Ja, hij was absoluut de sterkste. Froome deed er alles aan om het gat te dichten, maar kwam zichzelf tegen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Hij heeft ze gewoon allemaal weggereden.
Hij was ein-de-lijk vrij. Verlost van zijn demonen (© Heemskerk). De Vuelta begint vandaag.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, hij was absoluut de sterkste. Froome deed er alles aan om het gat te dichten, maar kwam zichzelf tegen.
Denk wel dat ie een minuutje dichter had kunnen eindigen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:38 schreef franklop het volgende:
Oomen zat ook niet erg moeilijk volgens mij
Heel knap van Carapaz ja. Die kan nog wel eens een ritje gaan pakken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:39 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Carapaz ook 13e, heel knap allemaal. Verder deden Reyes en Aguirre het ook prima.![]()
Keldermerckx op drie seconden van het podium, en dan komt die lange tijdrit nog.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heel knap van Carapaz ja. Die kan nog wel eens een ritje gaan pakken.
Wielco gaat binnenkort sjooken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keldermerckx op drie seconden van het podium, en dan komt die lange tijdrit nog.
Er komen ook nog een paar bergetappes.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Keldermerckx op drie seconden van het podium, en dan komt die lange tijdrit nog.
Valt nog te overzien. Gat naar het podium is waarschijnlijk een minuut of twee en we hebben pas een echte bergrit gehad. Hij heeft ook de frisheid mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Helaas staat Miguel ver achter in het klassement.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een prachtige etappe gemist volgens mij.
Dat heeft hem amper tijd gekost.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het blijft krankzinnig dat Superman heeft moeten knechten.
Pakt ie de leiding in het jongerenklassement al?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Valt nog te overzien. Gat naar het podium is waarschijnlijk een minuut of twee en we hebben pas een echte bergrit gehad. Hij heeft ook de frisheid mee.
Daar ben ik het wel mee eens, dat tijdperk had veel meer drama en persoonlijkheden.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stelling: het tijdperk Froome is nog saaier dan het tijdperk Armstrong
Sam is geniaalquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sam had al voorspeld dat Kelderman verderop in de ronde beter zou worden.
morgen mag Aru voor Superman knechtenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het blijft krankzinnig dat Superman heeft moeten knechten.
18e op 2:05.quote:
Ik heb de top 4 en 7 renners bij de eerste 10.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:42 schreef franklop het volgende:
1 van de 90 man met Lopez in CM
Ik mag hopen
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, dat tijdperk had veel meer drama en persoonlijkheden.
daar gaat mijn hoop.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb de top 4 en 7 renners bij de eerste 10.
En helaas ook Chaves en A. Yates
Hoe is hij uiteindelijk aan z'n achterstand gekomen?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dat heeft hem amper tijd gekost.
Hij helpt Froome ook niet eensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Poels nog gewoon de beste NLer na Kelderman..die rijdt even anoniem mee als een donor bij de spermabank
Ah sjips.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:48 schreef Columbiafan het volgende:
Kemna wel nog enorm ontploft op die slotklim, zal geen top 50 meer worden.
Hij moet wel een beetje sterker worden, Wilco gaat hem echt kunnen gebruiken als ie voor het podium gaat strijden.quote:
Dat heeft in alle kranten gestaan.quote:
Ik lees niet alle kranten.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan.
Hij is aan het trainen voor de Angliru.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:49 schreef groenen het volgende:
[..]
Hij helpt Froome ook niet eensLost meteen en rijdt dan door in de achtergrond.
Je kan op z'n minst de posts van Koffieplanter en mij lezen.quote:
87e hierquote:
Laten zien waarom mijn haat terecht is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:53 schreef TheArt het volgende:
Wat wilden ze nou precies bij Orica vandaag?
Het tijdperk Armstrong was verre van saai. Ondanks dat Lens altijd won stikte het van de pursenalities in die tijd en zagen we prachtige koers.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stelling: het tijdperk Froome is nog saaier dan het tijdperk Armstrong
Eddyquote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:54 schreef Pistolero het volgende:
Olivier en Bouwman ook goed zeg, op plek 35 en 37
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het tijdperk Armstrong was verre van saai. Ondanks dat Lens altijd won stikte het van de pursenalities in die tijd en zagen we prachtige koers.
Nu is het tering saai tekentafelwielrennen dat we elke grote ronde voorgeschoteld krijgen met renners in de hoofdrol die niemand zich meer kan herinneren over 10 jaar. Niemand geeft ene fuck dat Froome hier wint, zo lauw zijn de reacties er altijd op...
Die gaan net als Antwan prima omhoog als bergknechten. Nu nog een kopman waar ze iets voor kunnen betekenen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:54 schreef Pistolero het volgende:
Olivier en Bouwman ook goed zeg, op plek 35 en 37
Ik wil nog wel eens een post over Miguel overslaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je kan op z'n minst de posts van Koffieplanter en mij lezen.
Ik zie Kruijswijk eigenlijk best nog wel top 10 rijden als ie deze vorm doortrekt en helemaal van zijn verkoudheid af is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die gaan net als Antwan prima omhoog als bergknechten. Nu nog een kopman waar ze iets voor kunnen betekenen.
Ze hebben je een Anton afgang bespaard.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laten zien waarom mijn haat terecht is.
Doe even normaal zeg.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
God, ik heb het in tijden niet zo warm gehad.
Je geduld is beloond.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
God, ik heb het in tijden niet zo warm gehad.
Dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:00 schreef Columbiafan het volgende:
Kelderman op het eindpodium zou wel genieten zijn.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Chaves na etappe winst:
[ afbeelding ]
Chaves na slechte dag:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Chaves na etappe winst:
[ afbeelding ]
Chaves na slechte dag:
[ afbeelding ]
Valt best mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:01 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze hebben je een Anton afgang bespaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |