Ach, veel van de buitenspelers in de NL competitie komen nog geen paal voorbij. Dus daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:44 schreef tja77 het volgende:
Als Paal komend seizoen gedold gaat worden door elke willekeurige rechtsbuiten, dan weten we in ieder geval wie verantwoordelijk is. En ook al doet Paal het tot op heden redelijk, echt veel goede buitenspelers heeft hij nog niet tegen gehad.
Ik ben overigens wel benieuwd naar plan C.
middenvelder dacht ik, nummer 10quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:56 schreef satecl het volgende:
En ik altijd maar denken dat die Paal een buitenspeler was...
Beetje zoals Ajakkes vorig jaar, alleen die hadden geldquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
True. Mooi dat ik nu op meerdere fronten in ieder geval gelijk krijg. Werd door sommigen hier afgeschilderd als pessimistIk noem het niets minder dan realist.
Ajakkes..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:02 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Beetje zoals Ajakkes vorig jaar, alleen die hadden geld
Ik denk dat de rotste appel (Pröpper) wel weg is, godzijdank.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Scarface88 het volgende:
Dit is toch wel de meest teleurstellende transferwindow ooit. Geen beloofde metamorfose en alles voor een appel en een ei verkocht. Weer een seizoen naar dezelfde divas kijken
En zometeen met Lozano, Pereiro en Bergwijn Barcelona 2.0 blijken te zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Scarface88 het volgende:
Dit is toch wel de meest teleurstellende transferwindow ooit. Geen beloofde metamorfose en alles voor een appel en een ei verkocht. Weer een seizoen naar dezelfde divas kijken
Even kijken of er bij AZ nog iets rondloopt en anders gaan we hier de oorlog mee beginnen ja!quote:
Denk dat jullie blij kunnen zijn, Zullen een aantal talenten nu meer de kans gaan krijgen. Jullie hebben alleen een jaar te laat doorgeselecteerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:09 schreef Scarface88 het volgende:
Dit was geen trollen hoor, ik verbaas me oprecht dat een volwassen man zo praat.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nergens inhoudelijk op reageren, maar alleen maar trollen..
Ben je 11 ofzo?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:38 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Denk dat jullie blij kunnen zijn, Zullen een aantal talenten nu meer de kans gaan krijgen. Jullie hebben alleen een 2 jaar te laat doorgeselecteerd.
Kun jij inhoudelijk eens wat toevoegen, dat zou leuk zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was geen trollen hoor, ik verbaas me oprecht dat een volwassen man zo praat.
Wat vind jij hier nou van Gutanoth?
Michael Ball incoming.quote:
Die Engelsen weten ook niet wat ze met al het geld moeten doenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Kun jij inhoudelijk eens wat toevoegen, dat zou leuk zijn.
Na Wolves heeft ook Brighton interesse in Locadia...dat wordt cashen, denk ik.? Of
?
Dat zou inderdaad geweldig zijn. Al denk ik niet dat Cocu dat aandurft. We hebben een geweldige lichting met spelers als Obispo, Laursen, Mauro Jr, Gudmundsson enz.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:38 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Denk dat jullie blij kunnen zijn, Zullen een aantal talenten nu meer de kans gaan krijgen. Jullie hebben alleen een jaar te laat doorgeselecteerd.
Bij Brighton willen ze hoe dan ook een spits. Vandaag.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die Engelsen weten ook niet wat ze met al het geld moeten doen
Door blessures moet hij straks wel. Eigenlijk jammer dat jullie geen EL spelenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:49 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad geweldig zijn. Al denk ik niet dat Cocu dat aandurft. We hebben een geweldige lichting met spelers als Obispo, Laursen, Mauro Jr, Gudmundsson enz.
Het stoort me niet zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was geen trollen hoor, ik verbaas me oprecht dat een volwassen man zo praat.
Wat vind jij hier nou van Gutanoth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |