Normaal gaat Sky het bergop wel een beetje laten lopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:20 schreef Aguero het volgende:
Dat gaat gewoon voor de grote mannen zijn, jammer Igor.
Stel je voor dat Tim Wellens hier was geweest. Die had met een kwartier voorsprong gewonnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:24 schreef komrad het volgende:
Wout is een regengod dus die schroeit iedereen vandaag de moederFroome vandaag in dienst
Ook wel eigen schuld dan, waarom Igor in Madrid nog zo graag negende of tiende wil worden is me een raadsel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:20 schreef Aguero het volgende:
Dat gaat gewoon voor de grote mannen zijn, jammer Igor.
toch bizar dat het zo veel verschil kan maken voor sommige renners. Wellens vind ik wel een prima coureurs overigensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je voor dat Tim Wellens hier was geweest. Die had met een kwartier voorsprong gewonnen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef Columbiafan het volgende:
Fietsen combineren met wielrennen
ze willen de opvolger van de legendarische Igor wordenquote:
Waarom niet? Nu 2 renners op kop laten rijden, die straks toch in de bus gaan zitten.quote:
Chavito houdt toch helemaal niet van dit weer?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Adam gaat op Velefique denk ik.
Alsof Anton van Bardet zou winnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik haat Orica echt met een passie.
Persoonlijk zou ik die pas op kop zetten op het moment dat het bergop gaat, laat Sky de rest maar zelf uitzoeken.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:38 schreef papert het volgende:
[..]
Waarom niet? Nu 2 renners op kop laten rijden, die straks toch in de bus gaan zitten.
Zie altijd veel sprintersploegen voor een kleinere kans op een ritoverwinning rijden.
Alsof Bardet met dit weer om kan gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:39 schreef showtimer het volgende:
[..]
Alsof Anton van Bardet zou winnen.
Hij won in de Tour en klom naar P2 in de Tour in dit soort weer.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alsof Bardet met dit weer om kan gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |