SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Geen zin in gezeik van de aanhang van Feyenoord of Fenerbahce dus hij zegt helemaal niks.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij komt wel. Anders zou Van Persie vandaag wel hebben gezegd dat hij bij Fenerbahce blijft.
Precies, dus het is duidelijk dat er op z'n minst wel iets speelt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen zin in gezeik van de aanhang van Feyenoord of Fenerbahce dus hij zegt helemaal niks.
Sarcasme broeder.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:55 schreef kapiteintje het volgende:
Zeggen dat je niks aan van Persie hebt.
Elan
Wishful thinking vanuit jouw kant.quote:
Waarom zou hij gezeik krijgen met de aanhang van Feyenoord? Iedereen snapt dat Feyenoord hem alleen moet halen als hij niets kost/transfervrij is en zijn contract dus wordt ontbonden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Geen zin in gezeik van de aanhang van Feyenoord of Fenerbahce dus hij zegt helemaal niks.
Niet echt. Ajax wordt toch niet kampioen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wishful thinking vanuit jouw kant.
Brede selectie nodig, laat het ze maar uitvechten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Sarcasme broeder.
Al speelt Jens wel sterk natuurlijk, kun je niet omheen
Als hij zegt te willen komen en vervolgens geen persoonlijk akkoord bereikt ben je een geldwolf.quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zou hij gezeik krijgen met de aanhang van Feyenoord? Iedereen snapt dat Feyenoord hem alleen moet halen als hij niets kost/transfervrij is en zijn contract dus wordt ontbonden.
"In de voetballerij kan het snel gaan."quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Precies, dus het is duidelijk dat er op z'n minst wel iets speelt.
Anders kun je - zeker in deze fase - gewoon zeggen dat er niks (meer) speelt en dat je gewoon het seizoen afmaakt bij Fenerbahçe.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
"In de voetballerij kan het snel gaan."
Ik hoop dat ie komt, maar een transfer a la Van Persie is gevoelsmatig geen transfer die in de laatste 4 dagen van de transferperiode rond komt. Alle oudgedienden die naar Feyenoord kwamen werden (Gio, Kuyt, Makaay) aan het begin van de transferperiode aangetrokken.
Net zoals dat er volgens jou op z'n minst iets speelt. Dat is nergens op gebaseerd.
Van Persie heeft al een persoonlijk akkoord met Feyenoord. Het enige wat nog moet gebeuren is dat Fenerbahce zijn contract ontbindt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als hij zegt te willen komen en vervolgens geen persoonlijk akkoord bereikt ben je een geldwolf.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 23:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zou hij gezeik krijgen met de aanhang van Feyenoord? Iedereen snapt dat Feyenoord hem alleen moet halen als hij niets kost/transfervrij is en zijn contract dus wordt ontbonden.
Geruchten. Nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
[..]
Van Persie heeft al een persoonlijk akkoord met Feyenoord.
Tuurlijk wel, als hij gewoon de intentie heeft om bij Fenerbahçe te blijven, of hij weet al dat een transfer er niet in zit, dan kan hij dat gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Net zoals dat er volgens jou op z'n minst iets speelt. Dat is nergens op gebaseerd.
Volgens VI heeft hij al een persoonlijk akkoord. Lijkt me toch wel een betrouwbare bron.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[..]
Geruchten. Nergens op gebaseerd.
In theorie wel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Brede selectie nodig, laat het ze maar uitvechten.
Larsson is puur voor de linkerkant gehaald. Dubbele bezetting dit dat.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
maar is wel opvallend dat Larsson is gehaald
die kan eig op alle posities die persie ook ken
Hij doet er geen uitlating over en jij verbindt conclusies aan hetgeen wat hij niet zegt. Ik hoop net zo hard als jij dat 'ie komt maar de kans is niet echt groot. Helaas.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als hij gewoon de intentie heeft om bij Fenerbahçe te blijven, of hij weet al dat een transfer er niet in zit, dan kan hij dat gewoon zeggen.
Dat hij dat niet doet zegt óók wel wat.
Of we zijn met zijn allen de situatie aan het overanalyseren en Van Persie heeft gewoon oprecht geen zin meer om het erover te hebben.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, als hij gewoon de intentie heeft om bij Fenerbahçe te blijven, of hij weet al dat een transfer er niet in zit, dan kan hij dat gewoon zeggen.
Dat hij dat niet doet zegt óók wel wat.
VI loopt wat betreft Feyenoord al een paar jaar achter de feiten aan.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Volgens VI heeft hij al een persoonlijk akkoord. Lijkt me toch wel een betrouwbare bron.
Ja maar kan ook op 10. Leek een beetje een late zet, van, wss komt van persie niet, dan maar snel soortgelijke speler halen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Larsson is puur voor de linkerkant gehaald. Dubbele bezetting dit dat.
Van Persie kan ook in de spits. Het zou toch wel behoorlijk pijnlijk zijn als bij het sluiten van de markt Jorgensen zijn poot breekt en je in de CL noodgedwongen met Kramer moet aantreden.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar kan ook op 10. Leek een beetje een late zet, van, wss komt van persie niet, dan maar snel soortgelijke speler halen.
Ik hoop dat van persie komt, maar Larsson kan denk ik onze grootste transfer ooit worden. Die jongen heeft serieus talent
Jørgensen wordt morgen verkocht aan Real Betis..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Persie kan ook in de spits. Het zou toch wel behoorlijk pijnlijk zijn als bij het sluiten van de markt Jorgensen zijn poot breekt en je in de CL noodgedwongen met Kramer moet aantreden.
Hattrick kramerquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Persie kan ook in de spits. Het zou toch wel behoorlijk pijnlijk zijn als bij het sluiten van de markt Jorgensen zijn poot breekt en je in de CL noodgedwongen met Kramer moet aantreden.
Blijf eens van de fles.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:19 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Jørgensen wordt morgen verkocht aan Real Betis..
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:09 schreef Elan het volgende:
[..]
In theorie wel.
Al haal je van Persie haal je alleen binnen als onbetwiste basisspeler.
Of verwacht jij dat hij zonder al teveel gezeur op de bank zal plaatsnemen?
Dat heb je al met 17,5 miljoen toch?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar kan ook op 10. Leek een beetje een late zet, van, wss komt van persie niet, dan maar snel soortgelijke speler halen.
Ik hoop dat van persie komt, maar Larsson kan denk ik onze grootste transfer ooit worden. Die jongen heeft serieus talent
Tja tja, was meer rg de 30 aan t denkenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 00:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat heb je al met 17,5 miljoen toch?
AZ verkoopt nog beter.
2 of 3 zou ook wel mogen. Met v Persie zijn we pas echt compleetquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 05:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Van Persie heeft weinig in te brengen
De bal ligt bij zijn club zolang ze een transfersom blijven eisen
Feyenoord wil niets betalen denk ik......of misschien maximaal tot 1 miljoen gaan
Feyenoord.quote:
Ja goftedommequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mootje dus naar Willem II ipv Dordt.
Jij wilde ook liever Mulder dan Vermeer, dus wat dat betreft..quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:04 schreef Happel het volgende:
Heb liever dat Van Persie gewoon in Turkije blijft.
Zal hij wel opknappen in Tilburg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:02 schreef ThePlaneteer het volgende:
Mootje dus naar Willem II ipv Dordt.
In Turkije zijn ze al compleet mad als er een zoutvaatje op tafel omvalt. Dat is niet echt een graadmeter natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:07 schreef Caland het volgende:
In Turkije zijn ze inmiddels compleet mad dat VanPersie gisteren gewoon aan het trainen was
Gras is groenquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:07 schreef Caland het volgende:
In Turkije zijn ze inmiddels compleet mad
Wat moet die gast bij ons? We hebben nu 7 buitenspelers en maar 1 spitsquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:02 schreef Caland het volgende:
El Hankouri naar Willem II op huurbasis
Ik heb nog liever Kramer op goal dan Vermeer, dus dat zegt allemaal niet heel veel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij wilde ook liever Mulder dan Vermeer, dus wat dat betreft..
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Kramer op goal dan Vermeer, dus dat zegt allemaal niet heel veel.
#nooitmeervermeer
Jones toch weer mooie redding zondag. Ik mis Vermeer totaal niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Kramer op goal dan Vermeer, dus dat zegt allemaal niet heel veel.
#nooitmeervermeer
Ja het moet geel gek lopen wil RvP voor 1 september Feyenoorder zijn.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit fragment is al veel duidelijker wat mij betreft.
Er speelt dus zeker wat, maar mijn inschatting is dat de onderhandelingen niet echt soepel verlopen en dat de kans dus klein is dat hij deze zomer komt.
Het leven is net Lucille Werner hequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:45 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Ja het moet geel gek lopen wil RvP voor 1 september Feyenoorder zijn.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:01 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het leven is net Lucille Werner he
Volgens mij kunnen die hun geld beter aan verdedigers uitgeven.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 10:02 schreef Caland het volgende:
El Hankouri naar Willem II op huurbasis
Backs die er geen zak van kunnen. Middenveld die geen diepe pass kan geven. 1 spits en 6 degelijke buitenspelers en dan toch in een buitenspeler investeren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:14 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen die hun geld beter aan verdedigers uitgeven.
Als Virgil van Dijk naar Juve was gegaan, had Willem II zo'n 2,5 miljoen ontvangen. Nu ontvangt de club niets. #binnenlandsetransferquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Backs die er geen zak van kunnen. Middenveld die geen diepe pass kan geven. 1 spits en 6 degelijke buitenspelers en dan toch in een buitenspeler investeren.
Niets? 200k ofzo. Doorverkoopclausulequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Virgil van Dijk naar Juve was gegaan, had Willem II zo'n 2,5 miljoen ontvangen. Nu ontvangt de club niets. #binnenlandsetransfer
En dan ook nog eens 2,5 miljoen mislopen
Wat een kutdag voor je
jeugdvergoeding?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Virgil van Dijk naar Juve was gegaan, had Willem II zo'n 2,5 miljoen ontvangen. Nu ontvangt de club niets. #binnenlandsetransfer
En dan ook nog eens 2,5 miljoen mislopen
Wat een kutdag voor je
Haha, nee.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Effe een knuppel in het hoenderhok slingeren: Luuk de Jong als backup voor De Jorg halen? Transfer naar Bordeaux gaat niet door, was toen hij in vorm was een prima aanspeelpunt voorin, en hoeft niet veel meer dan zes miljoen te kosten.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Effe een knuppel in het hoenderhok slingeren: Luuk de Jong als backup voor De Jorg halen? Transfer naar Bordeaux gaat niet door, was toen hij in vorm was een prima aanspeelpunt voorin, en hoeft niet veel meer dan zes miljoen te kosten.
Grootverdiener van PSV effe als reserve naar de kuip halen. Tuurlijk joh.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:38 schreef Pokkelmans het volgende:
6 miljoen voor een bankzitter is belachelijk veel.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:38 schreef Pokkelmans het volgende:
Ja, salaris zou wel een dingetje zijn ja.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Grootverdiener van PSV effe als reserve naar de kuip halen. Tuurlijk joh.
Zie het als anticiperen op het onvermijdelijke vertrek van De Jörg.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:41 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
6 miljoen voor een bankzitter is belachelijk veel.
Dit.quote:
Ook dit fragment bevestigt dat hij naar Feyenoord komt, indien Fenerbahce zijn contract ontbindt. Maar dat kan hij natuurlijk niet zeggen; 'Ja, ik wil super graag de Champions League in met Feyenoord, maar dan zal Fenerbahce wel even mijn contract moeten ontbinden'.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:38 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit fragment is al veel duidelijker wat mij betreft.
Er speelt dus zeker wat, maar mijn inschatting is dat de onderhandelingen niet echt soepel verlopen en dat de kans dus klein is dat hij deze zomer komt.
Nee, want als Jorgensen weggaat moet je alsnog een spits halen die beter is dan Luuk de Jong.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, salaris zou wel een dingetje zijn ja.
[..]
Zie het als anticiperen op het onvermijdelijke vertrek van De Jörg.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:14 schreef PIETR het volgende:
Wil iemand hier nog een leuk .gifje aan toevoegen?
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:14 schreef PIETR het volgende:
Wil iemand hier nog een leuk .gifje aan toevoegen?
Huh? Willem II spreekt even een doorverkoopclausule af met Southampton nadat speler na Willem II al voor Groningen, Celtic en nu dus Southampton heeft gespeeld?quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 13:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niets? 200k ofzo. Doorverkoopclausule
Prima voetballer, niet te betalen.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb op de een of andere manier het idee dat Luuk de Jong niet zo populair is in dit topic, heren.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb op de een of andere manier het idee dat Luuk de Jong niet zo populair is in dit topic, heren.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:28 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Prima voetballer, niet te betalen.
Dat zou inderdaad knappe deal zijn. Zoiets lukt zelfs de Van Geeltjes niet.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh? Willem II spreekt even een doorverkoopclausule af met Southampton nadat speler na Willem II al voor Groningen, Celtic en nu dus Southampton heeft gespeeld?
Feyenoord heeft nog wel ergens een geheim potje staan, maak dat dan open voor financiering.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ook dit fragment bevestigt dat hij naar Feyenoord komt, indien Fenerbahce zijn contract ontbindt. Maar dat kan hij natuurlijk niet zeggen; 'Ja, ik wil super graag de Champions League in met Feyenoord, maar dan zal Fenerbahce wel even mijn contract moeten ontbinden'.
Mocht het dan alsnog niet doorgaan dan zullen de Fenerbahcesupporters niet heel blij zijn met zijn uitspraken ..
Lijkt mij wel. Sowieso op de bank voorlopig lijkt mij. Boetius en Berghuis kun je moeilijk passeren op het moment.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Larsson speelt dus donderdag met de beloftes mee. Zou dat dan betekenen dat ie de volgende wedstrijd wel bij de selectie kan zitten? Uit in Almelo.
Ligt eraan hoe wedstrijdfit hij blijkt.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Larsson speelt dus donderdag met de beloftes mee. Zou dat dan betekenen dat ie de volgende wedstrijd wel bij de selectie kan zitten? Uit in Almelo.
Echt hequote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt mij wel. Sowieso op de bank voorlopig lijkt mij. Boetius en Berghuis kun je moeilijk passeren op het moment.
Straks lekker rouleren met die drie. Wat een weelde vergeleken met een paar jaar terug.
Ik denk dat ie wel kan banken hoor, aangezien daar toch geen limiet meer opzit. Dus sowieso wel bank gok ik.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe wedstrijdfit hij blijkt.
Als hij donderdag maar één helft volhoudt dan zit hij misschien pas bij PSV uit voor het eerst bij de selectie.
Hij is gewoon niet zo goed. zou ik niet als eerste keeper willen. Je idee is dus vooral heel kut.quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 14:26 schreef Pokkelmans het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |