En omdat ze dat niet geroepen hebben, want mensen die zelfmoord willen plegen zijn meestal niet de meest stabiele lui, maar in plaats daarvan de deur hebben ingetrapt om jou te komen redden, dat wil jij nu afschuiven op alles en iedereen, sterker nog, op het moment zelf heb je wel ineens weer de tegenwoordigheid van geest om je druk te maken over je eigen risico?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173509383
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:40 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Als ze gewoon kloppen geen was er geen probleem
Ze krijgen de melding dat iemand zelfmoord pleegt/wil plegen. Dan gaan ze toch niet netjes aankloppen en wachten tot er iemand open doet :')

Lekker wachten en ondertussen bungelt er iemand in het trapgat of tikt nog even een potje pillen achterover.
pi_173509386
quote:
13s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:55 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als TS enig respect geeft naar zijn ex vriendin, met zijn bullshit verhaal. Als ie daadwerkelijk kapot was gegaan was er minder drama geweest dan nu. Maar nu is ie geholpen door de hulpdiensten, die zijn komen opdagen omdat HIJ zogenaamd zelfmoord wilde plegen, en het eerste wat hij roept is dat hij geen eigen risico wil betalen en die 400 euro voor die deur wil ie ook vooral niet betalen.

Zelf ben je ook niet erg respectvol als je je posts naar dit niveau verlaagt. Als dit geblèr zo succesvol zou zijn mogen ze de psychische hulpverlening wel eens anders in gaan richten. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Armani XL op 31-08-2017 20:15:00 ]
pi_173509391
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee, maar wat denk je dat dat ambulance ritje kost? :+
Heeft niks met de deur te maken en die rekening komt ook nog wel.
Nu weet ik wel als die op de mat ligt er weer een deur kapot zal gaan.
pi_173509410
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

Hoe kan ik dat doen en met wie?
Met degene wie wil dat jij die deur betaald. 50 euro per maand bijvoorbeeld, heb je wel inkomen?
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 20:01:41 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173509412
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef Wolfjong het volgende:

[..]

"geholpen?' 2 dagen vast gezeten in het ziekhuis zonder dat ze uberhaupt mijn wonde schoon maakte?
Vergeet je niet dat de politie alleen de deur open heeft getrapt en de ambulance naar binnen gelaten.
WAAR ER OOK NIKS IS GEBEURD.

Dus vriend wie heeft mij hier geholpen?
De random dude die de politie belde?
Die wond die je jezelf hebt toegebracht omdat je jezelf van kant wilde maken, weet je nog? Dat is nl de reden waarom iemand de hulpdiensten heeft gebeld, en dat is ook de reden waarom de deur uiteindelijk is ingetrapt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173509433
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:01 schreef 8777 het volgende:

[..]

Met degene wie wil dat jij die deur betaald. 50 euro per maand bijvoorbeeld, heb je wel inkomen?
Ik ga die deur niet betalen.
Echt niet ze zoekt het uit.
pi_173509448
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 19:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee, maar wat denk je dat dat ambulance ritje kost? :+
Nooit meer dan je eigen risico. Toch?
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 20:03:47 #60
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173509453
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 20:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Zelf ben je ook niet erg respectvol als je je posts naar dit niveau verlaagt. Als dit geblèr zo succesvol zou zijn mogen ze de psychische hulpverlening wel eens anders in gaan richten. :')
Nee, ik heb dan ook 0,0 respect voor iemand die zichzelf van kant wil maken, en vervolgens de kosten van de acties die zijn gedaan om hem te redden bij alles en iedereen behalve zichzelf wil neerleggen, onder het mom van 'als ze hadden gewacht had ik de deur wel open gedaan'.

Ja, want dát is het meest logische wat de hulpdiensten in zo'n situatie kunnen verwachten ook, dat iemand die zichzelf van kant wil maken vrolijk de deur open doet en ze binnen laat alsof er niks aan de hand is.

Nee, daar heb ik inderdaad geen enkel respect voor.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')