Nederland verloor in 1995 verrassend van Wit-Rusland uit in de laatste kwalificatiewedstrijd voor het EK-96. Iedereen was aan het treuren op het veld en in de huiskamer. Hiddink voorop. Bleek Luxemburg te hebben gewonnen. Nederland mocht de nacompetitie in.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:12 schreef Kopsterk het volgende:
We gaan d'raf. En hard.
Het WK kunnen we zo goed als vergeten trouwens. Ervan uitgaande dat je Zweden-thuis wint, moet Zweden nog verliezen uit bij Bulgarije of Wit-Rusland.
Beetje realistisch blijven. Frankrijk heeft op élke positie een betere speler, op Robben na als hij speelt. Elke positie.quote:Op maandag 28 augustus 2017 16:24 schreef tong80 het volgende:
Het negativisme duikt onmiddellijk weer op. Frankrijk is natuurlijk de favoriet. Dat wil niet zeggen dat je het donker moet inzien. Een gelijkspel zou knap zijn. Een overwinning verrassend. Maar bij voorbaat al de handdoek in de ring gooien is nergens voor nodig. De voetbalgeschiedenis zit vol met verrassingen. Waarom donderdag niet ?
Beweer ik wat anders ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beetje realistisch blijven. Frankrijk heeft op élke positie een betere speler, op Robben na als hij speelt. Elke positie.
Wij hebben één grote naam, de man van glas, en Frankrijk heeft praktisch een basiself met grote namen.
Dank je. Zo maak ik ze al 15 jaar.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:22 schreef Zipportal het volgende:
Bedankt voor de OP, Tong.
Dit mag ook wel eens gezegd worden.
Welke grote namen zetten de Denen op het EK-92 tegen Gullit, Rijkaard, Bergkamp, van Basten en Koeman ?quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:23 schreef timmmmm het volgende:
Nou oke, vooruit. Blind kunnen we inmiddels ook wel een grote naam noemen. Het is geen uitblinker bij United, maar speelt vaak zat in de basis om genoemd te worden. Maar kan niet in de schaduw staan van Umtiti, Koscielny en Varanegod. En dan hebben we het alleen nog over de achterhoede en niet over wereldsterren als Pogba en Griezman
Het is geen negativisme, maar realisme. Er steekt dus helemaal niks de kop op.quote:
Denk je dat er toen Denen gingen janken over negativisme als mensen toen zeiden dat ze geen kans maakten tegen het grote Nederland?quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welke grote namen zetten de Denen op het EK-92 tegen Gullit, Rijkaard, Bergkamp, van Basten en Koeman ?
Klopt. Negativisme was misplaatst. Verder zeg ik alleen dat je "moet" blijven hopen en supporteren.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is geen negativisme, maar realisme. Er steekt dus helemaal niks de kop op.
Als je iets anders dan een zege voor Frankrijk voorspelt ben je nogal onrealistisch bezig. Tuurlijk zou het kunnen gebeuren, maar het is wel bijzonder onwaarschijnlijk. Dat is niet negatief maar de huidige situatoe
Hopen dat we er bij zitten. Zou toch ongekend zijn als we het EK en het WK missen?quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt. Negativisme was misplaatst. Verder zeg ik alleen dat je "moet" blijven hopen en supporteren.
Volgend jaar een WK. Wie weet zijn er spelers die zich goed ontwikkelen.
Je drijft nu door. Ik jank niet. Post als één van dit eerste in dit topic. Komt er wel eens een woord verkeerd. Verder zou het onterecht zijn geweest dat als je een halve finale haalt op een EK je van te voren al winnen uitsluit.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je dat er toen Denen gingen janken over negativisme als mensen toen zeiden dat ze geen kans maakten tegen het grote Nederland?
Dat bedoel ik. Dus nog niet het hoofd in de schoot, wel realistisch blijven hopen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat we er bij zitten. Zou toch ongekend zijn als we het EK en het WK missen?
Hopen tegen beter weten inquote:Op maandag 28 augustus 2017 17:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dus nog niet het hoofd in de schoot, wel realistisch blijven hopen.
GRRRRRRquote:
Varane is er niet bij.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:23 schreef timmmmm het volgende:
Nou oke, vooruit. Blind kunnen we inmiddels ook wel een grote naam noemen. Het is geen uitblinker bij United, maar speelt vaak zat in de basis om genoemd te worden. Maar kan niet in de schaduw staan van Umtiti, Koscielny en Varanegod. En dan hebben we het alleen nog over de achterhoede en niet over wereldsterren als Pogba en Griezman
Och, na het succes van '74 en '78 was het ook een drama om '82 '84 en '86 te missen. In '88 kwam dat weer goed.quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hopen dat we er bij zitten. Zou toch ongekend zijn als we het EK en het WK missen?
84 en 86 misten we met een gouden lichting. Een mooie toekomst van minimaal 10 jaar in het verschiet. EK-84 misten we door corruptie, WK-86 door Beenhakker. Toen speelden van Basten Koeman Gullit Vanenburg Rijkaard Kieft.....In 88 hadden we alle mazzel. Nu hebben we al 4 jaar een ex-gouden lichting zonder opvolgers. Een troosteloze toekomst voor ons.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 08:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, na het succes van '74 en '78 was het ook een drama om '82 '84 en '86 te missen. In '88 kwam dat weer goed.
Nu hadden we '10 en '14. '16 hebben we al gemist, De geschiednis herhaalt zich gewoon. '18 en '20 gaan we ook nog missen en in '22 in Qatar WK
Nu niet danquote:Op woensdag 30 augustus 2017 10:52 schreef Iwanius het volgende:
(ondanks dat dit voor een WK plaatsing was)
Het bracht ons niksquote:
Zeg houd eens op met al mijn hoop de grond in te boren met allerlei dingen die eeeh, nou ja... gewoon WAAR zijn, eigenlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2017 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
84 en 86 misten we met een gouden lichting. Een mooie toekomst van minimaal 10 jaar in het verschiet. EK-84 misten we door corruptie, WK-86 door Beenhakker. Toen speelden van Basten Koeman Gullit Vanenburg Rijkaard Kieft.....In 88 hadden we alle mazzel. Nu hebben we al 4 jaar een ex-gouden lichting zonder opvolgers. Een troosteloze toekomst voor ons.
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeg houd eens op met al mijn hoop de grond in te boren met allerlei dingen die eeeh, nou ja... gewoon WAAR zijn, eigenlijk
Ontzettend geflatteerd. We hadden er ook zomaar 4 of 5 om de oren kunnen krijgen die wedstrijd.quote:
Nee hoor. We hadden juist ruimer kunnen winnen. Spanje Nederland 1-5 was wel zo'n wedstrijdquote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ontzettend geflatteerd. We hadden er ook zomaar 4 of 5 om de oren kunnen krijgen die wedstrijd.
Bekijk die wedstrijd nog eens.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hoor. We hadden juist ruimer kunnen winnen. Spanje Nederland 1-5 was wel zo'n wedstrijd
Vroeger keek ik hier juist niet naar uit. Toen was de eerste plek in een kutgroep toch een zekerheidje. Nu staat er tenminste iets op het spel en kunnen we na afloop keihard lachen.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
Vroegah keek ik uit naar dit soort potjes..
Mee eens al is de beleving tijdens zo'n WK wel groter als Nederland gewoon meedoet.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vroeger keek ik hier juist niet naar uit. Toen was de eerste plek in een kutgroep toch een zekerheidje. Nu staat er tenminste iets op het spel en kunnen we na afloop keihard lachen.
Ik heb het uiteraard alleen over de kwalificaties.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens al is de beleving tijdens zo'n WK wel groter als Nederland gewoon meedoet.
Daar staat tegenover dat die oranjetokkies dan weg blijven
Volgens mij hebben we ons vaker op het nippertje geplaatst dan gemakkelijk.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:39 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vroeger keek ik hier juist niet naar uit. Toen was de eerste plek in een kutgroep toch een zekerheidje. Nu staat er tenminste iets op het spel en kunnen we na afloop keihard lachen.
Was meer op het "kunnen we lachen"quote:Op woensdag 30 augustus 2017 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard alleen over de kwalificaties.Er was een tijd dat daar geen zak aan was.
433 tegen het power voetbal van Frankrijk prima? Sowieso erg weinig fysieke weerbaarheid in dit elftal. Alleen Hoedt, De Vrij en Strootman hebben een normale fysiek. De rest is nadrukkelijk lid van de kabouter/smalle schouders brigade.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:32 schreef MichelWuyts het volgende:
m.u.v. Veltman prima toch? Als Tete fit was had hij gewoon gespeeld vermoed ik.
Net of een formatie per se iets zegt over speelstijl.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:36 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
433 tegen het power voetbal van Frankrijk prima? Sowieso erg weinig fysieke weerbaarheid in dit elftal. Alleen Hoedt, De Vrij en Strootman hebben een normale fysiek. De rest is nadrukkelijk lid van de kabouter/smalle schouders brigade.
Dickie (en ook Gullit) kennende zal ie achterin een muur optrekken dus denk ook niet dat dit de opstelling gaat worden. In dit geval wel terecht overigens anders ben je sowieso kansloos.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 09:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
had wel iets defensiever gemogen ook. Van mijn part met drie centrale verdedigers.
Strootman bakt er al een tijd niks meer van in Oranje. Zowel voetballend als fysiek. Lijkt daarmee niet in vorm. Zie liever een De Roon of Fer.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:36 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
433 tegen het power voetbal van Frankrijk prima? Sowieso erg weinig fysieke weerbaarheid in dit elftal. Alleen Hoedt, De Vrij en Strootman hebben een normale fysiek. De rest is nadrukkelijk lid van de kabouter/smalle schouders brigade.
Janssen heeft gewoon voldaan hoor. geef je hem de schuld van het verlies in Bulgarije?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 10:21 schreef VeX- het volgende:
Janssen moeten ze gewoon weggooien. Mede doordat hem steeds maar de hand boven het hoofd werd gehouden staan we nu op de rand van uitschakeling. Veltman, Wijnaldum, Strootman en Promes moeten ook echt wat gaan laten zien dit keer. Hun krediet raakt ook op.
das wel effe iets beter dan onze XIquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:56 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Vermoedelijke opstelling van de Fransen volgens L'Équipe.
Kurwaquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:56 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
jepquote:
Analyseert hij Oranje? Nee toch?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:39 schreef Duveldrinker het volgende:
Nederland verliest en Zweden wint gewoon hoor, die klote Blind heeft het verneukt tegen Bulgarije. En dan durft die halve gare nog te gaan "analyseren" op tv ook, kent die man geen schaamte?
Dou zou wel hilarisch zijn , nee ik zag hem bij een Europese wedstrijd voorbij komen, dacht van Ajax. Was echt tenenkrommend toen hij even ging uitleggen wat er fout ging.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Analyseert hij Oranje? Nee toch?
Precies. Nog altijd beter dan Oranje, maar zo'n heldenelftal is het niet, plus dat Nederland ook niet het slechtste elftal ter wereld heeft.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 14:08 schreef JanCees het volgende:
valt wel mee dat franse elftal
die verdediging
Niks mis met Blind. Niet de snelste, maar een goede verdediger.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:52 schreef Duveldrinker het volgende:
Zit echt extreem veel kracht en snelheid in dat team. Komen wij met Blind en Veltman aanzetten ...wat een treurnis. Enige hoop is dat Robben iets kan laten zien en op de counter.
Vijf man achterin ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou voor deze XI gaan:
Cillessen (tsja we hebben gewoon niks)
Veltman- De Vrij - Hoedt - Blind - Willems
Wijnaldum - Fer - Sneijder
Robben - Promes (of RvP)
Vrij kwetsbaar tegen een snelle jongen als Coman. Als je achteruit gaat lopen hebben zij de kopsterke Giroud, elke voorzet is dan gevaarlijk. Op papier in Frankrijk heel erg uitgebalanceerd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis met Blind. Niet de snelste, maar een goede verdediger.
Ja en als je moet kun je Blind nog doorschuiven. Of Willems als verkapte linksbuiten misbruiken.quote:
Klopt. Maar wie zie jij liever dan Blind ? We hebben weinig keus.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vrij kwetsbaar tegen een snelle jongen als Coman. Als je achteruit gaat lopen hebben zij de kopsterke Giroud, elke voorzet is dan gevaarlijk. Op papier in Frankrijk heel erg uitgebalanceerd.
Eerder de laatste optie. Laat blind niet te veel lopen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en als je moet kun je Blind nog doorschuiven. Of Willems als verkapte linksbuiten misbruiken.
iets?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:56 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
That's the spirit.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
iets?![]()
![]()
![]()
De beste ploeg wint niet altijd
WE GAAN STUNTEN VANAVOND
En nog ziet het er nog steeds uit als een geweldig elftalquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:37 schreef Marmal het volgende:
Wauw. Als ik naar die opstelling van Frankrijk kijk schiet een ding mij maar binnen: Frankrijk heeft medelijden met ons en stuurt een veel slechter elftal het veld in. Even serieus, ze kunnen een veel betere 4-3-3 het veld insturen...
Het is zo ongelooflijk jaloersmakend. Lacazette, Fekir, Mbappe, Matuidi, Rabiot en Tolisso zitten allen op de bank! En dan vergeet ik er nog een paar. De 3e keus spelers zouden bij ons in basis staan. Wat een armoede!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En nog ziet het er nog steeds uit als een geweldig elftal
Jaloersmakend is het
Ik had vanochtend precies deze opstelling in m'n bolus, alleen had ik Promes op 9 en Van Persie op 10..quote:Op donderdag 31 augustus 2017 08:26 schreef Bondsrepubliek het volgende:
Vermoedelijke opstelling volgens De Telegraaf: Cillessen; Veltman, De Vrij, Hoedt, Blind; Wijnaldum, Strootman; Robben, Sneijder, Promes; Janssen
Ik hoop maar dat ze het mis hebben.
hoe laatquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb nu al zin in de voorbeschouwing met Tom en Pierre.
zo ie zoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:45 schreef Duveldrinker het volgende:
Snap zo ie zo niet dat Lacazette niet speelt ipv Giroud tegen onze slome defensie.
Wie ?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is Clasie opgenomen in de selectie?
Jordy Classie of Clasie of how the fuck je dat schrijftquote:
Voetbalt die nog?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jordy Classie of Clasie of how the fuck je dat schrijft
Ja Southampton verhuurt hem aan club Brugge voor een seizoenquote:
Die moet je uitlachenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jordy Classie of Clasie of how the fuck je dat schrijft
quote:Haps sprak met bondscoach: “Hij zei dat ik op de goede weg was”
twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 31-08-2017 om 19:36:08🇳🇱 | De opstelling van Oranje: Timothy Fosu-Mensah maakt zijn debuut in de basis. #franed https://t.co/IOx3hu1Iuy https://t.co/cKTN63EQfw reageer retweet
Wijnaldum en strootman zijn goede stofzuigersquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:41 schreef Heufd het volgende:
Erg aanvallend. Heb mijn twijfels over het middenveld.
dat is ook vreemd jah.....quote:
Wil je grabbelaar Zoet hebben dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is ook vreemd jah.....
hoeveel wedstijden heeft cillesen gespeeld dit seizoen...hij zit toch nog steeds bij barca of niet ...heb ik wat gemist.....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je grabbelaar Zoet hebben dan?
Alleen de beste nummers 2 gaan naar de playoffs. Daar is Nederland dan ver van verwijderd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:46 schreef Columbiafan het volgende:
Als Nederland verliest en Bulgarije wint is er weinig aan de hand?
Welke steken precies?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:49 schreef Marmal het volgende:
en laat dit seizoen al genoeg steken vallen bij CRYSTAL PALACE
Wie had jij er neergezetquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:49 schreef Marmal het volgende:
Die Advocaat is geen haar beter dan Blind, wat een idioot! Bankzitter van Man Utd en laat dit seizoen al genoeg steken vallen bij CRYSTAL PALACE notabene. Wat een domme keuze om Mensah te laten starten. Sneijder op het middenveld, wil je overlopen worden Advocaat?
Jij hebt er geen verstand vanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:50 schreef Belgosome het volgende:
Ik voorspel 1 - 2
Goals: Pogba, Fosu Mensah, Strootman
Hapsie is sowieso beter dan Paal en Dijksquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:56 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hapsie linksback
Vilhena middenveld
ja toch
Heb je nog meer open deuren Hansquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Hapsie is sowieso beter dan Paal en Dijks
Oranje heeft een groot probleemquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je nog meer open deuren Hans
Wie had jij opgesteld op RB dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:49 schreef Marmal het volgende:
Die Advocaat is geen haar beter dan Blind, wat een idioot! Bankzitter van Man Utd en laat dit seizoen al genoeg steken vallen bij CRYSTAL PALACE notabene. Wat een domme keuze om Mensah te laten starten. Sneijder op het middenveld, wil je overlopen worden Advocaat?
Beste opstelling mogelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2017 19:39 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]twitter:FOXSportsnl twitterde op donderdag 31-08-2017 om 19:36:08🇳🇱 | De opstelling van Oranje: Timothy Fosu-Mensah maakt zijn debuut in de basis. #franed https://t.co/IOx3hu1Iuy https://t.co/cKTN63EQfw reageer retweet
moet kunnenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:02 schreef RipCity het volgende:
Schaaltje frikandellen op tafel voor raffa.
komt nooit meer goed opdoeken die KNVB doe uit dat lichtquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:04 schreef iPat het volgende:
Het ergste is dat de komende kwalificaties erger gaan worden. Wij vallen straks buiten de mondiale top 50 en zit je straks in een kwalificatiepoule met Duitsland, Denemarken en Polen.
Het komt wel weer goed. Even een flink aantal jaartjes door de zure appel heen bijten en dan de weg omhoog weer inzetten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:04 schreef iPat het volgende:
Het ergste is dat de komende kwalificaties erger gaan worden. Wij vallen straks buiten de mondiale top 50 en zit je straks in een kwalificatiepoule met Duitsland, Denemarken en Polen.
DeVrijgod doet alle fransozen de moeder.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:08 schreef Slobeend het volgende:
Wie gaat Griezmann aanpakken? Gini en Strootman zullen hun handen vol hebben aan Kante en Pogba.
Want Denemarken en Polen zijn onaantastbare ensembles?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:04 schreef iPat het volgende:
Polen is beter dan Nederland ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Want Denemarken en Polen zijn onaantastbare ensembles?
Wat een arrogantie weer he. Wanneer begrijpt men nou dat de dagen dat landen als Polen, Denemarken etc. konijnenvoer ons waren allang gevlogen zijn? Polen is veel beter dan dit Nederlands elftal.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Polen is beter dan Nederland ja.
Op basis van wat?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:14 schreef Marmal het volgende:
[..]
Wat een arrogantie weer he. Wanneer begrijpt men nou dat de dagen dat landen als Polen, Denemarken etc. konijnenvoer ons waren allang gevlogen zijn? Polen is veel beter dan dit Nederlands elftal.
4-1quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
We gaan met een nulletje of vijf de boot in. Ik zit klaar.
Wie had jij met deze selectie op die positie laten spelen?quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:17 schreef VeX- het volgende:
Waarom nou weer zon debutant opstellen? Is er iets wat Advocaat weet wat wij niet weten? Zon jochue brengt ons toch niks. Ik vind dit jammer van Advocaat.
Ook al is het geen Oranjemateriaal, Veltman (bij afwezigheid van Karsdorp en Tete).quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:17 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wie had jij met deze selectie op die positie laten spelen?
Powenloungen van fok probeert een grap te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Een speler van Midgetland zegt net dat spelen bij Bayern ''niet zo moeilijk is''
Veltman is al niet goed genoeg voor Ajax, laat staan voor Oranje. Veltman kan je gewoonweg niet opstellen, die is gewoon echt niet goedquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook al is het geen Oranjemateriaal, Veltman (bij afwezigheid van Karsdorp en Tete).
Dan heb je witte vlag al gehesen voordat de wedstrijd begonnen is. Het is pure zelfmoord om met Veltman te starten. Al helemaal tegenover Lemar en Coman.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook al is het geen Oranjemateriaal, Veltman (bij afwezigheid van Karsdorp en Tete).
Zo te zien is die niet geslaagdquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Powenloungen van fok probeert een grap te maken.
gooi jezelf weg en log uitquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk voor Ajax.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, je moet een jochie wat net komt kijken en het niveau nog absoluut niet heeft opstellenquote:
Ook geen fan van Veltman maar waarom roep je 'm dan op ?quote:
Toch speelt TFM op een hoger niveau dan Veltman.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, je moet een jochie wat net komt kijken en het niveau nog absoluut niet heeft opstellen![]()
Het is gvd geen Heracles he
Veltman komt al heel lang kijken maar heeft het niveau sowieso absoluut niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, je moet een jochie wat net komt kijken en het niveau nog absoluut niet heeft opstellen![]()
Veltman verliest zelfs van Heracles. Die moet je opstellen ja.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toch speelt TFM op een hoger niveau dan Veltman.
Persconferenties vanwege zijn sterke teksten.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:23 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook geen fan van Veltman maar waarom roep je 'm dan op ?
Darrigod hielp hem bijna aan een gele kaart binnen de eerste 10 minutenquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veltman verliest zelfs van Heracles achterlijke mongool. Die moet je opstellen ja.
Dit is best wel dubbelopquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Veltman verliest zelfs van Heracles achterlijke mongool. Die moet je opstellen ja.
Dat Palace is ook triest hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toch speelt TFM op een hoger niveau dan Veltman.
Als je door Darri wordt gedold kun je er beter mee stoppen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Darrigod hielp hem bijna aan een gele kaart binnen de eerste 10 minuten
Dat kunnen er wel meer bij Ajax tegenwoordigquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je door Darri wordt gedold kun je er beter mee stoppen.
Foutje Strootman. Had je dik moeten winnen idd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die wedstrijd in Zweden blijft zuur, toen was je daadwerkelijk veel beter (in mijn herinnering). Was er niets aan het handje geweest.
Aldus iemand die voor ADO isquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
buurman en buurman is echt super stom.
Hoi vriend. Het doet me goed jou hier te zien vanavondquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat kunnen er wel meer bij Ajax tegenwoordig
Hoi makker! Welkomquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:27 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Aldus iemand die voor ADO is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien Ed de Goey zoquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi vriend. Het doet me goed jou hier te zien vanavond
Dat denk ik niet. TFM speelt in de PL en Veltman in de Eredivisie. Ik mag toch hopen dat de meningen er niet over verdeeld zijn wie op hoger niveau speeltquote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef klaasweetalles het volgende:
geen gelijkspel is zelfs een stuntje
quote:
Gaat me niet om Ajax maar Palace speelt ook niet echt de pannen van het dak he.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. TFM speelt in de PL en Veltman in de Eredivisie. Ik mag toch hopen dat de meningen er niet over verdeeld zijn wie op hoger niveau speelt
Hopelijk vanavond ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles zat toen zo mee die wedstrijd.
Geen idee, dat kijk ik niet. Het gaat erom wie er op hoger niveau speelt. PL is gwn hoger niveau dan Eredivisie. Punt.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gaat me niet om Ajax maar Palace speelt ook niet echt de pannen van het dak he.
Tegen Italie ook niet echt te klagen over geluk, wel een prachtige wedstrijd overigens.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alles zat toen zo mee die wedstrijd.
Ik sluit me bij je aan in dezen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word zelfs tijdens de zwartste, vergalde dagen nog vrolijk van Evert.
PL gaat drie keer sneller....quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee, dat kijk ik niet. Het gaat erom wie er op hoger niveau speelt. PL is gwn hoger niveau dan Eredivisie. Punt.
Daar kunnen de meningen niet over verdeeld zijn.
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Staat het in hun contract dat ze positief moeten zijn ofzo? Zeg gewoon 6-1.
Dit zijn redenaties van het niveau Pietje speelt in Oostenrijk op 1000 meter hoogte dus Pietje speelt hoger.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen idee, dat kijk ik niet. Het gaat erom wie er op hoger niveau speelt. PL is gwn hoger niveau dan Eredivisie. Punt.
Daar kunnen de meningen niet over verdeeld zijn.
`Mijn hond laat nonestop scheten Klaas.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
PL gaat drie keer sneller....
ik weet niet of jij die wedstrijden bekijkt.....
goede keus van advocaat om mensah te laten spelen
quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
`Mijn hond laat nonestop scheten Klaas.
Godver, Frits die ook met Vincent Jans(s?)en op de proppen komtquote:
Denk je dat ik intelligent ben of zo.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 20:36 schreef Pedroso het volgende:
Zal Ruud Dil het overnemen van Advocaat na deze kwalificatie reeks ? Er van uitgaande dat ze uitgeschakeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |