SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2017/2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OnanagodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden![]()
We zijn naïef en houden hoopquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom kijken we nog naar deze onzin eigenlijk![]()
Goeie vraagquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom kijken we nog naar deze onzin eigenlijk![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:02 schreef Leonos het volgende:
[..]
Pech? Bakken er gewoon geen reet van.quote:Edwin van der Sar van Ajax sprak donderdag na de dramatische uitschakeling tegen Rosenborg BK van pech. "We hebben te weinig geluk gehad de afgelopen wedstrijden."![]()
wat wil je met Younes en blindpaard op de flanken?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
De voorzetten zijn echt zo slecht... Ik pleit voor een linkspoot op links en andersom![]()
Younes naar rechts, David Neres op linksquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
wat wil je met Younes en blindpaard op de flanken?![]()
Omdat we ergens nog een beetje hoop hebben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom kijken we nog naar deze onzin eigenlijkAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 27-08-2017 om 13:57:37Van der #Sar over eerste halfuur: 'Tot nu toe hebben we vooral pech, maar we zetten de lijn voort.' #ajax reageer retweet
![]()
ruim 30 minuten gespeeld... niets veranderd... hersenloos, inspiratieloos, motivatieloos, en alle andere woorden met -loos erachter...![]()
![]()
op rechtsbuiten?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat Siem Klaplong onze problemen oplossen.![]()
Werkloos in het geval van sommige mensen als het zo doorgaatquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:07 schreef Themeparktommy het volgende:
ruim 30 minuten gespeeld... niets veranderd... hersenloos, inspiratieloos, motivatieloos, en alle andere woorden met -loos erachter...![]()
dan gaat keizer 3-3-4 spelen om doelpunt te forceren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:08 schreef Blaadjes het volgende:
Zeefuik brengen om 0 0 te verdedigen.![]()
Maakt niet uit wat hij doet, hij heeft Ajax DNAquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij gaat ons middenveld van creativiteit voorzien![]()
Ik verwacht na rust 5 spitsen, aan een punt heb je niks
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ben blij dat onze cultuur bewaakt wordt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat hij doet, hij heeft Ajax DNAOh.![]()
Dit is nog slechter positiespel dan onder Frank. En het heeft maar 4 maanden gekost voor Keizer om dat voor elkaar te krijgen
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
anderen doen dat beter? Veltman komt niet eens de lijn over.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geef Dijks gewoon een verbod om een voorzet te geven.![]()
Volgens de Fox sport app heeft Ajax 73% balbezit, maar 0 schoten.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Volgens mij weet Keizer allang dat zijn einde nadert.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daar heb je ook wel gelijk inquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
anderen doen dat beter? Veltman komt niet eens de lijn over.![]()
![]()
nog een week en frank is ontslagen kun je hem weer aantrekken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Volgens mij weet Keizer allang dat zijn einde nadert.![]()
Het bijzondere is dat het veldspel dan erop vooruit zou gaanquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
nog een week en frank is ontslagen kun je hem weer aantrekken.
Dijks kun je volgens mij ook echt beter centraal zetten. Schijnt niet te kunnen koppen, nou dat kan hij vast wel leren. Maar aanvallend voegt het niets toequote:Op zondag 27 augustus 2017 15:14 schreef Wotte het volgende:
Als dijks aan dribbel begint doet hij me altijd denken aan een containerschip.![]()
![]()
Wat een heerlijke pot. Balbezit. Veel kansen om kansen te creëren.
Als je die kansen benut dan creëer je toch een kans.Ich hock in meinem Bonker![]()
Als iemand van 2 meter niet kan koppen moet je hem gewoon helemaal niet opstellenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dijks kun je volgens mij ook echt beter centraal zetten. Schijnt niet te kunnen koppen, nou dat kan hij vast wel leren. Maar aanvallend voegt het niets toe![]()
Nog 3 wedstrijden en dan mag hij eindelijk afgerekend worden op zijn actiesquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Wat is het nu? 1 gewonnen uit 7 voor keizer?
Gouden greep van Keizer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dijks kun je volgens mij ook echt beter centraal zetten. Schijnt niet te kunnen koppen, nou dat kan hij vast wel leren. Maar aanvallend voegt het niets toe![]()
Komt er een nieuwe marionette. Lost niet zoveel opquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog 3 wedstrijden en dan mag hij eindelijk afgerekend worden op zijn acties![]()
![]()
Dijks kan je beter in de patatkar zetten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:16 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dijks kun je volgens mij ook echt beter centraal zetten. Schijnt niet te kunnen koppen, nou dat kan hij vast wel leren. Maar aanvallend voegt het niets toeOh.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:27 schreef Heeinz het volgende:
Keizer Technisch Hart is helemaal de weg kwijt![]()
Analisten zijn best mild. Op dit veld kun je niet anders spelen dan lange ballen geven.
Geef ze wel een beetje gelijk, voor het Ajax spelletje is dit veld embarmelijk."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Er zijn genoeg mogelijkheden geweest voor Younes en Cerny. Alleen zij kunnen of niets met hun slechte been of zijn vreselijk egoistischquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:30 schreef Omega het volgende:
Analisten zijn best mild. Op dit veld kun je niet anders spelen dan lange ballen geven.
Geef ze wel een beetje gelijk, voor het Ajax spelletje is dit veld embarmelijk.![]()
je hoort als trainer zo'n Veltman eigenlijk te beschermen door hem geen aanvoerder te maken. Dat kan hij namelijk niet aan, hij heeft genoeg aan zichzelf.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:26 schreef Smoofie het volgende:
Veltman neemt het team wel op sleeptouw![]()
dat heeft niks te maken met de vorm denk jij?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:30 schreef Omega het volgende:
Geef ze wel een beetje gelijk, voor het Ajax spelletje is dit veld embarmelijk.![]()
Het is tweeledig natuurlijk, het is ook weer niet dat Ajax niks te verwijten is en het veld speelt ook meequote:Op zondag 27 augustus 2017 15:30 schreef Omega het volgende:
Geef ze wel een beetje gelijk, voor het Ajax spelletje is dit veld embarmelijk.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is onzin. Voetbal is minder maar zeker geen balletje breed of terug zoals onder Frank.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:33 schreef Burrito het volgende:
Hand van Bosz was toch belangerijker dan gedacht. We zijn weer terug bij Frank voetbal
Bosz had nog Sanchez die alle vuilnis van Veltman opruimde en geen Dijks![]()
Dit is geen De Boer voetbal hoor, hooguit zijn de gevolgen hetzelfde maar zelfs dat zie je ook zeker niet iedere wedstrijdquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:33 schreef Burrito het volgende:
Hand van Bosz was toch belangerijker dan gedacht. We zijn weer terug bij Frank voetbalMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Klopt... niet zo gek ook. Coach is zo veel belangijker dan spelers.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:33 schreef Burrito het volgende:
Hand van Bosz was toch belangerijker dan gedacht. We zijn weer terug bij Frank voetbal![]()
Keizer tekent zijn eigen doodvonnis
Meer 3-4-3 zo te zienquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mijn hemel ik krijg gelijk ook nog met 3-3-4Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Voorlopig lijkt Dolberg er wat meer achter te spelen, ja als het 1-0 wordt zal het wel 3-3-4 wordenquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Die man is echt gek, Frank had torren maar deze kerel spant echt de kroonquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Maar interessanter dan de formatie, De Jong lijkt meer als 6 te spelenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Schuift Sarretje eigenhandig vriend Aron door.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Keizer tekent zijn eigen doodvonnis![]()
Wat een gekutI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ook mooie voorzet (eindelijk) van Younes"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neres heeft met zijn rechterpoot een betere voorzet dan Younes met zn rechts![]()
![]()
Nu een verdediger erin mag ik aannemen.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Mocht Ajax deze wedstrijd winnen hebben ze meer punten dan vorig jaar na 3 potjes
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nee, Veltman naar het middenveldquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:47 schreef franklop het volgende:
Nu een verdediger erin mag ik aannemen.![]()
Nu lekker dichtgooien, Veltman naar het middenveld
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
#vooruitgang #dezelijnvoortzetten #Keizer>Boszquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:47 schreef Tagliano het volgende:
Mocht Ajax deze wedstrijd winnen hebben ze meer punten dan vorig jaar na 3 potjes![]()
Dit Ajaxquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:47 schreef Tagliano het volgende:
Mocht Ajax deze wedstrijd winnen hebben ze meer punten dan vorig jaar na 3 potjes![]()
![]()
gouden pikquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:48 schreef Heeinz het volgende:
Misschien Onana wisselen voor Zeefuik, dat ziet niemand aankomen![]()
Jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:49 schreef PicoMMP het volgende:
Is dat die whopper die zich warmloopt?"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Nu gaat Keizer zometeen Wöber erin zetten voor Onana en mag Veltman in de spits spelen.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Zelfs niet met handgebaren van Nickquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als het van te voren goed besproken is met Veltman kan het niet mis gaan.![]()
Ik kan niet kijken, maar lees her en der dat er idd een verdediger aan het warmlopen is?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wöberquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:51 schreef franklop het volgende:
Ik kan niet kijken, maar lees her en der dat er idd een verdediger aan het warmlopen is?![]()
We hebben geen andere aanvaller meer op bank, alleen verdedigers en Schone + Eitingquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:51 schreef franklop het volgende:
Ik kan niet kijken, maar lees her en der dat er idd een verdediger aan het warmlopen is?![]()
Rubberkorrelsquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef Mula het volgende:
Stuift er nou elke keer wat van die grasmat omhoog als de bal stuitert?![]()
Dat heet kunstgras, maar heeft geen effect hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef Mula het volgende:
Stuift er nou elke keer wat van die grasmat omhoog als de bal stuitert?![]()
We hebben al 2x gewisseld, vriendquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef Themeparktommy het volgende:
nou.. nu Wober en Eurojalololol erin.![]()
Mogen nog maar 1x wisselenquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef Themeparktommy het volgende:
nou.. nu Wober en Eurojalololol erin.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Jan smit wil feiten zien dat kunstgras minder is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat heet kunstgras, maar heeft geen effect hoor
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
moet je nagaan hoe geconcentreerd ik alles bijhoud!quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben al 2x gewisseld, vriend![]()
![]()
Reglementaire nederlaag enzulksquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef Themeparktommy het volgende:
nou.. nu Wober en Eurojalololol erin.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
De Jong wel erg goed vandaag, vooral 2e helft op de 4 positie"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Vaker 3-4-3 / 3-5-2 spelen. Combinatiespel loopt zoveel vloeiender als je toch alleen maar balbezit hebt en op de helft vd tegenstander bent. Wel kwetsbaar met counters, maar dan moet je een sloper/stofzuiger halen op 6.It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..![]()
Kan de wedstrijd niet zien helaas, maar ik hoop dat Keizer inziet dat Neres zo slecht nog niet is.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik ben vanaf mn telefoon aan het streamen naar de apple tv. Denk al de hele wedstrijd dat het daar aan ligt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat heet kunstgras, maar heeft geen effect hoor![]()
![]()
Hij staat op 6 maar dat terzijdequote:Op zondag 27 augustus 2017 16:03 schreef Omega het volgende:
De Jong wel erg goed vandaag, vooral 2e helft op de 4 positieMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat gaat helemaal nergens over, dat is gewoon belangenverstrengeling.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jan smit wil feiten zien dat kunstgras minder is.![]()
Sinds de 0-1 niet meer hoor. Loopt steeds naast de Ligtquote:"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Onzinquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal nergens over, dat is gewoon belangenverstrengeling.
Jan Smit kijkt géhéél objectief naar kunstgrasissue sinds hij niet meer bij Heracles werkt![]()
Niet in balbezitquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Sinds de 0-1 niet meer hoor. Loopt steeds naast de LigtMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nope, loopt schuin voor De Ligt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Sinds de 0-1 niet meer hoor. Loopt steeds naast de Ligt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: