CNN vind ik ook Kudt, Net als MTV ook kudt ( muziek??) mja ik kijk geen TV meer al jaren niet!quote:Op woensdag 6 september 2017 23:19 schreef Summers het volgende:
[..]
Wie neemt cnn nog serieus ? ik niet maar jij blijkbaar nog wel als je denkt dat ik ze in een slecht blaadje kan zetten alsof ze nog enige geloofwaardigheid hebben .
quote:Op woensdag 6 september 2017 23:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
plaatje geeft weer, KIJK WAT CNN DOET DAT KAN TOCH NIET!!!einzz1
Maar in feite is gewoon door iemand anders bewerkt, om CNN in discredit te brengen.
Waarom pakt ie er dan niet een van CNN af als ze het zo vaak doen?
moet toch een eitje zijn..
Nu snij je jouzelf in de vingers door een door iemand anders bewerkt plaatje te gebruiken!
plus, zo te zien gaat het over een watersnood ramp, maar daar veranderd niks aan!
Dan moet je de meme pakken die ik heb gepost en niet een anderequote:Op woensdag 6 september 2017 23:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat is dan de boodschap er wel van?
slaat ook nergens op 2016?quote:
Wat veranderd er dan zo erg aan?quote:Op woensdag 6 september 2017 23:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan moet je de hele meme pakken en niet een stukje
altijd al ruk maar niet altijd door gehad .quote:Op woensdag 6 september 2017 23:31 schreef theguyver het volgende:
[..]
slaat ook nergens op 2016?
wat is er in 2016 gebeurt dat het veranderde?
9/11 is uit 2001 sandy hook 2012 londen 2005 boston marathon 2013..
waarom 2016 MSM was daarvoor toch ook al ruk?
Maak dat de kat wijs, je zat in 2007 al op TRU/BNWquote:Op woensdag 6 september 2017 23:34 schreef Summers het volgende:
[..]
altijd al ruk maar niet altijd door gehad .
Waar heb je het overquote:Op woensdag 6 september 2017 23:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs, je zat in 2007 al op TRU/BNW
toen het nog 1 geheel was!
je zegt net dat je niet wist dat de MSM kut was maar je zit al10 jaar hier op het forum, en vrijwel vanaf begin blaat je al dat MSM kudt is..quote:
Wat een haat bs , ignore modequote:Op woensdag 6 september 2017 23:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
je zegt net dat je niet wist dat de MSM kut was maar je zit al10 jaar hier op het forum, en vrijwel vanaf begin blaat je al dat MSM kudt is..
Dus wat een tingoriaanse BS!
Ik haat niks, ik plaats geen plaatjes die als een tang op een varken slaan.quote:
Relatief modern, de nucleaire installaties van de VS gebruiken 8 inch floppies.quote:
Vet! Dan kan ik ook binnen een paar minuten Kung Fu leren!quote:
En die van de russen staan gewoon weg te roestenquote:Op donderdag 7 september 2017 00:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Relatief modern, de nucleaire installaties van de VS gebruiken 8 inch floppies.
oudje, maar blijft leuk!quote:Op donderdag 7 september 2017 00:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vet! Dan kan ik ook binnen een paar minuten Kung Fu leren!
SEXY WOMEN’S LINGERIE FOR MENquote:Op woensdag 6 september 2017 22:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
emancipatie. En tevens de man het mietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |