Penny girlsquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:47 schreef Koen66 het volgende:
Ik vind paarden mooie lieve dieren. Voel alleen niet de behoefte er op te gaan zitten
Dat ja!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Voxs het volgende:
Paarden zijn wel prachtig om te zien (zonder ruiter dan)
Heb je de film Hidalgo gezien?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef Voxs het volgende:
Paarden zijn wel prachtig om te zien (zonder ruiter dan)
Ok, gaat op zoek naar een eend, nog voorkeur wat voor type eend?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Poezen en egels.
Poezen en vossen.
Poezen en eenden.
Poezen en alles behalve paarden of honden.
Peking natuurlijk....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, gaat op zoek naar een eend, nog voorkeur wat voor type eend?
pekingeend, duhhhquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een witte.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ja!
Maar dat geleur van die meisjesvrouwen vind ik dan weer niet om aan te zien. Zeker niet als ze allemaal net een tikkeltje te zwaar zijn
We zijn vandaag behoorlijk in sync, blijkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ja!
Maar dat geleur van die meisjesvrouwen vind ik dan weer niet om aan te zien. Zeker niet als ze allemaal net een tikkeltje te zwaar zijn
Nee, vertel waar gaat het over en hoezo?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:49 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Heb je de film Hidalgo gezien?
Dat lijkt mij wel wat voor jou.
Paarden, en Viggo Mortensen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, vertel waar gaat het over en hoezo?
It's funny 'cause it's true.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat ja!
Nee echtquote:
Ja hčquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
We zijn vandaag behoorlijk in sync, blijkt.
Om Viggo zou ik kijken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Paarden, en Viggo Mortensen.
Met een astmatisch hijgje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
It's funny 'cause it's true.
Ik vond die bootjes met aandrijving altijd leukerquote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:53 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo'n gele met oranje snavel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |