Nee, bedank Maisie Williams maar.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De inkomsten stijgen juist niet aangezien er weinig betalende abonnees bijkomen. Bij series als Friends en TBBT waar de acteurs ook veel gingen vragen per aflevering kon de zender dat gewoon doorberekenen aan de adverteerder, maar dat kan HBO niet. Bedank alle downloaders maar!
Onzin. Anders was het ook niet zo populair.quote:
Dit slaat weer nergens op. Feit is gewoon dat als iedereen die GoT kijkt ervoor zou betalen ze veel meer inkomsten hadden en ze veel meer afleveringen hadden kunnen maken. Doei JostiMeister.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin. Anders was het ook niet zo populair.
Ok Sjaak.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit slaat weer nergens op. Feit is gewoon dat als iedereen die GoT kijkt ervoor zou betalen ze veel meer inkomsten hadden en ze veel meer afleveringen hadden kunnen maken. Doei.
Waarom blijft iedereen nicht zeggen. Tis zijn tante. Maakt het niet minder incest of awkward maar toch..quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel mooi dat, precies terwijl Bran aan het publiek uit legt wat er aan de hand is, Jon vrolijk z'n nicht ligt te neuken
ik stel voor om jou te flayen ipv Mophiequote:Op maandag 28 augustus 2017 22:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die 2 hadden allang geflayed mogen zijn door Ramsay.
Ze voegen niets toe aan het verhaal van de white walkers.
Is verwarrend, voor deze aflevering zei iedereen nichtquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen nicht zeggen. Tis zijn tante. Maakt het niet minder incest of awkward maar toch..
quote:
Ze zeiden dat er een spinoff komt van een verhaal/gebeurtenis waar de kijkers bekend mee zijn, maar dat het niet Roberts Rebellion is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Waar komt er dan een spin-off van?
Persoonlijk zou ik wel 't verhaal van Aegon IV Targaryen, zijn Great Bastards en de Blackfyre Rebellion tegen zijn zoon graag willen zien.
Inderdaad. En LF is eindelijk foetsie. Moet toegeven dat ik ook heb gejuicht, al zat ik niet in de biosquote:Op maandag 28 augustus 2017 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Overigens had ik deze aflevering voor het eerst dit seizoen niet het gevoel dat ze het aan het afraffelen waren
Zou lullig zijn als hij nu dood gaat achter de schermen.quote:
Ja, was samen met Tormund in beeld op het laatst. Die gaan ze echt niet beid off-screen dood laten gaan.quote:
Dany's broer is de vader van Jon.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is verwarrend, voor deze aflevering zei iedereen nicht![]()
Kan iemand de familie verhoudingen even uitleggen want ik ben het kwijt.
Ik weet niet hoe het elders is, maar in NL kiest HBO er zelf voor niet beschikbaar te zijn voor mensen die willen betalen door exclusief bij Ziggo te gaan zitten. Dit is eerste seizoen dat ik ongewild onbetaald kijk.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De inkomsten stijgen juist niet aangezien er weinig betalende abonnees bijkomen. Bij series als Friends en TBBT waar de acteurs ook veel gingen vragen per aflevering kon de zender dat gewoon doorberekenen aan de adverteerder, maar dat kan HBO niet. Bedank alle downloaders maar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |