abonnement Unibet Coolblue
  zondag 10 september 2017 @ 09:07:45 #251
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173688680
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:47 schreef theguyver het volgende:

Waar woon je ik wil hier graag wel met jou midden op straat er over praten..
kunnen we gelijk kijken of het klopt, weet je wat ik durf het zelfs te doen voor het politie bureau!!

Als je de ballen er voor hebt, DM me dan ff :)
Ik gok dat Lambiekje doelt op dat bericht van Martijn Alberda aka Martin Vrijland. Uit het complottentopic blijkt al dat hij dat stukje niet zo goed heeft gelezen en daardoor voorbarige conclusies trok.
Maar hey, open vooral je ogen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173689362
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee hoor. Je wordt hardhandig van je bed gelicht in -edit- Nederland
Nope, alleen aandachtstrekkers roepen dat..
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 10 september 2017 @ 11:02:55 #253
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_173689812
  zondag 10 september 2017 @ 11:08:48 #254
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173689897
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee hoor. Je wordt hardhandig van je bed gelicht in -edit- Nederland
Heb je dat stuk van Vrijland nu al goed gelezen? Dat is dus helemaal niet gebeurd.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 10 september 2017 @ 12:23:07 #255
39237 crew  H_T
2733
pi_173690841
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 18:01 schreef Manke het volgende:

[..]

preventie is dat, geen quick-fix. :)

wanneer en op welke manier is een gezonde vrouw niet in staat om een kind op te voeden?
is het antwoord niet een maatschappelijk en financieel iets?

zoiets bedenk je van te voren, het verschijnt niet uit zichzelf in de buik dat ze verrast is en zich moet afvragen van wie het komt. er wordt gewoon niet verantwoordelijk mee omgegaan, het wordt als correctie van een fout (mis)gebruikt.

vraag me af in hoeveel gevallen de vrouw door druk van een ander aan deze levenslange herinnering moet worden onderworpen. ws gebeurt dat meer in landen waar kind en/of seks voor het huwelijk taboe is, krijg je labels of wordt je verstoten.

en een arts wie opgegeven patienten alternatief behandelt wordt aangeklaagd voor hun dood. euthanasie mag weer wel.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

liberaal bedekent niet (persoonlijke) vrijheid, maar zonder grenzen. kleurplaat inkleuren en de lijntjes uitgummen.

die #badselfeater hoax, dat om een diepgaande samenzwering zou gaan, het bleek om abortus te gaan, iedereen was zwaar teleurgesteld. dat zegt ook wat.
Ze kunnen te jong zijn of zichzelf te jong vinden, eerst een studie willen afmaken of gewoon geen kinderen willen hebben, Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% zeker, zelfs niet bij correct gebruik. 99% betrouwbaar is een goede score, maar het moet dan ook af en toe mis gaan. Dan doe je er alles aan wat je kan doen om geen kinderen te krijgen (op onthouding na), en dan raakt de vrouw toch in verwachting. Dan heb je aan de ene kant de door jou genoemde levenslange herinnering aan de abortus, of aan de andere kant levenslange zorg voor een kind. Dat maakt nogal verschil. Fun fact: abortus legaliseren helpt om 15-20 jaar later het misdaadcijfer omlaag te krijgen.

Wat betreft euthanasie vs alternatieve medicatie: de insteek is nogal anders. Zowel bij de arts als bij de patiënt. Bij euthanasie moet ook aan een hele set regels worden voldaan om het allemaal netjes te laten verlopen, bij alternatieve medicatie heb je dat niet. Als je belooft dat je een patiënt beter kan maken en je zet hem op een kuur van brandnetelthee en niets anders, dan heb je een valse belofte gedaan. En dus is het oplichterij.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 10 september 2017 @ 12:57:14 #256
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173691520
quote:
10s.gif Op zondag 10 september 2017 09:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik gok dat Lambiekje doelt op dat bericht van Martijn Alberda aka Martin Vrijland. Uit het complottentopic blijkt al dat hij dat stukje niet zo goed heeft gelezen en daardoor voorbarige conclusies trok.
Maar hey, open vooral je ogen.
:) We wachten we ff af!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173692686
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 12:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ze kunnen te jong zijn of zichzelf te jong vinden, eerst een studie willen afmaken of gewoon geen kinderen willen hebben, Geen enkel voorbehoedsmiddel is 100% zeker, zelfs niet bij correct gebruik. 99% betrouwbaar is een goede score, maar het moet dan ook af en toe mis gaan. Dan doe je er alles aan wat je kan doen om geen kinderen te krijgen (op onthouding na), en dan raakt de vrouw toch in verwachting. Dan heb je aan de ene kant de door jou genoemde levenslange herinnering aan de abortus, of aan de andere kant levenslange zorg voor een kind. Dat maakt nogal verschil. Fun fact: abortus legaliseren helpt om 15-20 jaar later het misdaadcijfer omlaag te krijgen.

Wat betreft euthanasie vs alternatieve medicatie: de insteek is nogal anders. Zowel bij de arts als bij de patiënt. Bij euthanasie moet ook aan een hele set regels worden voldaan om het allemaal netjes te laten verlopen, bij alternatieve medicatie heb je dat niet. Als je belooft dat je een patiënt beter kan maken en je zet hem op een kuur van brandnetelthee en niets anders, dan heb je een valse belofte gedaan. En dus is het oplichterij.
Plus dat het weghouden van de patiënt van reguliere zorg zwaar meeweegt bij een veroordeling van een alternatief genezer.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 10 september 2017 @ 17:14:23 #258
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173696799
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 10 september 2017 @ 17:25:05 #259
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173696944
MV wilde een punt maken met dat stuk. Het lijkt wel een trofee die gewonnen is over Biek. Veel plezier ermee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 10 september 2017 @ 17:29:46 #260
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173696993
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:

Dit zal wel toegejuicht worden door een aantal mensen.
Ook jij tuinde er met wakkere oogjes in.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 september 2017 @ 17:36:22 #261
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173697070
quote:
7s.gif Op zondag 10 september 2017 17:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ook jij tuinde er met wakkere oogjes in.
Eerste instantie even wel maar de reacties op het bericht zeiden genoeg. En nu? 9.11 Is nog steeds een inside job, Sandy Hook een hoax, geo engineering gebeurt echt, het verandert daar helemaal niets aan. Ik vind het een goede stunt van MV, hij maakt zo zeker een punt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 10 september 2017 @ 17:40:47 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173697119
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:25 schreef controlaltdelete het volgende:
MV wilde een punt maken met dat stuk. Het lijkt wel een trofee die gewonnen is over Biek. Veel plezier ermee.
welk punt wil hij dan maken?
Want hij bazelt mooi over de vrijheden van Facebook, en mijnheer zelf zit ook op facebook en je kan gewoon lid worden van zijn kanaal en de berichten lezen die hij post!
Waaronder dit bericht.

De censuurscripts en de AI (kunstmatige intelligentie) van Facebook en Google zorgen ervoor dat zij bepalen wat u onder ogen krijgt.


Nee dit kan je zelf bepalen, je kan gewoon een add blocker toevoegen aan je browser, en lid worden van wat jou boeit!

kun je sociaal isoleren en maatschappelijk ruïneren, door ze niet door sollicitatieprocedures te laten komen en als “vrijwilliger” in de bijstand, verplicht te werk te stellen. De psychische klap die dat geeft, maakt mensen vanzelf monddood.
Dikke poep, als je zelf een klote brief schijft of veel fouten ben je zelf dom bezig, spellings controle!
Voor dee rest, kan je gewoon zelf je profiel afschermen van buiten af!

En zo kan ik nog wel even door gaan!

leuke is ipv hem op de bolle ogen geloven kan je zelf dit allemaal uit testen met je eigen facebook account!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 10 september 2017 @ 17:41:26 #263
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173697126
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Eerste instantie even wel maar de reacties op het bericht zeiden genoeg. En nu? 9.11 Is nog steeds een inside job, Sandy Hook een hoax, geo engineering gebeurt echt, het verandert daar helemaal niets aan. Ik vind het een goede stunt van MV, hij maakt zo zeker een punt.
Welk punt maakt hij dan? Dat hij net zo sensationeel en onbetrouwbaar is als andere media? Net zo aandachtszuchtig? :?
pi_173697283
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:36 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Eerste instantie even wel maar de reacties op het bericht zeiden genoeg. En nu? 9.11 Is nog steeds een inside job, Sandy Hook een hoax, geo engineering gebeurt echt, het verandert daar helemaal niets aan. Ik vind het een goede stunt van MV, hij maakt zo zeker een punt.
Zijn punt is dat hij aandachtsgeil is. En dat heeft hij wederom bevestigd.
En zijn publiek vindt het prachtig en staat te juichen vanaf de zijlijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173697363
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 17:40 schreef theguyver het volgende:

[..]




[i] kun je sociaal isoleren en maatschappelijk ruïneren, door ze niet door sollicitatieprocedures te laten komen en als “vrijwilliger” in de bijstand, verplicht te werk te stellen. De psychische klap die dat geeft, maakt mensen vanzelf monddood.



Ja mooi hè, meneer klaagt dat niemand hem meer als werknemer wil.
Dat is inclusief zijn publiek hè! Ze staan te juichen aan de zijlijn, maar hem helpen, ho maar...
En vervolgens verwachten dat hij gratis geld krijgt....
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 10 september 2017 @ 18:03:23 #266
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173697381
Het punt wordt gemist zo te lezen. Het heeft weinig zin om het te gaan uitleggen aan mensen die er niet voor open staan. Ik bezoek MV-site zelden of nooit tot Biek met de link aankwam. Gisteravond e.e.a. gelezen op zijn site, hij haalt zeker goede zaken aan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 10 september 2017 @ 18:04:17 #267
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173697406
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Het punt wordt gemist zo te lezen. Het heeft weinig zin om het te gaan uitleggen aan mensen die er niet voor open staan. Ik bezoek MV-site zelden of nooit tot Biek met de link aankwam. Gisteravond e.e.a. gelezen op zijn site, hij haalt zeker goede zaken aan.
Zoals ik al eerlijk zeg heb ik geen idee welk punt bij wil maken. Flauw dat jij die het wel zegt te weten niet wil helpen
  zondag 10 september 2017 @ 18:04:50 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173697416
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:03 schreef controlaltdelete het volgende:
Het punt wordt gemist zo te lezen. Het heeft weinig zin om het te gaan uitleggen aan mensen die er niet voor open staan. Ik bezoek MV-site zelden of nooit tot Biek met de link aankwam. Gisteravond e.e.a. gelezen op zijn site, hij haalt zeker goede zaken aan.
Wat is dat punt dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_173697520
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat is dat punt dan?
Dat CAD liegt, ze citeerde jaren terug al MV.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 10 september 2017 @ 18:12:46 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_173697534
Het heeft weinig zin om uit te leggen. Maw: weet ik veel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 september 2017 @ 18:14:00 #271
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_173697560
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:12 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat CAD liegt, ze citeerde jaren terug al MV.
Nou dat zegt ze nou ook weer niet he, zelden is niet nooit.
pi_173697562
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:04 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Zoals ik al eerlijk zeg heb ik geen idee welk punt bij wil maken. Flauw dat jij die het wel zegt te weten niet wil helpen
Hij zoekt de slachtofferrol op dat ze hem de mond willen snoeren...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173697586
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 18:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou dat zegt ze nou ook weer niet he, zelden is niet nooit.
Dat is ook waar, maar MV ligt sterk in lijn met CAD, dus je maakt mij niet wijs dat ze daar niet eerder achter is gekomen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zondag 10 september 2017 @ 18:25:18 #274
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173697743
Waar een mens zich druk om maakt, of ik wel of niet elke dag MV bezoek. Destijds met de MH17 wel :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 10 september 2017 @ 18:28:53 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173697790
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:25 schreef controlaltdelete het volgende:
Waar een mens zich druk om maakt, of ik wel of niet elke dag MV bezoek. Destijds met de MH17 wel :Y
Of je die site wel of niet bezoekt kan mij bijzonder weinig schelen. Waar ik wel benieuwd naar ben is welk punt je denkt dat hij maakt met een dergelijk aandacht trekkend bericht. De manier waarop het begint alleen al... Mededeling, dit is er aan de hand.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')