Omdat hij er niks van kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is Froome op achterstand binnengekomen?
Had fietsproblemen en ging daarna nog even op z'n bek.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is Froome op achterstand binnengekomen?
Er kan nog veel veranderen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef Max23 het volgende:
Wel verdomme jongens
17e vandaag en 3e algemeen nu![]()
twitter:TeamDiData twitterde op donderdag 31-08-2017 om 17:58:52🇪🇸#LaVuelta @OmarFraile: "I'm happy. Five days ago I was almost going home. This is a good comeback. We will keep… https://t.co/fHheb28WUE reageer retweet
twitter:tjcope twitterde op donderdag 31-08-2017 om 17:51:40.@delacruz_sbd: "Quería haber probado al final pero con la caída del líder no me ha parecido correcto. Lo malo es que Alberto ha recortado". reageer retweet
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:tjcope twitterde op donderdag 31-08-2017 om 17:51:40.@delacruz_sbd: "Quería haber probado al final pero con la caída del líder no me ha parecido correcto. Lo malo es que Alberto ha recortado". reageer retweet
Vertaling?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij vond het niet correct om bij problemen bij de leider aan te vallen. Maar je kunt ook op die tweet klikken en dan translate doen.quote:
Treurig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vond het niet correct om bij problemen bij de leider aan te vallen. Maar je kunt ook op die tweet klikken en dan translate doen.
Dat krijgt zelfs Dylan Teuns niet uitgekraamd.quote:"Ik wilde aan het eind, maar met de val van de leider niet dacht dat mij correct worden getest. Het slechte ding is dat Alberto heeft".
HUUUUGGGEEEEE LOOOSSSERRSSSquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
David de la Cruz rijdt volgend jaar voor Sky, die gaat inderdaad niet op kop rijden.
Dat argument geldt alleen niet voor de rest. Losers.
Ah, dat laatste wist ik nietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vond het niet correct om bij problemen bij de leider aan te vallen. Maar je kunt ook op die tweet klikken en dan translate doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |