abonnement Unibet Coolblue
pi_174088271
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kunnen ze nog een keer trouwen en daar weer een RLS over maken: Barbie en Michael proberen het nog een keer.
Alsjeblieft niet.
pi_174088322
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, en als dat vaste medewerkers zijn, valt dat relatief dus ook wel mee. Ik verwacht inderdaad dat ze geen tonnen krijgen. Misschien 5 mille pp/pm?
Maar dat is nattevingerwerk.
Ze hebben wel nog jake de manager misschien dat die nog wel een hoger bedrag heeft bedongen. :D
pi_174088716
Barbie niet op Kamasutrabeurs na ongeluk met zoontje

Onderwijl Samantha zich aan het klaarmaken was voor de Kamasutrabeurs, speelde de 2-jarige Milano op zijn driewieler in de huiskamer. „Ze zou hier natuurlijk vanavond zijn om de borstproteses die ze heeft te vertegenwoordigen. En ze had hier heel graag willen zijn, maar de kleine heeft een lelijke smak gemaakt”, vertelt beste vriend Chiel Harten die gisteravond wel op het event in de Jaarbeurs te vinden was.

„Milanootje kwam heel enthousiast aanfietsen op zijn driewieler, maar zijn beentjes gingen wat te snel en hij kon de controle over zijn fiets niet meer houden. Hij is letterlijk bijna over de kop gegaan en zijn tanden zijn door zijn tong en lip gesneden.”

Een erg geschrokken Samantha moest daarom de beurs cancellen en wilde zo snel mogelijk met het jongetje naar het ziekenhuis. „Michael is op dit moment ook in Nederland. Dus Samantha is samen met hem naar het ziekenhuis gegaan om Milano nader te laten onderzoeken. Hij heeft een flinke klap gemaakt en hij bloedde heftig.”

Einde Kamasutrabeurs

Barbie heeft voor het hele weekend alles afgezegd en biedt via Instagram haar excuses aan. De kleine maakt het naar omstandigheden goed.

https://www.telegraaf.nl/(...)-ongeluk-met-zoontje

Nou lekker weer -O- -O-
Hele weekeinde naar de klote :(
_O- _O- _O-
pi_174088821
Mochten mensen op die beurs dan ipv de siliconen van barbie aan de harige benen van Chiel zitten. :D
pi_174088822
Ja een tong kan hevig bloeden. Maar geneest ook snel.
  Eindredactie Games zaterdag 30 september 2017 @ 11:50:27 #156
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174088826
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 09:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De grootste kosten van de productie zijn volgens mij het team wat de opnames maakt en monteert. Hoeveel zouden barbie en Michael krijgen? 2000 euro per opname maand of zo?
gemiddeld 100 euro per uur ex btw.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Spellchecker zaterdag 30 september 2017 @ 11:51:44 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174088847
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Barbie niet op Kamasutrabeurs na ongeluk met zoontje

Onderwijl Samantha zich aan het klaarmaken was voor de Kamasutrabeurs, speelde de 2-jarige Milano op zijn driewieler in de huiskamer. „Ze zou hier natuurlijk vanavond zijn om de borstproteses die ze heeft te vertegenwoordigen. En ze had hier heel graag willen zijn, maar de kleine heeft een lelijke smak gemaakt”, vertelt beste vriend Chiel Harten die gisteravond wel op het event in de Jaarbeurs te vinden was.

„Milanootje kwam heel enthousiast aanfietsen op zijn driewieler, maar zijn beentjes gingen wat te snel en hij kon de controle over zijn fiets niet meer houden. Hij is letterlijk bijna over de kop gegaan en zijn tanden zijn door zijn tong en lip gesneden.”

Een erg geschrokken Samantha moest daarom de beurs cancellen en wilde zo snel mogelijk met het jongetje naar het ziekenhuis. „Michael is op dit moment ook in Nederland. Dus Samantha is samen met hem naar het ziekenhuis gegaan om Milano nader te laten onderzoeken. Hij heeft een flinke klap gemaakt en hij bloedde heftig.”

Einde Kamasutrabeurs

Barbie heeft voor het hele weekend alles afgezegd en biedt via Instagram haar excuses aan. De kleine maakt het naar omstandigheden goed.

https://www.telegraaf.nl/(...)-ongeluk-met-zoontje

Nou lekker weer -O- -O-
Hele weekeinde naar de klote :(
_O- _O- _O-
Dat ze "te allen tijde" goed geschreven heeft .... :o
  Eindredactie Games zaterdag 30 september 2017 @ 11:51:54 #158
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174088849
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Barbie niet op Kamasutrabeurs na ongeluk met zoontje

Onderwijl Samantha zich aan het klaarmaken was voor de Kamasutrabeurs, speelde de 2-jarige Milano op zijn driewieler in de huiskamer. „Ze zou hier natuurlijk vanavond zijn om de borstproteses die ze heeft te vertegenwoordigen. En ze had hier heel graag willen zijn, maar de kleine heeft een lelijke smak gemaakt”, vertelt beste vriend Chiel Harten die gisteravond wel op het event in de Jaarbeurs te vinden was.

„Milanootje kwam heel enthousiast aanfietsen op zijn driewieler, maar zijn beentjes gingen wat te snel en hij kon de controle over zijn fiets niet meer houden. Hij is letterlijk bijna over de kop gegaan en zijn tanden zijn door zijn tong en lip gesneden.”

Een erg geschrokken Samantha moest daarom de beurs cancellen en wilde zo snel mogelijk met het jongetje naar het ziekenhuis. „Michael is op dit moment ook in Nederland. Dus Samantha is samen met hem naar het ziekenhuis gegaan om Milano nader te laten onderzoeken. Hij heeft een flinke klap gemaakt en hij bloedde heftig.”

Einde Kamasutrabeurs

Barbie heeft voor het hele weekend alles afgezegd en biedt via Instagram haar excuses aan. De kleine maakt het naar omstandigheden goed.

https://www.telegraaf.nl/(...)-ongeluk-met-zoontje

Nou lekker weer -O- -O-
Hele weekeinde naar de klote :(
_O- _O- _O-
ik zat daar al met mijn #broekieuit. :(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games zaterdag 30 september 2017 @ 11:53:17 #159
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_174088870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:51 schreef maily het volgende:

[..]

Dat ze "te allen tijde" goed geschreven heeft .... :o
'ik ben geslacht' vond je wel oké :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Spellchecker zaterdag 30 september 2017 @ 11:54:52 #160
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174088899
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:53 schreef Oscar. het volgende:

[..]

'ik ben geslacht' vond je wel oké :P
Ben de beroerdste niet 8-)
  zaterdag 30 september 2017 @ 11:58:02 #161
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174088968
Wel heel toevallig, na die relatieve ophef over het tieten voelen.

Ze zou “m toch geen handje of voetje hebben geholpen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174089024
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 september 2017 11:58 schreef Copycat het volgende:
Wel heel toevallig, na die relatieve ophef over het tieten voelen.

Ze zou “m toch geen handje of voetje hebben geholpen?
Nee. Milano heeft gewoon een belabberde oog-hand-voet coördinatie.
Maar sorry. Hoe lomp ben je als je met een 3-wieler gruwelijk op je plaat gaat in een woonkamer.
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:06:59 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174089201
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee. Milano heeft gewoon een belabberde oog-hand-voet coördinatie.
Maar sorry. Hoe lomp ben je als je met een 3-wieler gruwelijk op je plaat gaat in een woonkamer.
Een van die mormels (geen idee hoe die honden heten) zal wel in de weg gelopen hebben.

Al even afgezien van het feit dat het natuurlijk absurd is een kind met een driewieler in de woonkamer te laten rijden, en dat heb ik nog een behoorlijk grote woonkamer.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker zaterdag 30 september 2017 @ 12:09:27 #164
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174089261
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nee. Milano heeft gewoon een belabberde oog-hand-voet coördinatie.
Maar sorry. Hoe lomp ben je als je met een 3-wieler gruwelijk op je plaat gaat in een woonkamer.
Hij is pas 2 ...
pi_174089315
Wat een taalgebruik |:(
pi_174089335
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Al even afgezien van het feit dat het natuurlijk absurd is een kind met een driewieler in de woonkamer te laten rijden, en dat heb ik nog een behoorlijk grote woonkamer.
Overdrijven is ook een vak. ;)
Liever over de kop in de woonkamer dan van de stoep afschieten onder een auto, denk ik dan.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_174089360
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:09 schreef maily het volgende:

[..]

Hij is pas 2 ...
Ja en?
pi_174089381
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:12 schreef quirina het volgende:
Wat een taalgebruik |:(
Waar?
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:17:20 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_174089417
Ik denk toch dat ze ‘m pootje heeft gehaakt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_174089444
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:17 schreef Copycat het volgende:
Ik denk toch dat ze ‘m pootje heeft gehaakt.
Hij struikelde over haar borst
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:19:48 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174089471
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:13 schreef Messina het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. ;)
Liever over de kop in de woonkamer dan van de stoep afschieten onder een auto, denk ik dan.
Ze heeft gewoon een tuin hè.
Dat die minder geschikt is als speelplaats omdat ze die mormels er laat schijten en het niet opruimt maakt het niet normaal je kind binnen op een driewieler te laten lopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174089511
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon een tuin hè.
Dat die minder geschikt is als speelplaats omdat ze die mormels er laat schijten en het niet opruimt maakt het niet normaal je kind binnen op een driewieler te laten lopen.
En schijnbaar zo hard dat zn kleine voetjes het niet meer bij kunnen houden.
  Spellchecker zaterdag 30 september 2017 @ 12:25:43 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174089637
Misschien was het wel een elektrische 3wielert ....
pi_174089906
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze heeft gewoon een tuin hè.
Dat die minder geschikt is als speelplaats omdat ze die mormels er laat schijten en het niet opruimt maakt het niet normaal je kind binnen op een driewieler te laten lopen.
Ik heb ook een tuin. Daar staan planten en ligt gras. Ongeschikt voor driewielertjes, dus :P
Ik heb persoonlijk niet zo'n probleem met een driewielertje in huis... Maar mijn woonkamer is dan ook 50m2 en ik heb geen onderburen. Ik heb überhaupt geen buren binnen 500 meter.
Je raekt an de dinge geweun.
  zaterdag 30 september 2017 @ 12:40:16 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174090006
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2017 12:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb ook een tuin. Daar staan planten en ligt gras. Ongeschikt voor driewielertjes, dus :P
Ik heb persoonlijk niet zo'n probleem met een driewielertje in huis... Maar mijn woonkamer is dan ook 50m2 en ik heb geen onderburen. Ik heb überhaupt geen buren binnen 500 meter.
Dat geldt voor Barbie niet hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')