nee ik date niet meerquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat doet me deugd
Heb je de afgelopen tijd wellicht nog een leuke date gepakt?
je moet adults in the room lezenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik heb, als eckte D66'er, dat boek binnen met 6 essays over Europa. Of zo. Was wel echt een impuls aankoop, dus weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten
Ken je dat
heb toch niets te bieden johquote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom niet? Zo'n god kan de datemarkt toch niet onthouden worden?
Oneensquote:
Eensch :3quote:
Ik heb je gewoon negeert omdat ik geen zin heb om met een persoon wat zo'n reactie plaatst uberhaubt in gesprek te gaan. Jij hebt echt geen empatisch vermogen, ga lekker ergens anders zeuren. Eerst is het niet goed dat ik emotioneel een bericht plaats, daarna is het niet goed dat het vervolgens weer gewoon over dagelijkse dingen gaat. Make up your god damn mind.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 23:34 schreef jodelahity het volgende:
Is die ene persoon er al overheen of is dat na een dagje alweer old news ondertussen? Gezien alle heftige reacties toen erover hoe erg het wel niet wasLijkt een beetje alsof het al vergeten is
Alsof de meesten op de markt dat wel hebbenquote:
In dit topic? Behoorlijk!quote:
Omdat je die niet ingeschakeld hebt?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:35 schreef wonderer het volgende:
Waarom geeft Tinder geen notificaties voor berichtjes?
Ik krijg ze bij de eerste paar wel en daarna stopt het.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat je die niet ingeschakeld hebt?
Bij mij nl wel
Hmm, weird.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg ze bij de eerste paar wel en daarna stopt het.
Meh, moet bijna lange mouwen aan. En heb voor het eerst mijn chillbroek met lange pijpen aan ipv kort broekje.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor het eerst 's nachts gewoon de deuren dicht idd
Ik gebruik t echt zelden eigenlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:11 schreef Kaas- het volgende:
Tinder dwingt je dus gewoon om heel vaak in te loggen
Ehmm.. Ik ben geen Apple boy, maar wel een T-Mobile boy.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:46 schreef Kaas- het volgende:
Kan een van de iPhone-boys me adviseren?
M'n iPhone 6, die ik nu bijna twee jaar heb, is kapot. Hij start zichzelf constant binnen enkele seconden opnieuw op en is daardoor onbruikbaar geworden. Over drie weken krijg ik toevallig een iPhone SE, maar om de tijd te overbruggen wil ik m'n simkaart tijdelijk in een oude iPhone 4 gooien.
Maar hoe zorg ik dat ik al m'n foto's, video's en contacten enz. behoud? Immers gebruik ik wel 50 GB aan data en dat past niet op die iPhone 4.
In iCloud zetten lukt niet doordat m'n telefoon direct uitvalt, merk ik.
Ben nu een reservekopie aan het maken in iTunes op een laptop.
Enige waar ik me nu zorgen om maak is het volgende:
- Vanaf zodadelijk ga ik die kleine iPhone 4 gebruiken, waar de reservekopie niet op past.
- Pas over drie weken krijg ik een telefoon waar het wel op past.
- Wat moet ik zodadelijk doen met die iPhone 4 om te zorgen dat ik de reservekopie niet kwijtraak en over enkele weken gewoon alsnog op de nieuwe telefoon te zetten? In de tussentijd wil ik op die iPhone 4 wel gewoon ingelogd zijn op m'n Apple ID om Whatsapp te kunnen downloaden enz.
Dank.
Ik heb nu een reservekopie van m'n iPhone 6 in iTunes gezet op een laptop. In de iCloud zetten lukt helaas niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ehmm.. Ik ben geen Apple boy, maar wel een T-Mobile boy.
Lukt het backup maken van de iPhone 6 wel? Heb je garantie?
Gewoon backuppen naar iCloud en je huidige telefoon (iphone 4) instellen als nieuw apparaat op je apple ID, dan enkel overzetten wat je nodig hebt.
Als je je iPhone 4 gaat gebruiken heb je sowieso een grotere simkaart nodig. Je logt direct in op de iPhone 4 en dan vraagt hij " reserve kopie terug zetten" of "als nieuw apparaat instellen". Die reserve kopie blijft staan op je iCloud.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nu een reservekopie van m'n iPhone 6 in iTunes gezet op een laptop. In de iCloud zetten lukt helaas niet.
Denk je dat ik nu gewoon m'n simkaart in de iPhone 4 kan gooien en inloggen op m'n Apple ID, en dan niet die reservekopie overneem (hoe dat ook werkt), maar die reservekopie er bij de volgende telefoon over een maand dan wel op te zetten?
Sure. Maak eventueel een andere icloud account aan.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb nu een reservekopie van m'n iPhone 6 in iTunes gezet op een laptop. In de iCloud zetten lukt helaas niet.
Denk je dat ik nu gewoon m'n simkaart in de iPhone 4 kan gooien en inloggen op m'n Apple ID, en dan niet die reservekopie overneem (hoe dat ook werkt), maar die reservekopie er bij de volgende telefoon over een maand dan wel op kan zetten?
Ja heb al een nieuwe simkaart ontvangen van Tele2quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als je je iPhone 4 gaat gebruiken heb je sowieso een grotere simkaart nodig. Je logt direct in op de iPhone 4 en dan vraagt hij " reserve kopie terug zetten" of "als nieuw apparaat instellen". Die reserve kopie blijft staan op je iCloud.
Als extra, zou ik alle contacten enzo gewoon op Google Drive/photos uploaden. Dan weet je zeker dat zelfs al gaat het fout bij Apple, dat je nog al je shit hebt.
Hoera. Nu raak je mijn nr nooit meer kwijt!quote:
Dat denk je maarquote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoera. Nu raak je mijn nr nooit meer kwijt!
Jij hebt m'n Grindr alquote:
Hihi, je bent een van mijn weinig favorieten.quote:
Had ik die?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoera. Nu raak je mijn nr nooit meer kwijt!
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:13 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Hihi, je bent een van mijn weinig favorieten.
Nee.quote:
Die wil je zeker wel hier met ons delenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:33 schreef Kaas- het volgende:
Heb zojuist ook wel Grindrwaardige pics gemaakt btw om ff de camera van deze oude phone te testen
Waar ik wel een tel nr van kreeg in japan was deze hunkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotnondepie. Hoezo zijn Aziaten niet knap?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar ik wel een tel nr van kreeg in japan was deze hunkNiet mijn smaak. Is dat zijn linkertepel die je ziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotnondepie. Hoezo zijn Aziaten niet knap?
[..]
Waar ik wel een tel nr van kreeg in japan was deze hunkMja... heus een trucje maar niet meer dan dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotnondepie. Hoezo zijn Aziaten niet knap? | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Knap hoe jij een vouw in een shirt als een hele rare tepel aan kan zienquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:23 schreef MeesterWortel het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Is dat zijn linkertepel die je ziet?
Een trucje?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja... heus een trucje maar niet meer dan dat.
Sletquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mja... heus een trucje maar niet meer dan dat.
[..]
Waar ik wel een tel nr van kreeg in japan was deze hunkWat een rare foto is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotnondepie. Hoezo zijn Aziaten niet knap?Net of er teveel gephotoshopt is.
O trouwens! Ik heb Call me by your name uit, Angel. In eerste instantie had ik geen idee wat ik zat te lezen, maar uiteindelijk vond ik het erg mooi. Dank je voor de tip!
Denk dat er wel wat filters overheen zijn gegaan ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:32 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Wat een rare foto is datNet of er teveel gephotoshopt is.
Volgende week!quote:
[..]
Waar ik wel een tel nr van kreeg in japan was deze hunkAziaten zijn wel knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotnondepie. Hoezo zijn Aziaten niet knap?Maar deze is niet mijn smaak.
Als m'n internet wat beter werkt dan nu in de bus haha op oude 3G want wil wel direct kunnen verwijderenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:00 schreef MeesterWortel het volgende:
[..]
Die wil je zeker wel hier met ons delen
[..]
Waar ik wel een tel nr van kreeg in japan was deze hunkIk vind asians vaak ook wel mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotnondepie. Hoezo zijn Aziaten niet knap?
Ik heb geen idee wat ik daar zie maar het is niet zijn shirt, iets klopt er iig niet aan die fotoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knap hoe jij een vouw in een shirt als een hele rare tepel aan kan zien
Ja op elk festival waar je de juiste drugs doet is dat zo hahaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:42 schreef Vlarp het volgende:
Hebben jullie van die festivals waar je echt smoorverliefd op bent? Ik heb dat dus met Mysteryland. Afgelopen weekend was weer zo episch. Echt alle foto's die ik terug aan het kijken ben, setjes die ik luister van zaterdag en zondag, ik word er helemaal week en blij van.
Neeheeeee, komt echt niet alleen daar doorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja op elk festival waar je de juiste drugs doet is dat zo haha
komt omdat tele2 alleen 4g heeft. Dus je zit op het leen-netwerk van tmobilequote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:34 schreef Kaas- het volgende:
Wel echt raar dat er nu T-Mobile NL linksbovenin staat, terwijl ik Tele2-abo heb en hun simkaart er ook in zit
Ahhhhquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
komt omdat tele2 alleen 4g heeft. Dus je zit op het leen-netwerk van tmobile
LAAT HET NIET WEER GEBEUREN MENEERquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:45 schreef Renesite het volgende:
Oh ik lieg nou oke dan zal dat zo zijn ik vind dat wel heel pertinent weet je ach prima denk je zo over mij ik niet over jou hoor joe
lik mn reet ok joequote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
LAAT HET NIET WEER GEBEUREN MENEER
dat wil niet op mn touchscreenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:49 schreef Kaas- het volgende:
René's kat loopt over het toetsenbord
Moet je mee uitkijken als je data gebruikt. Tele2 verplicht je om alleen 4G te gebruiken (staat ook in je contract) en je kunt een boete kkrijgen als je toch (veel) data via 3G verstookt (omdat 3G dus via T-Mobile loopt en duur is).quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
komt omdat tele2 alleen 4g heeft. Dus je zit op het leen-netwerk van tmobile
Je hebt mijn face nog nooit gezien, gekkiequote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:32 schreef Kaas- het volgende:
Ik kwam Twister een x tegen op Grindr
Oh, Reddit is altijd heel blij met dat soort foto'squote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:10 schreef wonderer het volgende:
Ik heb ook laatst grindr-waardige foto's gemaakt maar ik weet nooit wat ik ermee moetBehalve vergelijken met de vorige sessie en kijken of ik gespierder ben geworden.
Het moet wel heel raar lopen wil ik een Reddit account aanmaken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 21:36 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Oh, Reddit is altijd heel blij met dat soort foto's
Trouwens, ik moet het even kwijt: ik ben vandaag met een vriendin voor appartementen gaan kijken en we hebben een paar hele gave gevonden en volgende week dinsdag gaan we er één bezichtigen
[..]
Waar ik wel een tel nr van kreeg in japan was deze hunkZo zie ik er dus uit met grote ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotnondepie. Hoezo zijn Aziaten niet knap?
Disregard taxi drivers offering unrequested services.
Show show show.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 16:33 schreef Kaas- het volgende:
Heb zojuist ook wel Grindrwaardige pics gemaakt btw om ff de camera van deze oude phone te testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |