Zie de reactie boven je.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zijn er nog mensen zoals ik in de ahoy?
Pics or it didnt happenquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ja, eens.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
hadden ze een wat betere card moeten maken. Sowieso wat meer Nederlanders dan 1
nee, niet veelquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wat is dit? Joe Rogan geeft commentaar samen met die andere sherrif? Ik hoor ze het alleen maar over Conor en Jones hebbenquote:
fight companionquote:Op zaterdag 2 september 2017 21:59 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Wat is dit? Joe Rogan geeft commentaar samen met die andere sherrif? Ik hoor ze het alleen maar over Conor en Jones hebben
het is een wijfie, hequote:Op zaterdag 2 september 2017 22:04 schreef heywoodu het volgende:
"I am here to represent, 40 is the new 20"
Geen fan van dit heerschap
Er zijn meer veertigers zoals Yoel Romero.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:04 schreef heywoodu het volgende:
"I am here to represent, 40 is the new 20"
Geen fan van dit heerschap
Rousey was inderdaad niets meer na de Holm fight.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
Shocked the world.. uh, veel mensen zagen dat toch wel aankomen, of op zijn minst een mogelijkheid.
en die komt door al die USADA tests en dummy Jones wordt gepaktquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn meer veertigers zoals Yoel Romero.
Verkeerde connecties denk ik, want geld ervoor heeft hij welquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en die komt door al die USADA tests en dummy Jones wordt gepakt
ja maar die heeft god mee dus dat telt nietquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn meer veertigers zoals Yoel Romero.
No gay for jesus!quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja maar die heeft god mee dus dat telt niet
Gek dat het niet vol zit dan, die mensen wonen juist in Rotterdam Zuid voor zover ik heb begrepenquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:16 schreef Nober het volgende:
Siyar geboren in Afghanistan, Nederlandser worden ze niet.
Inderdaad..quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:17 schreef THEFXR het volgende:
zo, ik heb siyar weleens strakker gezien #vettepens
Lag dus niet aan mij dat ik hem redelijk stevig vondquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:17 schreef THEFXR het volgende:
zo, ik heb siyar weleens strakker gezien #vettepens
Dat is volgens mij gewoon een sportzenderquote:Op zaterdag 2 september 2017 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
bt sports = een gok site? die streamt?
Ik moet weer eens wat meer in het wedtopic gaan kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Ik wed al 7 jaar en heb echt nog nooit van BT als wedsite gehoord, dus ik gok dat het alleen een (sport)zender is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |