quote:
Goed bezig Haha. Maar je hebt mij al op snapchat :3quote:Op vrijdag 1 september 2017 20:35 schreef Brammetjuh94 het volgende:
En daarom.... vroeg ik of je me kon messagen. Heb nu een andere A toegevoegd.
Ja, maar ik heb meerdere mensen die hun naam hebben ingesteld als jouw naam. Dus je moet mij ff een berichtje sturen, anders dan voeg ik dadelijk weer de verkeerde toe en kan ik die niet verwijderen.quote:Op vrijdag 1 september 2017 23:21 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Goed bezig Haha. Maar je hebt mij al op snapchat :3
Ja joh! Ze hebben twee locaties. Diederik Samsom was barman in deze. Minder vet dan de enige eckte, maar alsnog wel echt een goed sfeervol café met een uitstekende bieraelectie.quote:Op vrijdag 1 september 2017 17:20 schreef richolio het volgende:
[..]
Huh, nog een LocusNiet leuker dan de Roffa Locus zeker? Of ook wel gewoon leuk?
Ik word 39 volgende week, broekkiequote:
Ik begin er niet eens aan. Ik BEN al ou(d/t).quote:Op zaterdag 2 september 2017 09:10 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb Snapchat gehad, maar ik snapte er helemaal niks van. Ik word oud
jammer dat je niet mag handkarren ej.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Zelfgebakken brood met een lekker koffietje. Vakantieleven is prima.
Fuck you.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
jammer dat je niet mag handkarren ej.
Ben je zo streng voor hem?quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
jammer dat je niet mag handkarren ej.
ja ho es effe we zijn geringd hequote:Op zaterdag 2 september 2017 12:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben je zo streng voor hem?
Ik doe wat ik wil, wanneer ik het wil. Heeft hij echt niks over te zeggenquote:Op zaterdag 2 september 2017 12:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben je zo streng voor hem?
Dus dat.quote:Op zaterdag 2 september 2017 10:01 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan. Allemaal onzin.
ahhhh :pquote:Op zaterdag 2 september 2017 14:40 schreef MeesterWortel het volgende:
Ik voel me buitengesloten, met die nieuwe naughty SC groep.
Ik voel me echt niet te oud voor een app hoor.quote:Op zondag 3 september 2017 11:33 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik snap niet dat mensen zich te oud vinden voor een app. Je kan toch maar gewoon niet mee gaan omdat je ouder wordt? Doe gewoon lekker mee, download die app en voel je weer jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |