Niet gezien/gehad.quote:Op vrijdag 1 september 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die vieze sojamelk vond ik daar zo vreselijk
Dat ken ik nietquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik drink geen koffie, maar die milktea was goed te pruimen
Ik hing echter volledig van pocari sweat aan elkaar met die 34 graden en 80% vochtigheid
[ afbeelding ]
Westerlingquote:Op vrijdag 1 september 2017 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat ken ik nietBen maar gewoon voor café américano gegaan
Voor hun welquote:
Je bent wel geraakt zo te lezenquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:29 schreef Ang3l het volgende:
Van die net om de hoek kijkende kindjes die mij vertellen dat ze lekker hun eigen weg in gaan en pad kiezen en "fuck the world" doen en dat ik meega met de corporate slavery.
Sure honey, pak anders nog een 4e horeca baan om je crappy 1 slaapkamer appartement te kunnen bekostigen om vervolgens te klagen dat je niets kan gaan doen omdat je net boodschappen hebt gedaan en t geld op is.
Enjoy living the dream!Dreamer
Zou chill zojnquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:32 schreef TwisterNederland het volgende:
Binnenkort waarschijnlijk weer een date. Hopelijk gaat het dit keer beter
Werd ik maar eens goed geraaktquote:
Mja, ik had ervoor gekozen om het in het engels te lezen en dan duurt het altijd even voor ik overgeschakeld was. Misschien is dat ook de reden dat ik er wat moeite mee had in het begin. Zo vaak lees ik namelijk niet in het engels.quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is een super traag boek, maar het maakt de eerste spanningen van verliefdheid en lust zo mooi duidelijk
Ben enorm benieuwd naar de verfilming. Die is echt geprezen op de filmfestivals en wordt getipt voor Oscars.
Heeft iemand dat al eens geprobeerd op te zetten eigenlijk? Een Snapchat groep of iets dergelijks, naast deze SC?quote:Op vrijdag 1 september 2017 08:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
[..]
Haha zou doen als deze SC een Snap-groep was mja
Ja en t is geen harry potter engels ook nog eens.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:47 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Mja, ik had ervoor gekozen om het in het engels te lezen en dan duurt het altijd even voor ik overgeschakeld was. Misschien is dat ook de reden dat ik er wat moeite mee had in het begin. Zo vaak lees ik namelijk niet in het engels.
Dan vliegen er alleen maar piemels voorbijquote:Op vrijdag 1 september 2017 16:49 schreef MeesterWortel het volgende:
[..]
Heeft iemand dat al eens geprobeerd op te zetten eigenlijk? Een Snapchat groep of iets dergelijks, naast deze SC?
Nee, het engels-engels woordenboek op mijn e-reader wist soms niet eens de betekenis van bepaalde woorden.quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja en t is geen harry potter engels ook nog eens.
En kontjes?quote:Op vrijdag 1 september 2017 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan vliegen er alleen maar piemels voorbij
Ook. Ook.quote:
Huh, nog een Locusquote:Op vrijdag 1 september 2017 13:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij hommel
Het begint nu wel een beetje verdacht te worden hoor
Ik was gisteren in de Locus Publicus... in Delft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
tssk, dus je had kunnen lunchen vandaag?quote:Op vrijdag 1 september 2017 10:47 schreef Kaas- het volgende:
Hmms ik moet zeven uren overbruggen op straat en morgen weer, terwijl ik niet iets bij me of echt iets te doen heb. Matigjes wel.
Maar tussendoor heen en weer met de trein naar m'n huis duurt zo lang en kost zoveel dat dat ook nergens op slaat.
Wat een gemis.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |