Ik lust geen margerine dus ik sla ook maar overquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien ik game of thrones niet kijk, sla ik even over
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
Let's Find Out Which "Game Of Thrones"–"Harry Potter" Hybrid House You Should Be In
You got: Ravenclaw-Lannister
Ik ook. Maar assertief ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ben ik de enige die hier aan dacht?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh dat is weer een tijdje geleden, is wellicht maar goed ook, scheelt weer schimmels huren, harnasje afstoffen, liters olie, meters voorhuid, halve wereldvoorraad aan rode rozen, hele vaten aan wijn, dagenlang in bed elkaars onbedekte plekjes verwennen en zwermen buikvlinders
* Arch-Indar was te vroeg met regendansje...quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:56 schreef Molo het volgende:
Net drie kwartier door de stortregen gelopen, top
En nu een kind wat een luie dikke kat nadoet op de bank
Bijzondere combiquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:59 schreef Arch-Indar het volgende:
You got: Slytherin-Stark
Loyalty means everything to you, but loyalty to your family is life. You've never been the type of person who has a ton of casual acquaintances. You tend to only hang out with a small group of close friends. You also skew on the side of being prideful and love being known and praised for your accomplishments, which isn't necessarily a bad thing! Because this also means you're a hard worker and truly strive to do your best. You're naturally cunning and intelligent, but sometimes tend to think with your heart rather than your head.
De meeste vrouwen gaan toch helemaal oceaan op schimmelsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier aan dacht?
[ afbeelding ]
Het is tien uur dus het kan bestquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Een lekkere rolmops.
Yummie, zin in nu.
Wij hebben vaak hetzelfdequote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook. Maar assertief ben ik niet
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooooh dat is weer een tijdje geleden, is wellicht maar goed ook, scheelt weer schimmels huren, harnasje afstoffen, liters olie, meters voorhuid, halve wereldvoorraad aan rode rozen, hele vaten aan wijn, dagenlang in bed elkaars onbedekte plekjes verwennen en zwermen buikvlinders
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben ik de enige die hier aan dacht?
[ afbeelding ]
Nee joh.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De meeste vrouwen gaan toch helemaal oceaan op schimmels
Dan moet je op vrijdag hier zijn, dan zit ik veilig op werkquote:
Ach, nu was ik iig voor het eerst in tijden weer eens nat, ook wat waardquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar was te vroeg met regendansje...
Het moest pas zondag in Italie gaan regenen....
Ik wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yessssssssquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee joh.
Puisten en mee eters, en zwarte opvallende haren met pincetten eruit trekken.
Oh dat! Ja, ik kan enorm zakelijk zijn, helder verwoorden en precies datgene zeggen waardoor anderen doen wat nodig is. Soms is mijn omgeving volkomen verbaasd als dat stukje persoonlijkheid naar boven komtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is tien uur dus het kan best
[..]
Wij hebben vaak hetzelfde
Jij kunt toch wel assertief zijn? Zoals laatst met dat gemeentegedoe?
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
Let's Find Out Which "Game Of Thrones"–"Harry Potter" Hybrid House You Should Be In
You got: Ravenclaw-Lannister
Oeh, GoT meets HPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoop op Ravenclaw-Stark of Ravenclaw-Tyrells*test maken gaat
mag het weten
Nee, zowel in deze als in paardvorm niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Twinsiesquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh dat! Ja, ik kan enorm zakelijk zijn, helder verwoorden en precies datgene zeggen waardoor anderen doen wat nodig is. Soms is mijn omgeving volkomen verbaasd als dat stukje persoonlijkheid naar boven komt![]()
Ik bedoelde meer assertief als in ad-rem, extrovert.
We hebben inderdaad vaak hetzelfdeIk geloof wel dat jij extroverter bent wel.
Echt, ik wíst dat dit je zou doen ontlurkenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oeh, GoT meets HP![]()
Ik hoop op Ravenclaw-Stark of Ravenclaw-Tyrells*test maken gaat
Nou zeg. Je wil dus geen wit paard, maar ook geen zwarte piet....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, zowel in deze als in paardvorm niet.
Was gewoon een lokquote héquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt, ik wíst dat dit je zou doen ontlurken
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Twinsies(sorry, het moest even
)
Ik heb absoluut niets met paarden of met zwarte pietquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nou zeg. Je wil dus geen wit paard, maar ook geen zwarte piet....
En mannen met grijze baarden?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niets met paarden of met zwarte piet
Nou wél wat je graag wildequote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:10 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was gewoon een lokquote hé![]()
You got: Ravenclaw-Targaryen
[ afbeelding ]
You're a naturally curious, smart, and reliable person. When you say you're going to do something, you do it. Even if you set goals that SEEM unachievable, you still work incredibly hard to reach them. Because of this, you're a naturally ambitious and motivated person. Brains and bravery — two things that are incredibly rare to have together — are two things you definitely OWN. You tend to follow your instincts and trust your gut, but you are also very open to hearing advice and opinions from the friends you trust the most. Their presence in your life is invaluable to you. It's not often that your actions can be considered reckless and thoughtless, because you always step back to think things through before moving forward. Plus, your charisma and uniqueness naturally draw others to you!
Ravenclaw-Targ
Ik weiger een innuendo te maken over mannen met grijze baarden.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En mannen met grijze baarden?
Ja!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]Woonden we dichterbij elkaar dan zopen we samen wijnflessen leeg en dies en zulks
Jij heet heul geen Jan, Pier, Tjoris of Corneelquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:12 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En mannen met grijze baarden?
wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij heet heul geen Jan, Pier, Tjoris of Corneel
Ik vergeet altijd wat een innuendo isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weiger een innuendo te maken over mannen met grijze baarden.
maw, ik dacht er wel aan
En daarna weer maaltijdsalades en sit-ups Pinnenquote:
Ik moest het ook ff googlen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd wat een innuendo is
Innuendo is een rapsodisch muziekstuk van de rockgroep Queen en bevat Spaanse invloeden!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vergeet altijd wat een innuendo is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Wat is pinnen nou weer?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En daarna weer maaltijdsalades en sit-ups Pinnen![]()
Ik heb me voorgenomen om vanaf morgen iedere dag één zo'n pin uit te voeren
Een wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Innuendo is een rapsodisch muziekstuk van de rockgroep Queen en bevat Spaanse invloeden!Vreselijke plaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Innuendo is een rapsodisch muziekstuk van de rockgroep Queen en bevat Spaanse invloeden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Haha ik soortgelijk. Ik moet spieren.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
[..]
Innuendo is een rapsodisch muziekstuk van de rockgroep Queen en bevat Spaanse invloeden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij GBBO zag ik gisteren weer genoeg innuendo's
mag het weten
Je kent dat liedje wel toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die vraag krijg ik vaker..
[..]
wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |