Nou inderdaadquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:43 schreef Mani89 het volgende:
Wat een aidskopgroep trouwens voor mijn CM, veel plezier daarmee.
HUP ANTWON
Wat verwacht jij trouwens van Hofstede?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sky mag van mij best wat rustiger aan gaan doen.
Weinig, sorry.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:12 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat verwacht jij trouwens van Hofstede?
Dat lijkt me niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:14 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Moet wel bij de beste vijf in deze groep kunnen eindigen.
Zou ik voor tekenen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:16 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Als ze voorop blijven verwacht ik: 1) Anton 2) Bardet 3) Jungels 4) Reyes 5) Hofstede
Normaal gaat Sky het bergop wel een beetje laten lopen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:20 schreef Aguero het volgende:
Dat gaat gewoon voor de grote mannen zijn, jammer Igor.
Stel je voor dat Tim Wellens hier was geweest. Die had met een kwartier voorsprong gewonnen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:24 schreef komrad het volgende:
Wout is een regengod dus die schroeit iedereen vandaag de moederFroome vandaag in dienst
Ook wel eigen schuld dan, waarom Igor in Madrid nog zo graag negende of tiende wil worden is me een raadsel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:20 schreef Aguero het volgende:
Dat gaat gewoon voor de grote mannen zijn, jammer Igor.
toch bizar dat het zo veel verschil kan maken voor sommige renners. Wellens vind ik wel een prima coureurs overigensquote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Stel je voor dat Tim Wellens hier was geweest. Die had met een kwartier voorsprong gewonnen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef Columbiafan het volgende:
Fietsen combineren met wielrennen
ze willen de opvolger van de legendarische Igor wordenquote:
Waarom niet? Nu 2 renners op kop laten rijden, die straks toch in de bus gaan zitten.quote:
Chavito houdt toch helemaal niet van dit weer?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Adam gaat op Velefique denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |