Ligt gewoon in de toko, laatst nog gekochtquote:Op vrijdag 3 november 2017 11:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kom trouwens trassi alleen nog maar tegen in poedervorm, niet meer ik die plakken
Yup. Maar misschien niet in het Duitse land te krijgen?quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt gewoon in de toko, laatst nog gekocht
Is hier toch ook een tijdje weggeweest, toen mochten die plakken of blokken een tijdje niet meer verkocht worden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Ligt gewoon in de toko, laatst nog gekocht
Is ook zonde van je tijd. Die specifieke smaak die je bij de toko's zelf krijgt is thuis moeilijk te evenaren,dus kan je het beter voor je laten doen i.p.v zelf achter het fornuis te gaan staan kokkerellen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 12:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Yup. Maar misschien niet in het Duitse land te krijgen?
Ik kook btw helemaal geen Surinaams meer. Echt een supergoede toko een straat verderop zitten
Gewoon bij de toko. Eentje die wat verse groenten heeft. Alle Amazing Orientals verkopen het bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 november 2017 11:30 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dagublad. Waar vindt je die?!![]()
Je bent gewoon een luilak!quote:Op zaterdag 4 november 2017 09:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is ook zonde van je tijd. Die specifieke smaak die je bij de toko's zelf krijgt is thuis moeilijk te evenaren,dus kan je het beter voor je laten doen i.p.v zelf achter het fornuis te gaan staan kokkerellen.
Misschien wel maar het is ook wel leuk om te doen toch?quote:Op zaterdag 4 november 2017 09:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Is ook zonde van je tijd. Die specifieke smaak die je bij de toko's zelf krijgt is thuis moeilijk te evenaren,dus kan je het beter voor je laten doen i.p.v zelf achter het fornuis te gaan staan kokkerellen.
Als je kijkt naar Iwanius' eigen creaties dan kun je hem hierin geen ongelijk geven.quote:Op zaterdag 4 november 2017 15:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien wel maar het is ook wel leuk om te doen toch?
Oooooooooohquote:Op zaterdag 4 november 2017 18:28 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je kijkt naar Iwanius' eigen creaties dan kun je hem hierin geen ongelijk geven.
Precies. en daarom vandaag als avondhap mij andermaal laten bedienen! Zo doen wij dat in R'dam.quote:
Het lekkerste eten krijg ik bij vrienden en familie voorgeschoteld, maar daarvoor moet je dus Surinaams zijn of vrienden hebben.quote:Op zaterdag 4 november 2017 09:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee hoor. Vind het juist leuk Surinaams en Indisch te koken en ik kan dat net prima zo als wat de toko doetquote:Op zaterdag 4 november 2017 09:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vandaag lekker bij m’n ma gegeten.quote:Op zaterdag 4 november 2017 21:57 schreef Tem het volgende:
Ik wil wel vrienden worden met KillemWieft, kan ik daar lekker eten. Volgens mij is dat smullen geblazen.
Ik zie een vlippekeugel, rijst en wat vlees?quote:Op zondag 26 november 2017 18:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vandaag lekker bij m’n ma gegeten.
[ afbeelding ]
Sebi jari moksi alesi: rijst, sebi jari (bonen), rundvlees, vleugeltjes, zoutvlees (gepekeld rundvlees), gebakken banaan, sambal.quote:Op zondag 26 november 2017 18:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zie een vlippekeugel, rijst en wat vlees?
Warung Kromoquote:Op zondag 25 februari 2018 10:32 schreef Somberling het volgende:
Schop!
Weet iemand nog goede tenten voor roti's in Den Haag?
Ik kwam altijd in De Surinaamse Keuken in Loosduinen maar ik heb ze wel eens lekkerder gegeten. De broodjes kipkerrie zijn daar wel geweldig.
Bedankt voor de tips! Heb het opgezocht en ziet er goed uit.quote:Op zondag 25 februari 2018 15:32 schreef foodlover het volgende:
[..]
Warung Kromo![]()
Sjon op de Dierenselaan
Wat voor smaak hebben ze / is het mee te vergelijken? Ben wel benieuwd. Zien er apart uit.quote:Op maandag 26 februari 2018 17:08 schreef Iwanius het volgende:
Weet iemand trouwens hier waar - eerder of - je in Rotterdam een rasechte kwie-kwie maaltijd kan kopen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb weer eens trek in die panzer visjes. Ze zijn mits goed bereidt erg,erg lekker. Heb ze al een tijdje niet meer op en benieuwd waar ze wel te kopen.
Dat zijn niet alleen surimoeders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |