quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:42 schreef Fazzoletti het volgende:
Bijzonder exemplaar heb je DaD
![]()
F is de laatste tijd bezig met 'vrienden'. Dan noemt hij op wie allemaal z'n vriend zijn (incl z'n zusje). Zijn jullie peuters daar ook al mee bezig? Z'n beste vriendje van de opvang gaat straks naar een andere school, best jammer vind ik.
Ja L heeft ook een vriendje: "Koen is mijn grote vriend, he mama?"quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:42 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
F is de laatste tijd bezig met 'vrienden'. Dan noemt hij op wie allemaal z'n vriend zijn (incl z'n zusje). Zijn jullie peuters daar ook al mee bezig? Z'n beste vriendje van de opvang gaat straks naar een andere school, best jammer vind ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Ja, I is heel erg van 'mijn vrienden' en: "mijn beste vriendje/vriendinnetje". Ze heeft op het kdv vanaf de babygroep een vriendje met wie ze echt al vanaf toen een 'klik' heeft. Dat is heel schattig om te zien.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:42 schreef Fazzoletti het volgende:
![]()
Ik vind het vooral heel erg leuk om dingen te bouwen. Of nabouwen van de handleiding of zelf iets bedenken. Ik vind het ook erg leuk om te zien wat voor creaties peuter ermee maakt. En het is echt heel divers. Auto's, dieren, treinen, auto's, huizen, en het past toch allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:09 schreef Franny_G het volgende:
Wat is er precies zo leuk aan duplo? Ik heb er niet zoveel mee, geloof ik..
Laatst heb ik dit vintage fisher price huis voor I gekocht, en dat krijgt ze als we op vakantie zijn. Denk dat ze dat heel leuk gaat vinden..
[ afbeelding ]
Melba bouwt er hele verhalen mee, prikkelt zijn fantasie echt enorm. Garages ook trouwens, en kastelen en huizen enzo, maar duplo wordt met alles gecombineerd.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 22:09 schreef Franny_G het volgende:
Wat is er precies zo leuk aan duplo? Ik heb er niet zoveel mee, geloof ik..
Laatst heb ik dit vintage fisher price huis voor I gekocht, en dat krijgt ze als we op vakantie zijn. Denk dat ze dat heel leuk gaat vinden..
[ afbeelding ]
ja, dat lukt hier nog niet zo... meer omdat wurm tig blokjes ziet en er gelijk torens van gaat bouwen en omgooien. Gevolgd door moe-ha-haquote:Op woensdag 30 augustus 2017 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ook een peuter die ontzettend dol is op Duplo! Vooral de beestjes zijn favoriet.
Wat Baard weleens met I doet, is een plaatje uit zo'n boekje omschrijven en dat I dan aan de hand van die omschrijving iets moet nabouwen (bijvoorbeeld: 'Pak nu maar een blauw blokje met 6 puntjes en zet dat op het groene. Zet nu het rode blokje er links naast.' - ik verzin maar wat.) Vindt hij erg leuk!
Ligt je man er dan nog in? R kan namelijk in ons bed nog best als een blok in slaap vallen rond die tijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 06:37 schreef Hupje het volgende:
Wat kun je er aan doen dat je peuter niet wakker wordt zodra iemand opstaat? Zodra we op de overloop lopen, wordt J wakker. En dan hebben we het raam in zijn deur al geblindeerd.
Op zich niet zo erg, maar hij moet er op donderdag al om 6.15u uit voor de kinderopvang en nu wordt hij steevast om 5.50u al wakker, als ik er uit ga. (En zit ik dus alle ochtendroutine te doen met een stikchagrijnige peuter)
wat is de conclusie?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:59 schreef Franny_G het volgende:
Het kdv stuurde vandaag een foto door van I en haar beste vriendje die bij elkaar zitten en aan het praten zijn. Er stond bij dat ze een serieus gesprek hadden over Sinterklaas en wat nou als Sinterklaas dood zou gaan. Ernstige gezichtjes erbij. 😀😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |