SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nou moet ik zeggen dat ik hem de laatste jaren totaal niet gevolgd heb maar ik kan me niet voorstellen dat dit een echte versterking kan zijn buiten zijn ervaring![]()
Dus, waar het erop leek dat de middenvelders van Jong de kans zouden krijgen wordt het nu maar volgekochtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En er kan er maar één van voetballen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:50 schreef Wicky15 het volgende:
Middenveld met Nigel, Siem en Frenkie de JongOh.![]()
zal schone leuk vindenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Maar goed ik had wel liever Nigel dan Siem. Al vind ik allebei teveelFrenkie en Donny moeten wel genoeg speeltijd krijgen
Oh.![]()
naja 1 ervaren middenvelder kon je wel gebruiken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:50 schreef Tagliano het volgende:
Dus, waar het erop leek dat de middenvelders van Jong de kans zouden krijgen wordt het nu maar volgekochtCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nu nog Mike van der Hoorn terughalen'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Nou ja, je kan er wel eens op terugvallen bij een blessure/schorsing in plaats van op een jeugdspeler die het net niet isquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar goed ik had wel liever Nigel dan Siem. Al vind ik allebei teveelFrenkie en Donny moeten wel genoeg speeltijd krijgen
![]()
Ervaren in het bezorgen van gebroken benen ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:52 schreef franklop het volgende:
[..]
naja 1 ervaren middenvelder kon je wel gebruiken.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar dan had ik alleen Nigel erbij gehaaldquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou ja, je kan er wel eens op terugvallen bij een blessure/schorsing in plaats van op een jeugdspeler die het net niet is
En we hebben nu toch geen dubbel programma meer, dus het zal wel meevallen hoeveel we gaan rouleren.Oh.![]()
Kunnen ze ook Luuk de Jong nog halen?
#verwarringzaaienophetveldCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: