Je hebt nog 1 jaar om genoeg te verdienen om je eigen bioscoopzaal te bouwenquote:Op maandag 28 augustus 2017 20:56 schreef Slayage het volgende:
Was wel apart om de EP in de bios op een enorme scherm te zien. Wat kleinere detail vallen meer op uiteraard. De halve zaal zat te klappen toen LF er aan ging. Stoorde me er wel enigszins aan dat sommigen om de kleinste grapjes hard op moesten lachen. Was wel mooi de wall neer te zien gaan met het gedonder van de speakers erbij, maar ik zou er niet voor kiezen elke EP met publiek te bekijken.
Alleen dezelfde pruik.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:09 schreef Angelof9 het volgende:
Trouwens, was die broer dezelfde acteur als de andere broer van seizoen 1?
zijn er weer issues?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het elders is, maar in NL kiest HBO er zelf voor niet beschikbaar te zijn voor mensen die willen betalen door exclusief bij Ziggo te gaan zitten. Dit is eerste seizoen dat ik ongewild onbetaald kijk.
Ik ben ook wel blij dat hij weg is.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:07 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Inderdaad. En LF is eindelijk foetsie. Moet toegeven dat ik ook heb gejuicht, al zat ik niet in de bios
Naja je hebt Dany met haar broers Rhaegar en Viserys. Rhaegar werd door Robert Baratheon verslagen bij de Trident met zijn warhammer. Viserys werd gekroond in seizoen door Khal Drogo en gedood door gesmolten goud.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is verwarrend, voor deze aflevering zei iedereen nicht![]()
Kan iemand de familie verhoudingen even uitleggen want ik ben het kwijt.
Verliefd op Sansa en wilde zo de macht in het noorden overnemen om uiteindelijk de Iron Throne voor zich te winnen, niet zo gek dus.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:10 schreef Funzel het volgende:
Blijf het zwaar off-character vinden dat Littlefinger maar een beetje bleef rondhangen in Winterfell.
Dat is precies de reden waarom ik niet naar de bioscoop ga.quote:Op maandag 28 augustus 2017 20:56 schreef Slayage het volgende:
Was wel apart om de EP in de bios op een enorme scherm te zien. Wat kleinere detail vallen meer op uiteraard. De halve zaal zat te klappen toen LF er aan ging. Stoorde me er wel enigszins aan dat sommigen om de kleinste grapjes hard op moesten lachen. Was wel mooi de wall neer te zien gaan met het gedonder van de speakers erbij, maar ik zou er niet voor kiezen elke EP met publiek te bekijken.
Sansa is altijd zijn zwakke plek geweest.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Verliefd op Sansa en wilde zo de macht in het noorden overnemen om uiteindelijk de Iron Throne voor zich te winnen, niet zo gek dus.
Over het algemeen valt het hier wel mee. Alleen bij blockbuster releases in de eerste week komt er vervelend volk op afquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:12 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik niet naar de bioscoop ga.
Als hij haar niet aan de Boltons had gegeven was het misschien wel gelukt.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Sansa is altijd zijn zwakke plek geweest.
Veel hebben het al voorspeld vanaf seizoen 3/4.
Yup.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als hij haar niet aan de Boltons had gegeven was het misschien wel gelukt.
En krijgen een kind.. ik zeg het je. Kan allemaal in GoT nml.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
Dany als zus van Rhaegar dus de tante Dany van neefje Jon/Aegon. En ja die twee zagen we in bed.
quote:
naast downloaders moeten er ook veel meer betalers zijn. Als ik naar mijn groep vrienden kijk, eerste seizoenen keek maar een enkele fan van de boeken, nu kijkt 80% en de helft daarvan betaalt netjes.quote:Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De inkomsten stijgen juist niet aangezien er weinig betalende abonnees bijkomen. Bij series als Friends en TBBT waar de acteurs ook veel gingen vragen per aflevering kon de zender dat gewoon doorberekenen aan de adverteerder, maar dat kan HBO niet. Bedank alle downloaders maar!
Ja dit vroeg ik mij ook af. Maar ik kwam zelf tot de conclusie dat hij Dany wel wou doen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom stond tyrion zo te dammelen voor die deur van aegon en dany? Wat maakt hem dat uit?
werk en prive mixen is nooit wenselijkquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom stond tyrion zo te dammelen voor die deur van aegon en dany? Wat maakt hem dat uit?
Hij wilde een triootje?quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Vroeg ik me ook afquote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dit vroeg ik mij ook af. Maar ik kwam zelf tot de conclusie dat hij Dany wel wou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |