SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC goes camping meet in 2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Karaoke-en-dans-meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabbits mega kart-zuig meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Rabbit heart is ook in akoestische versie. Met de tuinbroekquote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee nu de albumversie maar de akoestische versie komt hierna denk ik![]()
Ik heb ze live gezien twee jaar terug, echt een favoriet concert
Lijkt mij ook geweldig om te zien!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Als ik win met karten doe ik dat wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk! En nu doorzetten, over twee weken kun je al op twee op een avond zitten![]()
Bis vincit qui se vincit!![]()
Open ramen, koele bries van plenzende regen. Zacht gerommel in de verte. Heerlijk!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rabbit heart is ook in akoestische versie. Met de tuinbroek
Lijkt mij ook geweldig om te zien!
Ik vind haar heel bijzonderZe kan zoveel met haar stem.
With the stars as her umbrella![]()
Echt!quote:
Ben alleen benieuwd wie de meneer Aart van nu en later gaat worden. Ik zeg: MarcBOh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Die win jij toch nooitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als ik win met karten doe ik dat wel.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
Heb je Berghem al ingeladen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:![]()
mijn moeder is morgen jarig en wordt 75, we gaan zaterdagavond met haar uit eten
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Haar spreekstem is heel zacht, verlegen en liefelijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja!
Ik vind haar heel bijzonderZe kan zoveel met haar stem.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Denk het ook!quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt!
Ben alleen benieuwd wie de meneer Aart van nu en later gaat worden. Ik zeg: MarcB...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Lekker slapen straks in de koeltequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:01 schreef Voxs het volgende:
Open ramen, koele bries van plenzende regen. Zacht gerommel in de verte. Heerlijk!
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Er bestaat volgens mij wel ergens een versie van het circuit op rFactor, maar niet heel realistisch qua curbestones en asfalt.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, kan dat???
* Arch-Indar gaat snel zoeken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ook leuk! Wat voorn restaurant?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
mijn moeder is morgen jarig en wordt 75, we gaan zaterdagavond met haar uit eten
Ik zet in op Rabbitquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee, kan dat???
* Arch-Indar gaat snel zoeken.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er bestaat volgens mij wel ergens een versie van het circuit op rFactor, maar niet heel realistisch qua curbestones en asfalt.Bis vincit qui se vincit!![]()
Ik zit op zolder, de slaapkamerramen kunnen met deze stortregens nog niet open.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker slapen straks in de koelte...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jaquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Haar spreekstem is heel zacht, verlegen en liefelijk
* DerRabbit gaat nog even snel trainingskamp inplannenquote:
Hmmmm, dan wordt het moeilijker ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zit op zolder, de slaapkamerramen kunnen met deze stortregens nog niet open.stupidity has become as common as common sense was before
Die jaquote:![]()
Bij nader inzien perfect oefenmateriaal, zeer realistisch ook qua snelheden en grip niveau![]()
Zuip zequote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
* DerRabbit gaat nog even snel trainingskamp inplannen
Not sure of serious....quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die ja![]()
Bij nader inzien perfect oefenmateriaal, zeer realistisch ook qua snelheden en grip niveau![]()
Antilliaansquote:
Grapje Koen, grapje. Leuk, verjaardag vieren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like![]()
quote:
Dit is de op een na zwaarste klasse die op Berghem is toegestaan
Ik kom sinds een week of 2 overal het woord fiducie tegen. Is dat ineens helemaal hip ofzo? Hiervoor hoorde ik het nooit"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Leuk baantje wel. Gaat wel hard....quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is de op een na zwaarste klasse die op Berghem is toegestaan
Half uurtje van mijn werk. Misschien toch maar eens keertje gaan kijken alvast
Het is ook een best leuk baantje, alleen heb je maar 1 (2 als je optimistisch bent) inhaal mogelijkheden op snelheid.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leuk baantje wel. Gaat wel hard....
Half uurtje van mijn werk. Misschien toch maar eens keertje gaan kijken alvastOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
Boes Boesquote:
T is hier verder wel vrij stil ja.quote:stupidity has become as common as common sense was before
En dat al voor 23:00quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is hier verder wel vrij stil ja.
Boes.
Chillen na het sporten.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ze worden oud he, gaat echt heel hard bij sommige. ...quote:stupidity has become as common as common sense was before
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
Forum Opties Forumhop: Hop naar: