abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper zaterdag 16 september 2017 @ 19:54:49 #154
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173814657
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef ErkendFokker het volgende:
Even een vraagje die niet over Azerbeidzjan mail gaat. Kan je zien hoe lang het duurt voor mijn stofzuiger er is?
Ordernr WP1709031800265493
Het pakket is niet verloren, maar er zijn een aantal pakketten voor een douaneonderzoek. Aantal pakketten met spullen die niet ingevoerd mogen worden. Daardoor loopt een hele zending vertraging op helaas. Er zal een beetje vertraging zijn, maar wacht een paar dagen en er zal weer een logistieke update volgen door de pakkettendienst.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:52 schreef YdieresiS het volgende:
Toch goed om te horen dat niet alleen mijn pakketje de laatste tijd verloren is gegaan. Heb nu een resend gekregen via het ticket systeem van Gearbest, maar ik kan deze nog niet tracken, is daar een reden voor? De hele tracking code die ik heb gekregen lijkt niet te bestaan bij de site die wordt opgegeven.

Gaat om bestelnummer:
WRMA1709121422489309C

Waarbij ik deze site als tracking site heb gekregen:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Ik heb doorgekregen dat sommige containers in England op dit moment worden onderzocht / doorzocht worden door de douane (aangifte). Binnen enkele dagen zou je pakketje weer geupdate worden door de pakketdienst.

[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 16-09-2017 20:05:56 ]
pi_173816804
quote:
Hallo Domize,
Oei dat is een zeer vervelende zaak. Ik ga dit meteen in orde voor je maken. Je hebt helemaal gelijk dat dit geregeld moet worden. Ik ga het doorgeven. Gaat je voorkeur uit naar een resend of refund. Dan kan ik dit meteen voor je regelen O-)
Doe maar een resend, misschien gaat het deze keer wel goed. :)
Bedankt voor je moeite, top!
pi_173824101
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat heb je helaas fout behalve als je een order besteld uit een EU warehouse. Dan heb je inderdaad geen kans op douane kosten. Bij andere warehouses buiten de EU heb je wel kans op douanekosten bij bedragen boven de ¤22.
Ik heb zelf de ervaring dat de kans via Expedited shipping groter is op douanekosten. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Priority Line en adviseer je dan ook om die mogelijkheid te kiezen indien beschikbaar.

Haha, my bad. Dat waren dus de kosten die ik moest dokken aan DHL.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173827037
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761

Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
pi_173828291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke ik ga het voor je regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?

Ik stuur je even een pm, ivm adreswijziging
pi_173835158
Order nummer wa1708191038373197
Order date 20-08
Product xiaomi mi band 2
Tracking nummer ael1112571547nl
Resend graag
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  CHI shopkeeper zondag 17 september 2017 @ 18:08:18 #160
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173836523
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef Brentolinni het volgende:
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761

Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
Hallo,
Oei dat is natuurlijk zeer vervelend. Ik ga dit voor jou proberen te regelen dat je een resend doen of dat je volledig gaan refunden. Wel heel goed dat je foto's hebt toegevoegd. Mocht ik feedback terug krijgen dan laat ik het direct weten.

quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 17:25 schreef -wtf- het volgende:
Order nummer wa1708191038373197
Order date 20-08
Product xiaomi mi band 2
Tracking nummer ael1112571547nl
Resend graag
Hallo -wtf-,
Ik geeft je voorkeur alvast door. Helaas zal je nog even moeten wachten. We hebben normaal een beleid van 60 dagen na de orderdatum. Voor de Azerbaijan verzending hebben we ons beleid aangepast naar 35 dagen. Daar zit je nog niet aan dus nog heel even geduld.
pi_173846375
Ik heb een nieuw support ticket gekregen, waarin dus het volgende staat:

quote:
Thank you for contacting us regarding your order.

After tracking your parcel on

http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php, I am sorry to inform you that the tracking number is inactive right now. If you got a tracking result such as " Not found", it's telling you that your tracking information is unavailable at this time. It does not mean that we haven't mailed your package.

Please review our shipment details below:
The delivery information
customers: *****
Tracking number: Q12*******XX,shipping method: SEPR,
tracking site: http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php shipping date: September 14, 2017 04:07:05,estimated time: 10-25 business days,
sku*quantity: ****** ,

NOTES:
1.There may be delay between scanning events and the website's updates. Once we have shipped the item ,the tracking status will take a few days to be updated online by the shipper. Therefore, please hold on for a few more days and try again later.
2.Usually, most parcels with this carrier will be received within 10-25 working days after shipment date. This timeframe is valid regardless of the tracking information's availability.

Thank you very much for you patience and understanding.
Ben toch blij dat dit bij de Nederlandse pakketdiensten een stuk beter werkt.
Who is general failure? And why is he reading my harddisk?
pi_173848272
Hoelang duurt de refund?
Zie het wel in mijn account staan maar nooit een mail ontvangen

Bedankt
pi_173851260
Hallo GB,

Dit is mijn eerste keer dat ik over jullie te horen gehad hebt om refund of resend aan te vragen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast dank.

Het gaat om:

Order datum: Jun 26, 2017 12:33:06 PM
Order number: WWP1706261233066493
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531753NL

Order datum: Jun 26, 2017 12:36:06 PM
Order number: WWP1706261236060221
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531767NL

Graag allebei refund.

Alvast dank.
pi_173852191
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen dat je 2 refunds hebt ontvangen. Als je aangegeven hebt dat ze op je PayPal terug mogen storten dan zou het goed moeten komen. Anders wordt het op je bankrekening terug gestort. (neem aan dat je wel je PayPal adres hebt doorgegeven dan?)
Het gaat helaas toch nog niet helemaal goed met mijn laatste twee refunds. :'( Ik heb Gina gevraagd om een bevestiging van deze specifieke refunds (als reply op de mail vanuit Gearbest); zij gaf helaas vandaag aan dat de refunds al teruggestort zijn naar mijn PayPal en dat ik dat zelf had kunnen opzoeken. Helaas kijkt ze daarbij naar de verkeerde orders.

De refunds waar nu nog onduidelijkheid over is:
WW1707311359104558
WB1708250224425670

Ik heb eerder aangegeven dat ik deze (met iDeal betaalde) orders gerefund wilde hebben op mijn PayPal-account (ook aangegeven welk account dat is), maar daar is dus nog geen sprake van.

Kun jij ervoor zorgen dat er een duidelijke opdracht richting Gearbest gaat? Een refund op mijn bankrekening vind ik overigens ook prima, mocht dat de communicatie makkelijker maken.
pi_173853636
Mooi antwoord dit....

Ik had aangegeven dat deze waarschijnlijk verloren zijn en dat er meer klachten waren
W1708210907065846

Na hoe lang mag ik een resend of refund verwachten?

Thank you for your recent order with Gearbest.

If all packages were lost sent by Azerbeidzjan, we would not use this shipping method.

Although there is no tracking number for this shipment, most parcels will be received within 10 to 25 business days. Please rest assured the item is on its way and please kindly wait one more week.

If any additional problems or further concerns, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
pi_173853665
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat een bestelling wordt verzonden? W1709130137386354 staat nu al vijf dagen op "Processing". Of kan het nog wel even duren voor het pakket het magazijn verlaat?
  CHI shopkeeper maandag 18 september 2017 @ 19:05:22 #167
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173856868
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:33 schreef Dem_Demmy het volgende:
Hoelang duurt de refund?
Zie het wel in mijn account staan maar nooit een mail ontvangen

Bedankt
Een refund duurt normaal 3 dagen, maar dit is bij jou al verlopen. Zie je credit in je account staan of het support bericht? Heb je wel bevestigd dat je een refund wou via het support ticket? Het kan zijn dat die mail in je SPAM filter terecht komt, maar je kan gewoon bevestigen in het support ticket.

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:41 schreef yfensha het volgende:
Hallo GB,

Dit is mijn eerste keer dat ik over jullie te horen gehad hebt om refund of resend aan te vragen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast dank.

Het gaat om:

Order datum: Jun 26, 2017 12:33:06 PM
Order number: WWP1706261233066493
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531753NL

Order datum: Jun 26, 2017 12:36:06 PM
Order number: WWP1706261236060221
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531767NL

Graag allebei refund.

Alvast dank.
Oke ik ga dit voor je regelen. Je ontvangt een mail of andere op je account een support ticket om je refund te bevestigen. Het kan een paar dagen duren voor je refund verwerkt wordt (terugbetaling).

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:27 schreef Jungian het volgende:

[..]

Het gaat helaas toch nog niet helemaal goed met mijn laatste twee refunds. :'( Ik heb Gina gevraagd om een bevestiging van deze specifieke refunds (als reply op de mail vanuit Gearbest); zij gaf helaas vandaag aan dat de refunds al teruggestort zijn naar mijn PayPal en dat ik dat zelf had kunnen opzoeken. Helaas kijkt ze daarbij naar de verkeerde orders.

De refunds waar nu nog onduidelijkheid over is:
WW1707311359104558
WB1708250224425670

Ik heb eerder aangegeven dat ik deze (met iDeal betaalde) orders gerefund wilde hebben op mijn PayPal-account (ook aangegeven welk account dat is), maar daar is dus nog geen sprake van.

Kun jij ervoor zorgen dat er een duidelijke opdracht richting Gearbest gaat? Een refund op mijn bankrekening vind ik overigens ook prima, mocht dat de communicatie makkelijker maken.
Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak. O-)

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:51 schreef kapeens het volgende:
Mooi antwoord dit....

Ik had aangegeven dat deze waarschijnlijk verloren zijn en dat er meer klachten waren
W1708210907065846

Na hoe lang mag ik een resend of refund verwachten?

Thank you for your recent order with Gearbest.

If all packages were lost sent by Azerbeidzjan, we would not use this shipping method.

Although there is no tracking number for this shipment, most parcels will be received within 10 to 25 business days. Please rest assured the item is on its way and please kindly wait one more week.

If any additional problems or further concerns, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Voor de Azerbaijan verzendmethode hebben we een speciaal beleid van 35 dagen. Andere verzendmethodes geldt een beleid van 60 dagen.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:54 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat een bestelling wordt verzonden? W1709130137386354 staat nu al vijf dagen op "Processing". Of kan het nog wel even duren voor het pakket het magazijn verlaat?
Het kan even duren, voordat een pakketje het magazijn verlaat. Normaal moet die nu toch bijna wel het magazijn gaan verlaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 18-09-2017 19:22:10 ]
pi_173857031
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Holybuck,Dit is zeker op te lossen en dat ga ik ook voor je regelen. Een paar posts terug heb ik aangegeven dat er problemen zijn geweest met deze verzendmethode. Hierdoor hebben we ons beleid voor deze specifieke gevallen verandert van 60 naar 35 dagen. Deze zijn ruimschoots bij jou verlopen en zal er direct werk van maken. Veel medewerkers weten niet dat we in Nederland geen bewijs van niet ontvangen bestaat en dat er voor deze specifieke gevallen 35 dagen beleid geldt. We bieden deze verzendmethode ook niet meer aan voor orders naar Nederland.
Enig idee wanneer ik een bevestigingsmail van de resend kan verwachten? We zijn al weer 2 werkdagen verder...
  CHI shopkeeper maandag 18 september 2017 @ 19:21:27 #169
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173857252


[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 18-09-2017 19:21:48 ]
  CHI shopkeeper maandag 18 september 2017 @ 19:23:41 #170
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173857310
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:12 schreef holybuck het volgende:

[..]

Enig idee wanneer ik een bevestigingsmail van de resend kan verwachten? We zijn al weer 2 werkdagen verder...
Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.
pi_173857468
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak. O-)
De laatste 2 refunds zijn inmiddels ook binnen (op m'n bankrekening). *O*
pi_173858242
Heb het ontvangen denk ik is afzender checkout.com?
Want dan heb ik het😁

Bedankt
pi_173862097
Hoi, ik ben normaal actief op een ander forum, maar nu toch hier vanwege de support sectie :)

Mijn XIAOMI Hybrid Pro's zijn binnen 3 maanden gestopt met werken. Nu probeer ik het via de customer service op te lossen en het beste wat ze me aanbieden is 12 USD op mijn gearbest account.

We have rules need to follow, hope you can understand this.
And your case has passed 45 day money back warranty.
As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 12USD to your GB Wallet.

1. Kan jij nog iets meer voor me betekenen?
2. Hoe nuttig is 12 USD op je GB Wallet, kun je dat aan alles op de site besteden?

Groet.
pi_173864466
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:

Ja ik weet dat het frustrerend is. Dit is het ook voor mij helaas. Echter heb ik voor je kunnen regelen dat je direct een volledige refund krijgt.

Nou ze hebben t nog even gevraagd en dat was prettig want ik wilde geen refund maar een resend. Inmiddels is die onderweg .

Ik maakte me nog wat druk over een andere order die maar op "packed" bleef staan. Van mij hoefde het niet meer zo nodig. Kwam dus eigenlijk wel goed uit dat bij navraag bleek dat het ding helemaal niet gepackt was maar uitverkocht haha. Geld terug inmiddels, Paypal zal het over driekwart jaar wel weer eens bijschrijven denk ik.

Afijn, nogmaals dank voor de moeite en veel succes verder.
Adrie De Ruytert
pi_173864471
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Een refund duurt normaal 3 dagen, maar dit is bij jou al verlopen. Zie je credit in je account staan of het support bericht? Heb je wel bevestigd dat je een refund wou via het support ticket? Het kan zijn dat die mail in je SPAM filter terecht komt, maar je kan gewoon bevestigen in het support ticket.

[..]

Oke ik ga dit voor je regelen. Je ontvangt een mail of andere op je account een support ticket om je refund te bevestigen. Het kan een paar dagen duren voor je refund verwerkt wordt (terugbetaling).

Hartelijk dank GB!

[..]

Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak. O-)

[..]

Voor de Azerbaijan verzendmethode hebben we een speciaal beleid van 35 dagen. Andere verzendmethodes geldt een beleid van 60 dagen.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


[..]

Het kan even duren, voordat een pakketje het magazijn verlaat. Normaal moet die nu toch bijna wel het magazijn gaan verlaten.
  dinsdag 19 september 2017 @ 08:12:11 #176
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173865308
- Orderdatum: Jul 02, 2017
- Product: Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer: W1707022348530248
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS915871017NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Nooit iets ontvangen
- Support ticket: T17072008343

Kan iemand hier eens naar kijken aub? Graag een refund want ik ga niet nog eens 3 maanden wachten.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_173866138
n.v.t ik heb al contact gehad en een ander model mogen uitkiezen

[ Bericht 43% gewijzigd door Daniel_Smit op 19-09-2017 11:21:55 ]
pi_173867638
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Oei dat is natuurlijk zeer vervelend. Ik ga dit voor jou proberen te regelen dat je een resend doen of dat je volledig gaan refunden. Wel heel goed dat je foto's hebt toegevoegd. Mocht ik feedback terug krijgen dan laat ik het direct weten.

[..]

Hallo -wtf-,
Ik geeft je voorkeur alvast door. Helaas zal je nog even moeten wachten. We hebben normaal een beleid van 60 dagen na de orderdatum. Voor de Azerbaijan verzending hebben we ons beleid aangepast naar 35 dagen. Daar zit je nog niet aan dus nog heel even geduld.
Hoi,

Kun je mij vertellen waar het pakketje is want het tracking nummer werkt niet.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  CHI shopkeeper dinsdag 19 september 2017 @ 15:08:36 #179
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173871585
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:29 schreef Jungian het volgende:

[..]

De laatste 2 refunds zijn inmiddels ook binnen (op m'n bankrekening). *O*
Graag gedaan *O*

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:57 schreef Dem_Demmy het volgende:
Heb het ontvangen denk ik is afzender checkout.com?
Want dan heb ik het😁

Bedankt
Dat zou zomaar kunnen :P

quote:
18s.gif Op dinsdag 19 september 2017 01:51 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Nou ze hebben t nog even gevraagd en dat was prettig want ik wilde geen refund maar een resend. Inmiddels is die onderweg .

Ik maakte me nog wat druk over een andere order die maar op "packed" bleef staan. Van mij hoefde het niet meer zo nodig. Kwam dus eigenlijk wel goed uit dat bij navraag bleek dat het ding helemaal niet gepackt was maar uitverkocht haha. Geld terug inmiddels, Paypal zal het over driekwart jaar wel weer eens bijschrijven denk ik.

Afijn, nogmaals dank voor de moeite en veel succes verder.
Ze vragen vaak nog eerst een bevestiging, omdat we in het verleden hebben gezien dat mensen eerst een refund zeggen en laten toch een resend willen of net andersom.
Fijn om te horen dat ik je heb kunnen helpen. ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:12 schreef kladderadatsch het volgende:
- Orderdatum: Jul 02, 2017
- Product: Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer: W1707022348530248
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS915871017NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Nooit iets ontvangen
- Support ticket: T17072008343

Kan iemand hier eens naar kijken aub? Graag een refund want ik ga niet nog eens 3 maanden wachten.
Ik heb het doorgegeven je zou hier bericht van moeten krijgen om je refund te bevestigen.
3 maanden wachten is toevallig doordat je pakketje niet aan is gekomen. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:29 schreef Daniel_Smit het volgende:
n.v.t ik heb al contact gehad en een ander model mogen uitkiezen
Ik had het al doorgegeven. Fijn dat het geregeld is ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:10 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Hoi,

Kun je mij vertellen waar het pakketje is want het tracking nummer werkt niet.
Van je resend? Het kan soms enkele dagen duren voordat je tracking status geupdate wordt. Dit is afhankelijk van het postorderbedrijf.

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:16 schreef mopf het volgende:
Hoi, ik ben normaal actief op een ander forum, maar nu toch hier vanwege de support sectie :)

Mijn XIAOMI Hybrid Pro's zijn binnen 3 maanden gestopt met werken. Nu probeer ik het via de customer service op te lossen en het beste wat ze me aanbieden is 12 USD op mijn gearbest account.

We have rules need to follow, hope you can understand this.
And your case has passed 45 day money back warranty.
As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 12USD to your GB Wallet.

1. Kan jij nog iets meer voor me betekenen?
2. Hoe nuttig is 12 USD op je GB Wallet, kun je dat aan alles op de site besteden?

Groet.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:


Helaas heb je de 45 dagen gepasseerd. Ik zal mijn best doen, maar kan hier weinig beloven. Als je bovenstaande verder aanvult en vertelt hoe het gebeurd is kan ik je veel beter helpen.
De $12 kan je als het goed is overal aan besteden. Dit kun je het beste meteen vragen als je eventueel je antwoord doorstuurt. Soms zit er namelijk een restrictie op.
pi_173872078
Helaas ook nog niets ontvangen via Azerbaijan Air Mail:

-Orderdatum: 29-07-2017
-Product: Awei A610BL Sports Earbuds
-Ordernummer: WWP1707290926319308
-Tracking Number: AEL1112552567NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Refund
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:39:11 #181
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173872086
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:08 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb het doorgegeven je zou hier bericht van moeten krijgen om je refund te bevestigen.
3 maanden wachten is toevallig doordat je pakketje niet aan is gekomen. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen.

Ja, ik heb bericht gehad, bedankt. Maar die 3 maanden is niet alleen omdat het niet is aangekomen, verzending was namelijk ook pas na een maand. Maar goed, ik hoop dat het nu in orde komt, heb al diverse keren besteld bij Gearbest en dit is de eerste keer dat het compleet in de soep loopt.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  CHI shopkeeper dinsdag 19 september 2017 @ 15:43:14 #182
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173872149
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:38 schreef GvB het volgende:
Helaas ook nog niets ontvangen via Azerbaijan Air Mail:

-Orderdatum: 29-07-2017
-Product: Awei A610BL Sports Earbuds
-Ordernummer: WWP1707290926319308
-Tracking Number: AEL1112552567NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Refund
Oke ik ga dit voor je regelen. Ik verwacht dat je hier morgen / overmorgen bericht over moet krijgen. Ze zullen vragen om je resend te bevestigen samen met je adres.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:39 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja, ik heb bericht gehad, bedankt. Maar die 3 maanden is niet alleen omdat het niet is aangekomen, verzending was namelijk ook pas na een maand. Maar goed, ik hoop dat het nu in orde komt, heb al diverse keren besteld bij Gearbest en dit is de eerste keer dat het compleet in de soep loopt.
Oei een maand is inderdaad wel heel lang en totaal niet gebruikelijk. Dat is alleen het geval als het product niet op voorraad is (staat dan aangegeven). Mocht dit nog eens voorkomen laat het dan direct weten.
Hopelijk heb ik je kunnen helpen hiermee.
pi_173879307
Bij deze, alvast bedankt!

-Orderdatum: Aug 22, 2017
-Product:https://www.gearbest.com/batteries/pp_432023.html
-Ordernummer:W1708210907065846
-Tracking Number:AEL1112572416NL
-Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
-Probleem:Is er nog steeds niet
-voorkeur: resend / refund? Resend graag!
pi_173882858
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.
Het is inmiddels woensdag... namiddag in China, ervaring leert dat antwoorden van support 's nachts Nederlandse tijd komen. Dus weer 2 dagen voorbij.. wat is er aan de hand?
pi_173884357
quote:
Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.
Tot nu toe heb ik ook nog niets vernomen.
pi_173885047
- Orderdatum: 14-09-2017
-Product: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_722226.html
- Ordernummer: W1709141017327706
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Priority line
- Probleem: Na 6 dagen nog steeds niet verzonden. Orderstatus is "packed". Zou jij aub kunnen kijken wat er aan de hand is? Dit is de eerste keer dat het opeens zo lang duurt. Alvast bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door louis-lau op 20-09-2017 15:11:16 ]
pi_173886082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:44 schreef kapeens het volgende:
Bij deze, alvast bedankt!

-Orderdatum: Aug 22, 2017
-Product:https://www.gearbest.com/batteries/pp_432023.html
-Ordernummer:W1708210907065846
-Tracking Number:AEL1112572416NL
-Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
-Probleem:Is er nog steeds niet
-voorkeur: resend / refund? Resend graag!
Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
pi_173887595
Beste,

Ik heb tot op heden mijn Xiaomi accu nog steeds niet binnen. Zouden jullie er naar kunnen kijken?

Orderdatum: Aug 05, 2017 08:30:25 AM
Order number: WW1708050830259842
Shipping method: Azerbaijan Post Unregistered
pi_173888990
Hallo,

Ik heb lang genoeg gewacht dus bij deze:

-Orderdatum: 22-07-2017
-Product: Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker
-Ordernummer: WW1707221517474294
-Tracking Number: WW1707221517474294
-Verzendmethode: Azerbaijan Registered
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Resend
  woensdag 20 september 2017 @ 14:32:28 #190
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_173889507
Tijd voor mijn ontbrekende pakketje hier ook even aan te melden:
- Orderdatum: 22-06-2018
- Product: Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb
- Ordernummer: W1706220938278044
- Ticketnummer: T17083001503
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00347125
- Verzendmethode: Switzerland Post

Het probleem is vrij eenvoudig: niet aangekomen. Diezelfde dat heb ik 2 van die lampen besteld (binnen 2 minuten) en eentje is er wel aangekomen zonder problemen maar de andere niet. Andere pakketjes van Gearbest zijn wel perfect aangekomen.

Gewenste oplossing: opnieuw versturen
pi_173889954
Klopt het dat de iLife v7s pro robotstofzuiger niet meer beschikbaar is in eu warehouse?

2 weken gelden via eu warehouse besteld en binnen gekregen. Nu wilde ik er nog 1 bestellen en het alleen via China :'(
hardcoholic
  CHI shopkeeper woensdag 20 september 2017 @ 15:41:06 #192
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173891126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:44 schreef kapeens het volgende:
Bij deze, alvast bedankt!

-Orderdatum: Aug 22, 2017
-Product:https://www.gearbest.com/batteries/pp_432023.html
-Ordernummer:W1708210907065846
-Tracking Number:AEL1112572416NL
-Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
-Probleem:Is er nog steeds niet
-voorkeur: resend / refund? Resend graag!
Ik ga het doorgeven. Ons beleid is aangepast voor deze verzendmethode naar 35 dagen. Je zal dus nog even wachten. Ik ga het wel proberen nu te regelen, maar mocht je nog een paar dagen moeten wachten dan weet je alvast waarom.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 07:43 schreef holybuck het volgende:

[..]

Het is inmiddels woensdag... namiddag in China, ervaring leert dat antwoorden van support 's nachts Nederlandse tijd komen. Dus weer 2 dagen voorbij.. wat is er aan de hand?
Hallo Holybuck,
Het is inderdaad woensdag en er is niks aan de hand :P. Voor je ordernummer: W1707101303574895 hebben we een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191634406932C.
Voor je andere order met ordernummer: W1707101257538122 hebben we tevens een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191636379961C.
Het enige gekke is dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Kan je eens in je SPAM folder kijken. Anders kan je via deze pagina ook eventuele berichten kijken: https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:51 schreef Domize het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik ook nog niets vernomen.
Hallo,
Voor jou hebben we een ook een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709181914251635C.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef louis-lau het volgende:
- Orderdatum: 14-09-2017
-Product: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_722226.html
- Ordernummer: W1709141017327706
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Priority line
- Probleem: Na 6 dagen nog steeds niet verzonden. Orderstatus is "packed". Zou jij aub kunnen kijken wat er aan de hand is? Dit is de eerste keer dat het opeens zo lang duurt. Alvast bedankt.
Oke ik ga dit eens even uitzoeken.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:30 schreef kapeens het volgende:

[..]

Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
Waarschijnlijk hebben ze een refund gedaan, omdat het product niet direct verzonden kan worden. Ik ga navragen hoe het zit met de 130GB punten die je gebruikt hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:53 schreef larry_flynt het volgende:
Beste,

Ik heb tot op heden mijn Xiaomi accu nog steeds niet binnen. Zouden jullie er naar kunnen kijken?

Orderdatum: Aug 05, 2017 08:30:25 AM
Order number: WW1708050830259842
Shipping method: Azerbaijan Post Unregistered
Oke ik ga het doorgeven. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje verloren gegaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:02 schreef Jaymson het volgende:
Hallo,

Ik heb lang genoeg gewacht dus bij deze:

-Orderdatum: 22-07-2017
-Product: Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker
-Ordernummer: WW1707221517474294
-Tracking Number: WW1707221517474294
-Verzendmethode: Azerbaijan Registered
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Resend
Oke ik ga dit voor je regelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:32 schreef JiePieWie het volgende:
Tijd voor mijn ontbrekende pakketje hier ook even aan te melden:
- Orderdatum: 22-06-2018
- Product: Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb
- Ordernummer: W1706220938278044
- Ticketnummer: T17083001503
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00347125
- Verzendmethode: Switzerland Post

Het probleem is vrij eenvoudig: niet aangekomen. Diezelfde dat heb ik 2 van die lampen besteld (binnen 2 minuten) en eentje is er wel aangekomen zonder problemen maar de andere niet. Andere pakketjes van Gearbest zijn wel perfect aangekomen.

Gewenste oplossing: opnieuw versturen
Hmm dat is inderdaad vrij vervelend. Ik ga dit voor je proberen om te lossen. Het zou kunnen dat ze een refund geven in plaats van een resend. Ik ga doorgeven dat je voorkeur naar een resend uitgaat.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:50 schreef Ferdii het volgende:
Klopt het dat de iLife v7s pro robotstofzuiger niet meer beschikbaar is in eu warehouse?

2 weken gelden via eu warehouse besteld en binnen gekregen. Nu wilde ik er nog 1 bestellen en het alleen via China :'(
Helaas is deze uitverkocht in ons EU warehouse en enkel nog te bestellen bij ons China Warehouse. Op dit moment kunnen ze niet aangeven wanneer deze weer beschikbaar is in ons EU warehouse. Onze excuses hiervoor.
pi_173894390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef Gearbest het volgende:

Hallo,
Voor jou hebben we een ook een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709181914251635C.
Bedankt maar waar kan ik die order terugzien dan? Ik vraag het maar even omdat ik het nergens kan terugvinden en het anders misschien weer ergens fout gaat. Ook niet in mijn spamfolder of op https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list
pi_173895814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Holybuck,Het is inderdaad woensdag en er is niks aan de hand . Voor je ordernummer: W1707101303574895 hebben we een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191634406932C.Voor je andere order met ordernummer: W1707101257538122 hebben we tevens een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191636379961C.Het enige gekke is dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Kan je eens in je SPAM folder kijken. Anders kan je via deze pagina ook eventuele berichten kijken: https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list
Heel apart... geen mail (ook niet in spambox), in mijn account kom ik deze twee (RMA)orders niet tegen. Ook bij de ticket-list staan alleen nog de tickets waarmee ik me bij jou heb gemeld (T17090400510 en T17090400515) met dezelfde status waarbij Vivian vraagt om bewijs van niet-afleveren.

Zijn ze onderweg of wachten ze nog op input? Als ze onderweg zijn, heb je dan de track&trace codes voor me?
  CHI shopkeeper woensdag 20 september 2017 @ 20:59:21 #195
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173897942
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:02 schreef Domize het volgende:

[..]

Bedankt maar waar kan ik die order terugzien dan? Ik vraag het maar even omdat ik het nergens kan terugvinden en het anders misschien weer ergens fout gaat. Ook niet in mijn spamfolder of op https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:23 schreef holybuck het volgende:

[..]

Heel apart... geen mail (ook niet in spambox), in mijn account kom ik deze twee (RMA)orders niet tegen. Ook bij de ticket-list staan alleen nog de tickets waarmee ik me bij jou heb gemeld (T17090400510 en T17090400515) met dezelfde status waarbij Vivian vraagt om bewijs van niet-afleveren.

Zijn ze onderweg of wachten ze nog op input? Als ze onderweg zijn, heb je dan de track&trace codes voor me?
Ik ga dit voor jullie beiden navragen.
Ik heb wel bevestigd gekregen dat jullie beide resends klaar staan. Je zou de ordernummers hier kunnen invullen. Op dit moment zijn ze nog niet beschikbaar zou wel geupdate moeten worden door het postbedrijf.
pi_173899390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het doorgeven. Ons beleid is aangepast voor deze verzendmethode naar 35 dagen. Je zal dus nog even wachten. Ik ga het wel proberen nu te regelen, maar mocht je nog een paar dagen moeten wachten dan weet je alvast waarom.

[..]

Hallo Holybuck,
Het is inderdaad woensdag en er is niks aan de hand :P. Voor je ordernummer: W1707101303574895 hebben we een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191634406932C.
Voor je andere order met ordernummer: W1707101257538122 hebben we tevens een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191636379961C.
Het enige gekke is dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Kan je eens in je SPAM folder kijken. Anders kan je via deze pagina ook eventuele berichten kijken: https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list

[..]

Hallo,
Voor jou hebben we een ook een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709181914251635C.

[..]

Oke ik ga dit eens even uitzoeken.

[..]

Waarschijnlijk hebben ze een refund gedaan, omdat het product niet direct verzonden kan worden. Ik ga navragen hoe het zit met de 130GB punten die je gebruikt hebt.

[..]

Oke ik ga het doorgeven. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje verloren gegaan.

[..]

Oke ik ga dit voor je regelen.

[..]

Hmm dat is inderdaad vrij vervelend. Ik ga dit voor je proberen om te lossen. Het zou kunnen dat ze een refund geven in plaats van een resend. Ik ga doorgeven dat je voorkeur naar een resend uitgaat.

[..]

Helaas is deze uitverkocht in ons EU warehouse en enkel nog te bestellen bij ons China Warehouse. Op dit moment kunnen ze niet aangeven wanneer deze weer beschikbaar is in ons EU warehouse. Onze excuses hiervoor.
Moet ik zelf nog iets regelen of hoor ik vanzelf van jullie?
pi_173908840
Hallo GB!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of jullie Priority line verzendmethode vrij is van douanekosten! So niet, komen jullie nog met zo'n verzendmethode of verzekering?
pi_173909194
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef Brentolinni het volgende:
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761

Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Hallo,
Oei dat is natuurlijk zeer vervelend. Ik ga dit voor jou proberen te regelen dat je een resend doen of dat je volledig gaan refunden. Wel heel goed dat je foto's hebt toegevoegd. Mocht ik feedback terug krijgen dan laat ik het direct weten.
Ik vroeg mij af of er al een update was over een resend/refund. Er is een nieuwe ticket AT17091809232 aangemaakt waarin staat dat ze kijken naar een oplossing. Als ik het goed begrijp uit de mail zou ik al een antwoord moeten hebben.
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 16:05:03 #199
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173912592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:30 schreef kapeens het volgende:

[..]

Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je de 130GB punten terugkrijgt. Mijn excuses hiervoor.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:53 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Moet ik zelf nog iets regelen of hoor ik vanzelf van jullie?
Als het goed is krijg je hiervan een e-mail of een support ticket op je account.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:04 schreef eddepetfokt het volgende:
Hallo GB!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of jullie Priority line verzendmethode vrij is van douanekosten! So niet, komen jullie nog met zo'n verzendmethode of verzekering?
Hallo Eddepetfokt,
Helaas is de Priority Line verzending niet vrij van douanekosten. De kans is via deze manier wel het kleinst. Op dit moment staat een dergelijke verzekering/verzendmethode nog in de kinderschoenen en het is maar de vraag of dat het er überhaupt komt.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:25 schreef Brentolinni het volgende:

[..]

[..]

Ik vroeg mij af of er al een update was over een resend/refund. Er is een nieuwe ticket AT17091809232 aangemaakt waarin staat dat ze kijken naar een oplossing. Als ik het goed begrijp uit de mail zou ik al een antwoord moeten hebben.
Hallo,
Ik heb alleen bericht terug gekregen dat ze er mee bezig zijn om een passende oplossing voor je te regelen. Dit zal een refund of een resend worden denk ik zo. Ik weet zelf nog niet wat er besloten is daarover.
pi_173916093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Ik ga dit voor jullie beiden navragen.
Ik heb wel bevestigd gekregen dat jullie beide resends klaar staan. Je zou de ordernummers hier kunnen invullen. Op dit moment zijn ze nog niet beschikbaar zou wel geupdate moeten worden door het postbedrijf.
Het blijft oorverdovend stil in mijn mailbox en op mijn account. Ook in de link die je gaf zijn de ordernummers nog onbekend.......
Het is nu ruim een week geleden sinds ik me hier meldde en behalve jouw toezegging heb ik nog geen zicht op dat het ook daadwerkelijk opnieuw is ingepakt en verstuurd.
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 19:47:51 #201
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173916555
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:30 schreef holybuck het volgende:

[..]

Het blijft oorverdovend stil in mijn mailbox en op mijn account. Ook in de link die je gaf zijn de ordernummers nog onbekend.......
Het is nu ruim een week geleden sinds ik me hier meldde en behalve jouw toezegging heb ik nog geen zicht op dat het ook daadwerkelijk opnieuw is ingepakt en verstuurd.
Dat de ordernummers onbekend zijn is logisch, want deze moeten aangemeld worden door het postorderbedrijf en dit is afhankelijk van hun wanneer ze de update doorvoeren. Je resends zijn echt onderweg, want anders had ik geen ordernummers doorgekregen bij jou account. Waarom ze niet in je account zichtbaar zijn is voor mij ook een raadsel.
pi_173916829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:47 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat de ordernummers onbekend zijn is logisch, want deze moeten aangemeld worden door het postorderbedrijf en dit is afhankelijk van hun wanneer ze de update doorvoeren. Je resends zijn echt onderweg, want anders had ik geen ordernummers doorgekregen bij jou account. Waarom ze niet in je account zichtbaar zijn is voor mij ook een raadsel.
Ik wacht nog even af tot na het weekend :+
pi_173925406
Hi Gearbest,

Bij order W1709220213309567 heb ik per ongeluk AU Plug aangevinkt. Kun je dit wijzigen naar EU plug?

Alvast dank.
  CHI shopkeeper vrijdag 22 september 2017 @ 15:35:56 #204
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173931305
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:45 schreef Racer88 het volgende:
Hi Gearbest,

Bij order W1709220213309567 heb ik per ongeluk AU Plug aangevinkt. Kun je dit wijzigen naar EU plug?

Alvast dank.
Hallo Racer88,
Ik kan je artikel niet wijzigen helaas. Wel heb ik kunnen regelen dat ze een EU adapter aan je bestelling hebben toegevoegd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')