Klopt, dat is het juiste nummer. Bij mij eindigt hij ook op twee maal een X.quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:28 schreef YdieresiS het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een nummer gekregen, maar daarop vind hij geen shipment. Zou gisteren al verstuurd moeten zijn, dus ik zou nu wel informatie verwachten. Eindigt jouw nummer ook op twee keer een X? Mijne begint in ieder geval met Q12 en vervolgens een aantal cijfers en dan twee keer een X, lijkt me dat die daar misschien niet horen en het nummer dus niet correct is, maar ik weet het niet.
Als het goed is moet je al een mail ontvangen hebben met je voorkeur samen met het bevestigen van je adres (alleen bij resend). Ik had je ordernummer al doorgegeven, maar je voorkeur nog nietquote:Op vrijdag 15 september 2017 23:00 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Doe maar refund voor beide, aangezien ik die hub wel snel nodig heb en via een Nederlandse webshop ga bestellen. Bedankt voor het aanbod overigens
Oke ik ga het voor je doorgeven. Je zal hier wel pas maandag of dinsdag bericht van krijgen. Dan moet je even je adres bevestigen en zal de resend geregeld worden.quote:Op vrijdag 15 september 2017 23:11 schreef freekwe het volgende:
- Orderdatum: Aug 04, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: WP1708031515145610
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112555983NL
- Verzendmethode: AEL1112555983NL
- Probleem: Niet ontvangen en geen track en trace. Graag een resend.
Hallo Domize,quote:Op zaterdag 16 september 2017 12:39 schreef Domize het volgende:
- Orderdatum: Jun 26, 2017
- Product: Original Eleaf iStick Pico TC 75W Mod Kit
- Ordernummer: W1706261730385001
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002746974AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Niet ontvangen en willen ook geen resend of refund geven.
- Support tickets: T17082305051 / T17081652880
Ben hier nu al maanden mee bezig en voel me ondertussen ook geen "valued customer" meer.
Zojuist is mij 200GB punten aangeboden als zijnde compensatie wat natuurlijk geen compensatie is.
Please help!
Het pakket is niet verloren, maar er zijn een aantal pakketten voor een douaneonderzoek. Aantal pakketten met spullen die niet ingevoerd mogen worden. Daardoor loopt een hele zending vertraging op helaas. Er zal een beetje vertraging zijn, maar wacht een paar dagen en er zal weer een logistieke update volgen door de pakkettendienst.quote:Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef ErkendFokker het volgende:
Even een vraagje die niet over Azerbeidzjan mail gaat. Kan je zien hoe lang het duurt voor mijn stofzuiger er is?
Ordernr WP1709031800265493
Ik heb doorgekregen dat sommige containers in England op dit moment worden onderzocht / doorzocht worden door de douane (aangifte). Binnen enkele dagen zou je pakketje weer geupdate worden door de pakketdienst.quote:Op vrijdag 15 september 2017 10:52 schreef YdieresiS het volgende:
Toch goed om te horen dat niet alleen mijn pakketje de laatste tijd verloren is gegaan. Heb nu een resend gekregen via het ticket systeem van Gearbest, maar ik kan deze nog niet tracken, is daar een reden voor? De hele tracking code die ik heb gekregen lijkt niet te bestaan bij de site die wordt opgegeven.
Gaat om bestelnummer:
WRMA1709121422489309C
Waarbij ik deze site als tracking site heb gekregen:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Doe maar een resend, misschien gaat het deze keer wel goed.quote:Hallo Domize,
Oei dat is een zeer vervelende zaak. Ik ga dit meteen in orde voor je maken. Je hebt helemaal gelijk dat dit geregeld moet worden. Ik ga het doorgeven. Gaat je voorkeur uit naar een resend of refund. Dan kan ik dit meteen voor je regelen
Haha, my bad. Dat waren dus de kosten die ik moest dokken aan DHL.quote:Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Dat heb je helaas fout behalve als je een order besteld uit een EU warehouse. Dan heb je inderdaad geen kans op douane kosten. Bij andere warehouses buiten de EU heb je wel kans op douanekosten bij bedragen boven de ¤22.
Ik heb zelf de ervaring dat de kans via Expedited shipping groter is op douanekosten. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Priority Line en adviseer je dan ook om die mogelijkheid te kiezen indien beschikbaar.
Ik stuur je even een pm, ivm adreswijzigingquote:Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke ik ga het voor je regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?
Hallo,quote:Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef Brentolinni het volgende:
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761
Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
Hallo -wtf-,quote:Op zondag 17 september 2017 17:25 schreef -wtf- het volgende:
Order nummer wa1708191038373197
Order date 20-08
Product xiaomi mi band 2
Tracking nummer ael1112571547nl
Resend graag
Ben toch blij dat dit bij de Nederlandse pakketdiensten een stuk beter werkt.quote:Thank you for contacting us regarding your order.
After tracking your parcel on
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php, I am sorry to inform you that the tracking number is inactive right now. If you got a tracking result such as " Not found", it's telling you that your tracking information is unavailable at this time. It does not mean that we haven't mailed your package.
Please review our shipment details below:
The delivery information
customers: *****
Tracking number: Q12*******XX,shipping method: SEPR,
tracking site: http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php shipping date: September 14, 2017 04:07:05,estimated time: 10-25 business days,
sku*quantity: ****** ,
NOTES:
1.There may be delay between scanning events and the website's updates. Once we have shipped the item ,the tracking status will take a few days to be updated online by the shipper. Therefore, please hold on for a few more days and try again later.
2.Usually, most parcels with this carrier will be received within 10-25 working days after shipment date. This timeframe is valid regardless of the tracking information's availability.
Thank you very much for you patience and understanding.
Het gaat helaas toch nog niet helemaal goed met mijn laatste twee refunds.quote:Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen dat je 2 refunds hebt ontvangen. Als je aangegeven hebt dat ze op je PayPal terug mogen storten dan zou het goed moeten komen. Anders wordt het op je bankrekening terug gestort. (neem aan dat je wel je PayPal adres hebt doorgegeven dan?)
Een refund duurt normaal 3 dagen, maar dit is bij jou al verlopen. Zie je credit in je account staan of het support bericht? Heb je wel bevestigd dat je een refund wou via het support ticket? Het kan zijn dat die mail in je SPAM filter terecht komt, maar je kan gewoon bevestigen in het support ticket.quote:Op maandag 18 september 2017 10:33 schreef Dem_Demmy het volgende:
Hoelang duurt de refund?
Zie het wel in mijn account staan maar nooit een mail ontvangen
Bedankt
Oke ik ga dit voor je regelen. Je ontvangt een mail of andere op je account een support ticket om je refund te bevestigen. Het kan een paar dagen duren voor je refund verwerkt wordt (terugbetaling).quote:Op maandag 18 september 2017 13:41 schreef yfensha het volgende:
Hallo GB,
Dit is mijn eerste keer dat ik over jullie te horen gehad hebt om refund of resend aan te vragen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast dank.
Het gaat om:
Order datum: Jun 26, 2017 12:33:06 PM
Order number: WWP1706261233066493
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531753NL
Order datum: Jun 26, 2017 12:36:06 PM
Order number: WWP1706261236060221
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531767NL
Graag allebei refund.
Alvast dank.
Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak.quote:Op maandag 18 september 2017 14:27 schreef Jungian het volgende:
[..]
Het gaat helaas toch nog niet helemaal goed met mijn laatste twee refunds.Ik heb Gina gevraagd om een bevestiging van deze specifieke refunds (als reply op de mail vanuit Gearbest); zij gaf helaas vandaag aan dat de refunds al teruggestort zijn naar mijn PayPal en dat ik dat zelf had kunnen opzoeken. Helaas kijkt ze daarbij naar de verkeerde orders.
De refunds waar nu nog onduidelijkheid over is:
WW1707311359104558
WB1708250224425670
Ik heb eerder aangegeven dat ik deze (met iDeal betaalde) orders gerefund wilde hebben op mijn PayPal-account (ook aangegeven welk account dat is), maar daar is dus nog geen sprake van.
Kun jij ervoor zorgen dat er een duidelijke opdracht richting Gearbest gaat? Een refund op mijn bankrekening vind ik overigens ook prima, mocht dat de communicatie makkelijker maken.
Voor de Azerbaijan verzendmethode hebben we een speciaal beleid van 35 dagen. Andere verzendmethodes geldt een beleid van 60 dagen.quote:Op maandag 18 september 2017 15:51 schreef kapeens het volgende:
Mooi antwoord dit....
Ik had aangegeven dat deze waarschijnlijk verloren zijn en dat er meer klachten waren
W1708210907065846
Na hoe lang mag ik een resend of refund verwachten?
Thank you for your recent order with Gearbest.
If all packages were lost sent by Azerbeidzjan, we would not use this shipping method.
Although there is no tracking number for this shipment, most parcels will be received within 10 to 25 business days. Please rest assured the item is on its way and please kindly wait one more week.
If any additional problems or further concerns, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Het kan even duren, voordat een pakketje het magazijn verlaat. Normaal moet die nu toch bijna wel het magazijn gaan verlaten.quote:Op maandag 18 september 2017 15:54 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat een bestelling wordt verzonden? W1709130137386354 staat nu al vijf dagen op "Processing". Of kan het nog wel even duren voor het pakket het magazijn verlaat?
Enig idee wanneer ik een bevestigingsmail van de resend kan verwachten? We zijn al weer 2 werkdagen verder...quote:Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Holybuck,Dit is zeker op te lossen en dat ga ik ook voor je regelen. Een paar posts terug heb ik aangegeven dat er problemen zijn geweest met deze verzendmethode. Hierdoor hebben we ons beleid voor deze specifieke gevallen verandert van 60 naar 35 dagen. Deze zijn ruimschoots bij jou verlopen en zal er direct werk van maken. Veel medewerkers weten niet dat we in Nederland geen bewijs van niet ontvangen bestaat en dat er voor deze specifieke gevallen 35 dagen beleid geldt. We bieden deze verzendmethode ook niet meer aan voor orders naar Nederland.
Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.quote:Op maandag 18 september 2017 19:12 schreef holybuck het volgende:
[..]
Enig idee wanneer ik een bevestigingsmail van de resend kan verwachten? We zijn al weer 2 werkdagen verder...
De laatste 2 refunds zijn inmiddels ook binnen (op m'n bankrekening).quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak.
Nou ze hebben t nog even gevraagd en dat was prettig want ik wilde geen refund maar een resend. Inmiddels is die onderweg .quote:Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:
Ja ik weet dat het frustrerend is. Dit is het ook voor mij helaas. Echter heb ik voor je kunnen regelen dat je direct een volledige refund krijgt.
quote:Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Een refund duurt normaal 3 dagen, maar dit is bij jou al verlopen. Zie je credit in je account staan of het support bericht? Heb je wel bevestigd dat je een refund wou via het support ticket? Het kan zijn dat die mail in je SPAM filter terecht komt, maar je kan gewoon bevestigen in het support ticket.
[..]
Oke ik ga dit voor je regelen. Je ontvangt een mail of andere op je account een support ticket om je refund te bevestigen. Het kan een paar dagen duren voor je refund verwerkt wordt (terugbetaling).
Hartelijk dank GB!
[..]
Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak.
[..]
Voor de Azerbaijan verzendmethode hebben we een speciaal beleid van 35 dagen. Andere verzendmethodes geldt een beleid van 60 dagen.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?
[..]
Het kan even duren, voordat een pakketje het magazijn verlaat. Normaal moet die nu toch bijna wel het magazijn gaan verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |