Walgelijke non-rennerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:35 schreef groenen het volgende:
Froome nam de rotonde ook weer totaal verkeerd.
Ook alleen maar gehaald door Lotto Soudal omdat de sponsor heel graag een Pool wilde en er verder niemand beschikbaar was.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat hij een paar jaar terug bij VCS uit het niets bijna top 10 reed in de Vuelta.
En hij heeft ook een echt een fout macaber oostblokhoofd.
Deze renners verdienen het bijna door Froome verslagen te worden...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef IbanMayo het volgende:
Laffe herders, rijd dan mee op kop. Gvd ik ben boos.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef Columbiafan het volgende:
Altijd dat gezeik over Froome terwijl de andere kopmannen lafjes het werk overlaten aan Oomen en co. en uiteindelijk nauwelijks tijd gaan pakken op de Alien.
Het lijkt wel of ze bang zijn voor Voldemort Brailsford die onder hun bed komt liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kunnen renners en ploegleiders tegenwoordig niet meer logisch nadenken? Of wat is dit? Pure angst?
De karma van Tom gaan hem terug pakkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:40 schreef Pedroso het volgende:
Nibali is bang voor de karma van Froome.
Alsnog niet genoeg, maar ga er nog eens voor. Minachting voor de kijker dit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze in die groep kop over kop hadden gereden pakken ze een minuut op Froome en hebben ze daarna een dag om bij te komen.
En dan verlies je ook nog eens geen tijd op Contador.
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:42 schreef Wuwwa het volgende:
Volgend jaar met Tom D bovenop de apenrots, dan moet Froome toch echt op zn fiets blijven zitten.
Heb je serieus Fraile opgesteld? Dit mag niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:43 schreef Max23 het volgende:
2,3 en 8
Mwah, dat zal iedereen wel hebben.
Ja maar..... dan komt het podium of plek 4,5,6,7,8,9 of 10 in gevaar. Dat is veel te risicovol.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ze in die groep kop over kop hadden gereden pakken ze een minuut op Froome en hebben ze daarna een dag om bij te komen.
En dan verlies je ook nog eens geen tijd op Contador.
Nee.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:43 schreef Max23 het volgende:
2,3 en 8
Mwah, dat zal iedereen wel hebben.
Hoezo komt dat in gevaar dan? Als je allemaal rijdt niet, lijkt me.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja maar..... dan komt het podium of plek 4,5,6,7,8,9 of 10 in gevaar. Dat is veel te risicovol.
Wat te denken van Chris Horner. Die had eigenlijk tien jaar achter elkaar de Tour moeten winnen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je moet juist medelijden hebben met Marczynski dat hij het spul pas zo laat heeft ontdekt.
Wow.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:44 schreef DeLuna het volgende:
1, 2, 4 en 8, had Rojas denk ik nog moeten doen om een kans te maken
Feltet had em, dus hebben 99 mensen dat gekopieerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je serieus Fraile opgesteld? Dit mag niet.
zelfde probleem als Max denk ik. Gewoon te goed voor het materiaal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:30 schreef Szura het volgende:
Overigens is het wel erg opvallend hoe vaak Froome problemen met z'n fiets heeft
Ik doe alles om mijn 4e plek in de subleague te beschermenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je serieus Fraile opgesteld? Dit mag niet.
Ik heb nog nooit op die site gekeken, dus 98quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Feltet had em, dus hebben 99 mensen dat gekopieerd.
Dit kan echt niet. Die man fietst elke dag als een zak hooi rond en kwam laatst nog in een groepje met Genechten als laatste mensen binnen en dan stel jij hem op. Ik ga mijn laptop begraven hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik doe alles om mijn 4e plek in de subleague te beschermen
Van na het ski ongeluk ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:49 schreef Slobeend het volgende:
Marczynski heeft een Schumacher hoofd.
Wel verdomme, jij en nog zo'n vervelend figuur.quote:
BOEIEND.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:51 schreef Columbiafan het volgende:
Lennard K. na een goede prestatie gisteren weer nergens te bespeuren vandaag. Wilco kan van zodra het 50 meter bergop gaat enkel nog op Sammy rekenen.
Nu weten we het wel hoor, vriend.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:51 schreef Columbiafan het volgende:
Lennard K. na een goede prestatie gisteren weer nergens te bespeuren vandaag. Wilco kan van zodra het 50 meter bergop gaat enkel nog op Sammy rekenen.
Ik kan vredig stervenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel verdomme, jij en nog zo'n vervelend figuur.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nu weten we het wel hoor, vriend.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:51 schreef CP360 het volgende:
Marczynski is nog fris. Die schildert vanavond het hotel nog even.
Die zie ik dit volgend jaar ook nog wel doen als Team Kuwait een wildcard koopt.quote:
Ja nee niet met m'n kloten spelen Columbiafan. Dat komt terug als een boomerang.quote:
Er zijn dus een paar mensen gruwelijk aan het verzaken voor het subleague klassement.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:56 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Die top 3 van onze league is gelijk aan de op 3 van het algemeen klassement
Omdat hij er niks van kan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is Froome op achterstand binnengekomen?
Had fietsproblemen en ging daarna nog even op z'n bek.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Waarom is Froome op achterstand binnengekomen?
Er kan nog veel veranderen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:58 schreef Max23 het volgende:
Wel verdomme jongens
17e vandaag en 3e algemeen nu![]()
twitter:TeamDiData twitterde op donderdag 31-08-2017 om 17:58:52🇪🇸#LaVuelta @OmarFraile: "I'm happy. Five days ago I was almost going home. This is a good comeback. We will keep… https://t.co/fHheb28WUE reageer retweet
twitter:tjcope twitterde op donderdag 31-08-2017 om 17:51:40.@delacruz_sbd: "Quería haber probado al final pero con la caída del líder no me ha parecido correcto. Lo malo es que Alberto ha recortado". reageer retweet
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
twitter:tjcope twitterde op donderdag 31-08-2017 om 17:51:40.@delacruz_sbd: "Quería haber probado al final pero con la caída del líder no me ha parecido correcto. Lo malo es que Alberto ha recortado". reageer retweet
Vertaling?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij vond het niet correct om bij problemen bij de leider aan te vallen. Maar je kunt ook op die tweet klikken en dan translate doen.quote:
Treurig.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:02 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij vond het niet correct om bij problemen bij de leider aan te vallen. Maar je kunt ook op die tweet klikken en dan translate doen.
Dat krijgt zelfs Dylan Teuns niet uitgekraamd.quote:"Ik wilde aan het eind, maar met de val van de leider niet dacht dat mij correct worden getest. Het slechte ding is dat Alberto heeft".
HUUUUGGGEEEEE LOOOSSSERRSSSquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
David de la Cruz rijdt volgend jaar voor Sky, die gaat inderdaad niet op kop rijden.
Dat argument geldt alleen niet voor de rest. Losers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |