Kind van de zon inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Chavito houdt toch helemaal niet van dit weer?
Ik wil net zeggen ja, Bardet heeft liever dit dan het normale weer hier.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij won in de Tour en klom naar P2 in de Tour in dit soort weer.
Nee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:41 schreef Max23 het volgende:
Mooi voor CM dit. als het inderdaad voor de klassementrenners gaat zijn
Stel je voor dat Dylan Teuns straks wereldkampioen wordt met die bizarre vorm die hij de laatste tijd laat zien. Brr.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:50 schreef Columbiafan het volgende:
Tiesj lijkt me een van de sterkste mannen voor de Belgen in Bergen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik haat Orica echt met een passie.
Die vorm is al weg.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Stel je voor dat Dylan Teuns straks wereldkampioen wordt met die bizarre vorm die hij de laatste tijd laat zien. Brr.
Niks mis mee.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:51 schreef Aguero het volgende:
[..]
Stel je voor dat Dylan Teuns straks wereldkampioen wordt met die bizarre vorm die hij de laatste tijd laat zien. Brr.
Hij is nog lang geen WK materiaal, dat zag je in Luik na Huy ook wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Strooit gewoon zand in de ogen.
Eerst maar eens zien of die 270 km aankanquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:54 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Strooit gewoon zand in de ogen.
kopgroep met Wellens, Stannard en Mollema of zo in de stromende regenquote:
Wat heeft ie beloofd?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat Miguel zich aan zijn belofte houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |