SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Drukte voor blijven.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoezo gaan er mensen weg uit het stadion?
Lekker boeiendquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Het staat al wel enorm degelijk, maar ik mag hopen dat er snel ook flinke verbeteringen in het (aanvals)spel komen idd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Hopelijk lopen we de tweede helft uit naar 6-0 ofzo.
Dan te bedenken dat we eigenlijk helemaal niet top spelen, je kan zien dat het tempo en beweging in het team nog omhoog kan en dat het nog beter op elkaar ingespeeld kan raken (je ziet soms nog wat misverstanden).
Dat belooft veel goeds.
Lijkt nog geen eerste elftal speler te zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Toure tot nu toe beetje Manu...
Boh vreemd zeg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:18 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Lijkt nog geen eerste elftal speler te zijn.
Omdat het elftal de 5-0 zege ook nog wel over de streep sleept zonder het Legioen...quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Beetje laffe bende wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:19 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Omdat het elftal de 5-0 zege ook nog wel over de streep sleept zonder het Legioen...
Echt lachwekkend. We hebben een andere tweede spits nodig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kramer... Echt niet normaal zo slecht.
Te hard gedanst bij dat Telegraaf-galaquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, bijna alle spelers hebben pijntjes.
Dat terwijl ze vandaag echt niet heel diep hebben hoeven gaan.
Pablo Dirkilio Kuijtscobarquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:20 schreef WethouderHekking het volgende:
Kuijt zit er als een gangster bij.
Dylan Ventequote:Op zondag 27 augustus 2017 14:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Echt lachwekkend. We hebben een andere tweede spits nodig.
ik vond hem goed spelen...quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Toure tot nu toe beetje Manu...
Ik vind het ook wat vreemd, maar laf was het geweest als je wegging als het 2-2 werd.quote:
In deze wedstrijd had je er gewoon een jonge spits in kunnen gooien.quote:
Ja dat laatste is ook wel weer waar ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:23 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wat vreemd, maar laf was het geweest als je wegging als het 2-2 werd.
En het is niet dat de spelers in de 2e helft de intentie lieten zien om er nog een klein showtje van te maken..
Het is de schuld van het KUNSTGRAS.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, bijna alle spelers hebben pijntjes.
Dat terwijl ze vandaag echt niet heel diep hebben hoeven gaan.
1. Feyenoord 3 3 0 0 9 8- 1quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:24 schreef klaasweetalles het volgende:
staan we nu wel bovenaan met doelsaldo of nog niet
Dan was Kramer weer gaan rellenquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
In deze wedstrijd had je er gewoon een jonge spits in kunnen gooien.
Veel storingen bij NS vandaag dus niet zo vreemd. Geen treinen naar het stadion bijvoorbeeld, dus alles met tram.quote:
Almelo uit. Geen pretje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
punten zijn binnen
op naar de volgende wedstrijd
goede start is het halve werk
2e helft was natuurlijk matig gewoon uitspelen
hadden het publiek best kunnen vermaken....maar met de handrem erop uitspelen
Die zit toch ook redelijk dicht tegen het eerste aan? Dan moet je inderdaad geen vervanger voor Kramer gaan halen.quote:
Nee, dan moet het een stuk beter.quote:
Vond het vorige week anders maar moeizaam.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, dan moet het een stuk beter.
Hoger tempo, meer lopende spelers, meer scherpte en iets minder misverstanden die je nu nog af en toe ziet.
Maar we mogen niet klagen. Tot nu toe komen de puntjes allemaal vrij eenvoudig binnen.
Maar goed, toch weer het doelsaldo met 5 verhoogd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook wel weer waar ja.
Jawel, en tegen FC Twente en Vitesse natuurlijk ook moeizaam, maar tegen Excelsior had ik wel het gevoel dat Feyenoord op 80% Voetbalde ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Vond het vorige week anders maar moeizaam.
There to stayquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:35 schreef Roland010 het volgende:
[..]
WIJ STAAN BOVENAAN, WIJ STAAN BOVENAAN!
Interland voetbal komt wel goed uit nu.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, en tegen FC Twente en Vitesse natuurlijk ook moeizaam, maar tegen Excelsior had ik wel het gevoel dat Feyenoord op 80% Voetbalde ofzo.
Dat gevoel had ik vandaag ook.
Al hebben de spelers wel buitengewoon veel pijntjes.
5-0.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:22 schreef klaasweetalles het volgende:
Iedereen hoopt weer op een aardig potje en willem 2 is daarvoor een goede tegenstander hoewel wllem 2 nu 2x keer verloren heeft dus die zullen het ons niet makkelijk maken.....
Niks mis mee. Rustig aan met de spelers, komt een drukke maand aan. Ben wel genoeg vermaakt vandaag.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
punten zijn binnen
op naar de volgende wedstrijd
goede start is het halve werk
2e helft was natuurlijk matig gewoon uitspelen
hadden het publiek best kunnen vermaken....maar met de handrem erop uitspelen
Jaren geleden was er een TIFO actie toen we weer europees speelden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:38 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wanneer komt het 'we're back'-filmpje uit?
Maar toch opmerkelijk zo vroeg in het seizoen al en in een potje waarin ze helemaal niet zo diep hebben hoeven gaan.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:37 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Interland voetbal komt wel goed uit nu.
Hij eiste niks op. Ze deden rock-paper-scissors met Kramer en Jan Scharie. Boetius won,quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:37 schreef klaasweetalles het volgende:
Boetius eiste wel die penalty zomaar op![]()
elke wedstrijd dus een goal of een assist tot nu toe
maar dat penalty gevalletje was wel vreemd vond ik...
willem2 is nog slechter dan ik dachtquote:
Gezien we jarenlang vaak in de vooronde/play-off al eruit lagen? (als we die uberhaupt al haalden via de competitie, want dat was ook wel eens niet het gevalquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaren geleden was er een TIFO actie toen we weer europees speelden.
Zouden het serieus geen naweeen van vorige week op Woudestein kunnen zijn? Er waren vorig jaar toch ook al een aantal spelers die na wedstrijden tegen o.a. Heracles last kregen (zelfs Kuyt klaagde erover. En als die klaagt...) Pijntjes, langere hersteltijdenquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar toch opmerkelijk zo vroeg in het seizoen al en in een potje waarin ze helemaal niet zo diep hebben hoeven gaan.
Perfect gedaan toch, dat de spelers dit onderling zo oplossen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Hij eiste niks op. Ze deden rock-paper-scissors met Kramer en Jan Scharie. Boetius won,
Blijkbaar hadden we alleen een duidelijke nummer 1 qua penalties en komt daarna een top 3 of 4 ofzo van spelers die het onderling mogen regelen ofzo. Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je nou Boetius of Jan-Scharie hem laat nemen.quote:Normaal is der Jorg nr1 maar die was er niet meer bij. maar met 4-0 kan je zoiets wel doen natuurlijk
Zou Vente klaar zijn? (In elk geval voor 1-3 wedstrijden)quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:48 schreef F.M.D. het volgende:
Het verschil tussen Kramer en Jorgenson is veel te groot. Je moet er niet aan denken als we Jorgenson een paar weken moeten missen.
Nee, die moet echt nog wel groeien, zeker fysiek.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:04 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Zou Vente klaar zijn? (In elk geval voor 1-3 wedstrijden)
Hij is 'al' 18 toch? Dan zal je fysiek niet extreem veel meer groeien, tenzij je flink het krachthonk in gaat. Maar ik neem aan dat ie dat allang doet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:06 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nee, die moet echt nog wel groeien, zeker fysiek.
Matig maar enorm degelijk. Maar het moet wel nog een flink stuk beter idd. Gelukkig is daar een beetje tijd voor, gezien het zo degelijk staat en de resultaten er al wel zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:07 schreef Gert het volgende:
Mooie uitslag, wisselvallig en grotendeels matig voetbal.
Hij heeft vorig jaar wel laten zien dat ie een prima pinchitter kan zijn (en zelfs meerdere punten voor ons gered in de paar speelminuten die hij kreeg). Maar een tweede spits, die hele wedstrijden zal gaan spelen als Jorgenson uitvalt, dat kan inderdaad gewoon echt niet. Gelukkig hebben we dan nog aardig wat scorend vermogen rondlopen en win je deze wedstrijden zonder Jorgenson ook nog wel, maar je kan hier toch idd niet mee aankomen in de CL, als Jorgenson uitvalt een keer?quote:
Ah, niet wéér die pinchhitter discussie hèquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:22 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar wel laten zien dat ie een prima pinchitter kan zijn (en zelfs meerdere punten voor ons gered in de paar speelminuten die hij kreeg). Maar een tweede spits, die hele wedstrijden zal gaan spelen als Jorgenson uitvalt, dat kan inderdaad gewoon echt niet. Gelukkig hebben we dan nog aardig wat scorend vermogen rondlopen en win je deze wedstrijden zonder Jorgenson ook nog wel, maar je kan hier toch idd niet mee aankomen in de CL, als Jorgenson uitvalt een keer?
Vorig jaar had je tenminste Kuyt nog, die als tweede spits kon dienen indien nodig.
Dat dacht PSV toen ook van Huntelaar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Hij is 'al' 18 toch? Dan zal je fysiek niet extreem veel meer groeien, tenzij je flink het krachthonk in gaat. Maar ik neem aan dat ie dat allang doet.
Die hoeft ook niet, want hij zal dit seizoen minimaal enkele basisplekken gaan krijgen (of Jorgenson moet het hele seizoen topfit en bespaard van schorsingen blijven)quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:24 schreef eight het volgende:
[..]
Ah, niet wéér die pinchhitter discussie hè
Berghuis ook nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:41 schreef Vasion het volgende:
Die Touré kwam ook niet één keer z'n back voorbij, zeer matig debuut.
Dat is zeker waar. Maar als je ziet dat een speler op z'n 17e/18e nog een achterstand heeft op het gemiddelde dan kun je die al wel speciaal een dieet en (kracht)trainingsprogramma laten volgen om het in elk geval zo maximaal mogelijk kan compenseren. Messi kreeg destijds zelfs hormonen ingespoten om een groeiachterstand in te lopen. Nou is dat wel heel radicaal maar ik denk dat je tot op een zekere hoogte wel bij spelers als b.v. Huntelaar iets (verantwoordelijk) kan forceren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:33 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat dacht PSV toen ook van Huntelaar.
Sommige jongens zijn gewoon later uitgegroeid en bouwen veel later en langer spiermassa op. Zit dus ook meer rek in.
Is anticiperen het nieuwe toverwoord? Man man.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:39 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Die hoeft ook niet, want hij zal dit seizoen minimaal enkele basisplekken gaan krijgen (of Jorgenson moet het hele seizoen topfit en bespaard van schorsingen blijven)
Na Kuyt z'n vertrek is daar gewoon niet op geanticipeerd. Ze gaan er blijkbaar vanuit dat het scorende vermogen van de andere spelers (incl. Larsson straks) voldoende is om het op te vangen. Maar dat is érg dom, we hebben vorig jaar gezien hoe belangrijk Jorgenson was, zelfs met veel andere spelers die ook konden scoren.
Wat zie jij staan dan vaak; Jorgenson?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Hij heet trouwens Jørgensen
Ik zie inmiddels zo vaak die naam verkeerd staan dat ik dacht, ik meld het even.
Ik zie jou vaak Jorgenson schrijven en nog een aantal anderen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat zie jij staan dan vaak; Jorgenson?
En die ø die hebben we niet in ons alfabet, die zou je officieel als je hem vertaald als 'eiland' moeten schrijven![]()
https://www.google.nl/sea(...)RLANDS&gs_l=psy-ab.3..33i160k1.3300.3300.0.4092.1.1.0.0.0.0.52.52.1.1.0....0...1.1.64.psy-ab..0.1.52.iYpBhq_1Uv4
Hij lijkt ook niet echt snel te zijn. Dat is toch wel zorgelijk voor een buitenspeler.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:41 schreef Vasion het volgende:
Die Touré kwam ook niet één keer z'n back voorbij, zeer matig debuut.
Jij hoorde het woord voorheen dus zelden/nooit ofzo? Gewoon een alledaags woord, dat binnen en buiten deze context (voetbal/voetbalmanagement) altijd al veel voorkomt. En ook de betekenis van het woord is niet iets nieuws in het voetbal ofzo, het zegt eigenlijk gewoon dat je een stap vooruit kijkt in je beleid en een plan B of C klaar hebt (de sleutel van goed beleid dus). Snap dus niet waarom jij het als zogenaamd nieuw toverwoord ziet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is anticiperen het nieuwe toverwoord? Man man.
Op alle posities ja, behalve dus de spitsenpositie. Gezien je met Kuyt eigenlijk je tweede spits kwijt bent, Boetius en Larsson niet in de spits kunnen spelen, Schuurman weer weggestuurd is en Van Persie niet komt heb je die positie nu dus niet dubbel bezet, want Kramer was vorig jaar simpelweg 3e spits en gewoon niet goed genoeg als directe invaller voor Jorgensen (iets wat vandaag wederom weer bewezen werd).quote:Wat een gelul overigens, want er is al wel twintig keer gezegd dat men de posities dubbel bezet wou hebben. En dat is nu zo.
Leuk lang verhaal enzo, maar Kramer is gewoon 2e spits nu.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:54 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Jij hoorde het woord voorheen dus zelden/nooit ofzo? Gewoon een alledaags woord, dat binnen en buiten deze context (voetbal/voetbalmanagement) altijd al veel voorkomt. En ook de betekenis van het woord is niet iets nieuws in het voetbal ofzo, het zegt eigenlijk gewoon dat je een stap vooruit kijkt in je beleid en een plan B of C klaar hebt (de sleutel van goed beleid dus). Snap dus niet waarom jij het als zogenaamd nieuw toverwoord ziet.
[..]
Op alle posities ja, behalve dus de spitsenpositie. Gezien je met Kuyt eigenlijk je tweede spits kwijt bent, Boetius en Larsson niet in de spits kunnen spelen, Schuurman weer weggestuurd is en Van Persie niet komt heb je die positie nu dus niet dubbel bezet, want Kramer was vorig jaar simpelweg 3e spits en gewoon niet goed genoeg als directe invaller voor Jorgensen (iets wat vandaag wederom weer bewezen werd).
Op andere positie is het:
Jones Boetius Toornsta (/Vilhena)
Vermeer Larsson Amrabat
etc.
en voor zo'n belangrijke speler is het:
Jorgensen
.
.
,
,
Kramer
Niet dubbel bezet dus.
Liep volgens radio Rijnmond op 1 voet het stadion uit.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat heeft jorgensen eigenlijk?
Hij wordt toch niet deze week verkocht he........
Totdat ik een Deens toetsenbord kocht, typte ik 'ø' met ALT+155.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:14 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Wat zie jij staan dan vaak; Jorgenson?
En die ø die hebben we niet in ons alfabet, die zou je officieel als je hem vertaald als 'eiland' moeten schrijven![]()
https://www.google.nl/sea(...)RLANDS&gs_l=psy-ab.3..33i160k1.3300.3300.0.4092.1.1.0.0.0.0.52.52.1.1.0....0...1.1.64.psy-ab..0.1.52.iYpBhq_1Uv4
Dat klinkt ernstiger dan ik had verwacht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Liep volgens radio Rijnmond op 1 voet het stadion uit.
Je kunt Boetiüs toch nog helemaal niet vergelijken met Larsson aangezien die nog geen speelminuten heeft gemaakt?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:01 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af hoe Larsson gebruikt zal worden. Vind Boeitius in zijn huidige vorm beter, misschien na 60 minuten wisselen?
Klein ezelsbruggetje misschien bij achternamen die rijmen op 'zun' , 'zon' of iets daar tussenin:quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie jou vaak Jorgenson schrijven en nog een aantal anderen.
Je hebt gelijk, zal d'r even op lettenquote:Maar het is dus Jorgensen.
Officieel met het streepje door de o, maar dat doe ik zelf ook nooit.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 27-08-2017 om 15:07:05De hielblessure van Nicolai Jorgensen valt mee. Hij gaat gewoon voor de interlands naar het nationale team van Denemarken. reageer retweet
#BoekjePluggentwitter:RijnmondSport twitterde op zondag 27-08-2017 om 16:35:12Michel van Egmond te gast in FC Rijnmond https://t.co/R9U6WuRwwl reageer retweet
De essentie van een dubbele bezeting is dat er sprake van een bepaalde mate van concurrentie tussen de nummer 1 en 2 is, de keuze voor de nummer 1 is gemaakt maar is niet heilig. Als de nummer 1 voor iets langere periode niet scherp en/of 100 % fit is dan moet de nummer 2 een bedreiging gaan vormen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk lang verhaal enzo, maar Kramer is gewoon 2e spits nu.
In zo'n situatie kun je misschien nog beter zonder echte spits gaan spelen en met een extra speler op het middenveld die heel diep staat - Larsson zou dat misschien wel kunnen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:04 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik hoop dus dat Jorgensen het hele seizoen fit blijft. Straks mag je naar een CL-wedstrijd of naar Ajax/PSV met een opstelling van 10 man.
Dat is moeilijk lopenquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hehe, en zodat je eigenlijk iedereen enigzins tevreden houdt. Maar dat soort jongens moet gewoon hun speeltijd ook van Gio krijgen in wedstrijden als vandaag (nadat het 4-0 was en de wedstrijd gespeeld was) en in bekerwedstrijden zoals die tegen ADO. Ik neem toch aan dat Gio en Van Geel spelers voor de breedte halen die ze niet pas opstellen als een basisspeler op krukken loopt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
Soms als je zo'n st Juste ziet voor de wedstrijd op 't veld of als je weet dat Larsson er aan komt hoop je gewoon dat er iemand geblesseerd raakt zodat die ook eens kunnen spelen
Ik had dat gevoel bij Vermeer stiekem eigenlijk een beetje. Ik vind het een persoonlijk drama voor hem dat ik hem natuurlijk absoluut niet gun maar hierdoor heeft Gio dus z'n 'keuze' kunnen maken zonder dat 1 van de 2 gaat zitten mokken. Als Jones de strijd gewonnen had op basis van Gio's keuze dan was Vermeer denk ik vertrokken in de winter. Die kans is nu veel kleiner.quote:Slaat natuurlijk nergens op, i know i know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |