Aanvallen op Velefique, dat was nog voor de Vuelta overigens.quote:
Als Adam inderdaad gaat, is dat een ideaal motief.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat Miguel zich aan zijn belofte houden?
Dat is niet best.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hofstede lost al. Helaas Columbiafan.
Maar past wel bij de rest van zijn Vuelta.quote:
Echt niet te doen. Is er überhaupt verschil?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Is dat Adam of Simon in tweede positie?
Simon is dead, die gaan we deze ronde niet meer zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
ja, de voornaam.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt niet te doen. Is er überhaupt verschil?
Scott heeft verschillende fietsen voor ze gemaakt, dat is het wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt niet te doen. Is er überhaupt verschil?
Simon lijkt me.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Haga bij Sam en Wilco?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Sunwebgoden goed van voren
Had wel vrij hoge verwachtingen van Reyes en Aguirre.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Het moet gezegd worden, Manzana doet het veel beter dan verwacht.
Alleen het zadel dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Ook erg duidelijk.
45quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel heeft de kopgroep nog?
Pereiro-achtige tijden.quote:
Ik niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Had wel vrij hoge verwachtingen van Reyes en Aguirre.
komt door hun Goden-tenuetjesquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Het moet gezegd worden, Manzana doet het veel beter dan verwacht.
mooi, die is afwezig op bepaalde plaatsen op het internet namelijk.quote:
Dat is correct en tevens juistquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mooi, die is afwezig op bepaalde plaatsen op het internet namelijk.
omdat ie deze vuelta razend kut isquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:14 schreef Slobeend het volgende:
Waarom kan Djoengels niet mee? Valt me tegen.
Hij moet morgen nog meespelen in de Wk kwalificatie.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat ie deze vuelta razend kut is
Deze mis ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:16 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Hij moet morgen nog meespelen in de Wk kwalificatie.
Als Armee nog kan volgen lijkt me dat niet neen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo hard gaan ze vooraan dus niet.
Niet alle voetballers zijn postbodes en stukadoors.quote:
Fascinerend dat de regie weer zo'n moment mist.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fascinerend dat zo'n Visconti er nu wel aan kan blijven hangen.
Je hebt nog gelijk ookquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik zap niet naar ES want daar zit José waarschijnlijk te fappen op Armee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |