Ah ja goed puntquote:Op maandag 28 augustus 2017 09:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb Chrome maar in mn Google-profiel zitten mn privé-bookmarks en niet mn werk-bookmarks. Daarbij, binnenkort gaan we over naar Windows 10 en dan mogen we Chrome weer inruilen voorEdge
.
Het is iig beter dan het enige alternatief wat we hier op het werk hebben, IE 11.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef Koen66 het volgende:
Naja Chrome is ook niet alles, blijft klote met resource hongerig gedrag
ja, daar noem je ook watquote:Op maandag 28 augustus 2017 09:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is iig beter dan het enige alternatief wat we hier op het werk hebben, IE 11.!
Dat krijg je op zo'n eiland.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:16 schreef Barbusse het volgende:
Jezus, wat is internet kut hier vandaag...
Babystepsquote:
Ik zit hier verplicht aan IE11quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:17 schreef STING het volgende:
[..]
Bij mij op m'n werk hebben ze Chrome sync uitgeschakeld
Meanwhile on Malta, een kabel breukquote:Op maandag 28 augustus 2017 09:16 schreef Barbusse het volgende:
Jezus, wat is internet kut hier vandaag...
Het schijnt vandaag 28 graden te worden, dus straks kan je ook zwemmen in bedquote:Op maandag 28 augustus 2017 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even zwemmen denk ik. Als ik mezelf uit bed kan sleuren.
Oeh lekker... Zwemmen kan toch de hele dag door? Gewoon lekker rustig aanquote:Op maandag 28 augustus 2017 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga even zwemmen denk ik. Als ik mezelf uit bed kan sleuren.
Ik kan hier helemaal niksquote:Op maandag 28 augustus 2017 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Iehw
Kun je Chrome Portable o.i.d. niet installeren?
Huuuu!quote:
Tja, ik heb geen Edgequote:
Hoax. Zo groen is het hier niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:22 schreef STING het volgende:
[..]
Meanwhile on Malta, een kabel breuk
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |