SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 13:36:51 ]
Ik heb Toornstra in de Fantasy Leaguequote:Op zondag 27 augustus 2017 13:36 schreef Grifte het volgende:
Eerst al Hapsie er uit, nu De Jørg, niet goed voor mijn manager
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:34 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]sow halloSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puntige knieënquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah niet veel bijzonders, beetje ordinair ook.
Jammer dat ze niet kan acteren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn nog eens knieën!
Aan zijn usernaam te zien, waren zijn ouders meer van 50 tinten grijsquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kreeg jij vroeger al voorgelezen voor het slapen gaan zeker.
De film Deepthroat..quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Aan zijn usernaam te zien, waren zijn ouders meer van 50 tinten grijs
Zij heeft veel humorquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vincent van de Voort?quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
De tweede helft kabbelt maar voort
wie is deze dwergquote:Op zondag 27 augustus 2017 13:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 augustus 2017 13:34 schreef Befbekje het volgende:
[ afbeelding ]ZO DAN Jessica ZO DANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Musa vs. Blindquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:29 schreef Tagliano het volgende:
Ik kan me nog die wedstrijd met Theo Janssen hier herinneren
Ook nog jaquote:
Wil je niet spelen met mijn privéquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:32 schreef hafcfan het volgende:
Hey bob had gelijk. Grindbaan max ligt er weer uit
Als je niet reageerde nu wist niemand wie bob wasquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:32 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Wil je niet spelen met mijn privé
Ben hier anoniem!
En is je veldspel naar de tyfusquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:34 schreef Isane het volgende:
ff serieus, zet huntelaar in de spits en hij knalt er wel een paar in ?
Verdomme!quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je niet reageerde nu wist niemand wie bob wasNu van vvv genieten pik
Maar het lijkt nu ook nergens naar Tagliano.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En is je veldspel naar de tyfus
In before lijkt nu ook nergens naar
Kan die beter maar gaan accepterenquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hij is mad omdat Den Haag er weer niks van bakt.
Beter voor de verkoop prijs van Dolberg om hem nu te laten spelen "hij os onmisbaar voor ons, meer cash graag blablablabla"quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:34 schreef Isane het volgende:
ff serieus, zet huntelaar in de spits en hij knalt er wel een paar in ?
Kijkk vandaag in de woonkamer, FOK! is niet zo fijn op de ipad.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:48 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik zie jou niet meer in het Feyenoord topic
Hm oke. Valide argumentquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijkk vandaag in de woonkamer, FOK! is niet zo fijn op de ipad.
Nee daar heb je wat aanquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:48 schreef franske19 het volgende:
Gewoon van het veld afstappen als Ajax zijnde. Dan maar een reglementair verlies. Je maakt in ieder geval een statement. Bovendien ben je met dit labiele elftal toch kansloos voor de titel.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:48 schreef franske19 het volgende:
Gewoon van het veld afstappen als Ajax zijnde. Dan maar een reglementair verlies. Je maakt in ieder geval een statement. Bovendien ben je met dit labiele elftal toch kansloos voor de titel.
De kleine clubs zullen er geen moeite mee hebben dat de tegenstanders niet uit de voeten kunnen op dat kunstgras.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:48 schreef franske19 het volgende:
Vvv is gewoon de betere ploeg momenteelquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
ik heb een kwartier gekeken naar ajax
ik vind het heel erg los zand
Klopt, dat veld is verschrikkelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Je zou zelfs kunnen zeggen...los rubber.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Muric -> Cerny?quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit was het beste wat Cerny kon verzinnen? Echt?
Lezen is kennelijk een probleem. Dit seizoen is verloren met de huidige staf en een elftal wat als los zand aan elkaar hangt. Nu er enorme kritiek is op kunstgras van zowat alles en iedereen presteert VVV het om bewust een wedstrijd te saboteren. Als Ajax zijnde gewoon zeggen wij doen er niet aan mee voor de veiligheid van onze spelers.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je beter bent of voor staat misschien. Als je als een pannenkoek speelt, de schuld geeft aan het veld en daarom maar stopt, geef je gewoon op ipv een 'statement' te maken
Bedankt Hans.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lezen is kennelijk een probleem. Dit seizoen is verloren met de huidige staf en een elftal wat als los zand aan elkaar hangt. Nu er enorme kritiek is op kunstgras van zowat alles en iedereen presteert VVV het om bewust een wedstrijd te saboteren. Als Ajax zijnde gewoon zeggen wij doen er niet aan mee voor de veiligheid van onze spelers.
Ze komen uit Limburg, dus dat leuke valt sowieso tegen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:51 schreef Wicky15 het volgende:
Jammer wel want VVV is best een leuk clubje.
Als ... zijndequote:Op zondag 27 augustus 2017 14:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Lezen is kennelijk een probleem. Dit seizoen is verloren met de huidige staf en een elftal wat als los zand aan elkaar hangt. Nu er enorme kritiek is op kunstgras van zowat alles en iedereen presteert VVV het om bewust een wedstrijd te saboteren. Als Ajax zijnde gewoon zeggen wij doen er niet aan mee voor de veiligheid van onze spelers.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze komen uit Limburg, dus dat leuke valt sowieso tegen.
Feyenoord zeikt toch ook om het kunstgras.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
Dat veld mag geen excuus zijn
je bent een club van 90 miljoen
Feyenoord moet straks ook op dat kutveld....
ajax haalt altijd veel punten op dat kunstgras en prosteert niet zo tegen dat kunstgras heb ik het idee
dan moet je ook niet zeiken
Groot geschapenquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dijks lijkt 5-10 kilo te zwaar.
Feyenoord zeikt veel meer om het kunstgras dan ajaxquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:53 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Feyenoord zeikt toch ook om het kunstgras.
En terecht.
Ajax verloor hun laatste wedstrijd op kunstgras nog.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord zeikt veel meer om het kunstgras dan ajax
ik heb het idee dat ajax dat kunstgras niet zo erg vind omdat ze zoveel punten halen op dat soort velden....
Niemand zal het als een excuus gebruiken lijkt me.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:54 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord zeikt veel meer om het kunstgras dan ajax
ik heb het idee dat ajax dat kunstgras niet zo erg vind omdat ze zoveel punten halen op dat soort velden....
Als Ajax zijnde-genot. GGMM vindt dit niet oke.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:52 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat dat pas de eerste of tweede keer was hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax verloor hun laatste wedstrijd op kunstgras nog.
De wedstrijd is net begonnen. Hoe kun je iets zeggen over het veld voordat de wedstrijd begint?quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als Ajax zijnde-genot. GGMM vindt dit niet oke.
Prima als je zegt dat je niet speelt, dan kan je het nog beargumenteren. Vind ik het nog steeds flauwekul, maar dat is een ander verhaal.
Wel gaan spelen, overclasst worden en dan van het veld afstappen, wat jij voorstelde, is gewoon opgeven. niet een statement maken.
Lol dat weet ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat dat pas de eerste of tweede keer was hoor
ja maar ze protesteren helemaal niet zo erg heb ik het ideequote:Op zondag 27 augustus 2017 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd op echt gras ook. Dan zou ik eerder naar de club dan naar het veld kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt aan pech, doorlopen niks aan de hand. Vriend.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De laatste wedstrijd op echt gras ook. Dan zou ik eerder naar de club dan naar het veld kijken
Als je het aan Younes vraagt wel hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax komt er niet doorheen
'We hebben nou eenmaal geen Messi in onze ploeg'
~Frank 2010-2016
Statistieken zeggen niet zoveel. De meeste ploegen met een kunstgrasveld staan steevast in het rechter rijtje, dat Ajax daar relatief vaker wint dan bij Utrecht uit is dus geen verrassing.quote:Op zondag 27 augustus 2017 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja maar ze protesteren helemaal niet zo erg heb ik het idee
en ik herhaal het nog een keer
ze protesteren helemaal niet zo veel als andere clubs omdat ze zelf de statistieken van de laatste jaren kennen... ZE HALEN STATISCHE VEEL PUNTEN OP DAT KUTGRAS
Ze vindenhet allemaal best behalve bij een slecht resultaat
Wel als je het afzet tegen de resultaten van vergelijkbare teams op kunstgras natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niet zoveel. De meeste ploegen met een kunstgrasveld staan steevast in het rechter rijtje, dat Ajax daar relatief vaker wint dan bij Utrecht uit is dus geen verrassing.
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lekker maat. Even kijken of Ajax weer puntjes laat liggen.
De meeste ploegen met kunstgras zijn dan ook ploegen die om degradatie zouden voetballen normaliter.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:00 schreef franske19 het volgende:
[..]
Statistieken zeggen niet zoveel. De meeste ploegen met een kunstgrasveld staan steevast in het rechter rijtje, dat Ajax daar relatief vaker wint dan bij Utrecht uit is dus geen verrassing.
Valt wel mee. Weliswaar weinig kansen maar het spel onder De Boer was wel anders dan wat ik nu ziequote:
normaliterquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
De meeste ploegen met kunstgras zijn dan ook ploegen die om degradatie zouden voetballen normaliter.
Ik schakel toch al naar Liverpool-Arsenalquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:04 schreef Isane het volgende:
2 wedstrijden weer om kwart voor 5
wat een tijden weer
Hele seizoen doen we datquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:06 schreef Ferdii het volgende:
Oh god doen we dan nouri klappen kog steeds?
Nouri is zelf al opgerotquote:
genotquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik schakel toch al naar Liverpool-Arsenal
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri is zelf al opgerot
Dus ik vind dat Stay Strong een beetje gek eigenlijk, hij is er toch niet meer.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:08 schreef klaasweetalles het volgende:
ik krijg zo langzamerrhand het idee dat tegenstanders de nouri actie in de 34e minuut doen om ajax van de wijs te brengen.....
Goed voorbeeld ben jij zegquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik schakel toch al naar Liverpool-Arsenal
Hij is ook niet gestorven.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor dit voetbal is Nouri niet gestorven
Hij leeft nog hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Voor dit voetbal is Nouri niet gestorven
Wat is dooier. Nouri of Ajax?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri is zelf al opgerot
Hij is er nog...quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nouri is zelf al opgerot
Achquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wat minder verwoord
Nouri is gestorven voor onze zondenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hij is ook niet gestorven.
Roda thuisquote:
Ajax uit Griekenland is morsdoodquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax zelf is iets abstracts eigenlijk, dus dat kan niet sterven
Bedankt vriendquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roda thuis
Echter zou ik je aanraden Liverpool-Arsenal te kijken
Vuelta.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Roda thuis
Echter zou ik je aanraden Liverpool-Arsenal te kijken
Dan hebben wij het toch beter voor elkaar klaasquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
zitten die gasten nou gewoon op tuinstoeltjes
Misschienquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:13 schreef klaasweetalles het volgende:
zitten die gasten nou gewoon op tuinstoeltjes
Bijzondere manier om zelfmoord te plegen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:12 schreef JanCees het volgende:
Hij pleegde zelfs zelfmoord
[ afbeelding ]
Nouri was de wederopstanding van Ajax
Zou vooral prettig zijn als hij wat meer bereikt wordtquote:
Dat zal wel gezellig wordenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:15 schreef opperkleurder het volgende:
Ik denk niet dat de scouts van Scheveningen onder de indruk zijn.
Aad vindt dit een goed ideequote:Op zondag 27 augustus 2017 15:17 schreef Saekerhett het volgende:
Tweede helft gewoon 4-4-2 gaan spelen met Huntelaar en Dolberg voorin.
willem2quote:
donderdagmiddag om 12.30 ofzoquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Sluit niet uit dat ze de wedstrijd nog verplaatsen of verbieden.
Wat was de uitslag ook weer?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:18 schreef Caland het volgende:
Ik zeg maar niks meer over Younes
Toen ik dat donderdag deed scoorde hij binnen een minuut en gaf een assist
Net als ADO-Vitesse destijds op die akkerquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
donderdagmiddag om 12.30 ofzo
beste voetbalveldquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net als ADO-Vitesse destijds op die akker
Die wedstrijd is verplichte stof voor iedereen die anti kunstgras is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Net als ADO-Vitesse destijds op die akker
quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die wedstrijd is verplichte stof voor iedereen die anti kunstgras is.
quote:
Bij Twente trok hij wel de kar in moeilijke tijden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Verkoop Ziyech ook maar
Die heeft er geen zin meer in
Zodat ie makkelijker kon vertrekken ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Bij Twente trok hij wel de kar in moeilijke tijden.
Op welke plek eindigden ze toenquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
En toen iedereen verkocht werd en er allemaal middelmaat om hem heen stond liep hij niet eens meer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
nee vertelquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:25 schreef leolinedance het volgende:
Is er al gezegd dat het aan het veld ligt?
Wat is daar mee dan ?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:25 schreef leolinedance het volgende:
De nadruk wordt er wel heel vaak op gelegd ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:25 schreef leolinedance het volgende:
zeefuik weer zekerquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daar komen de paniekwissels van Keizer
Genot
Huntelaar erbij gooien in de spits, en nu moet Neres ineens de verlosser zijn zonder vertrouwen.quote:
Twente is al middelmaat sinds het Munsterman echec.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toen iedereen verkocht werd en er allemaal middelmaat om hem heen stond liep hij niet eens meer.
Wat is Ajax toch ook een aids club hequote:Op zondag 27 augustus 2017 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar erbij gooien in de spits, en nu moet Neres ineens de verlosser zijn zonder vertrouwen.
Genot
het ligt niet aan de aanval maar de gehele opbouwquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar erbij gooien in de spits, en nu moet Neres ineens de verlosser zijn zonder vertrouwen.
Genot
Vorig jaar werden ze nog bijna kampioen op bijna dezelfde velden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar Perez heeft wel gelijk. Die stuiter na 11 seconden
Die houdt zich niet bezig met dat soort ongein.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Dit was niet John sr?
Zeg dat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Is zo'n muur voor een speler als Depay niet iets teveel eer?
Tering zeg
Belachelijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:34 schreef Scrummie het volgende:
Is zo'n muur voor een speler als Depay niet iets teveel eer?
Tering zeg
Toen was het ook niet zo warm/stroef tochquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben we rond VVV - Sparta ook zo veel gehoord over de kwaliteit van deze mat?
Absoluut niet. Alleen als madsterdam op bezoek komt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben we rond VVV - Sparta ook zo veel gehoord over de kwaliteit van deze mat?
Zelfdestructiefquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat is Ajax toch ook een aids club he
Toen was het 4 graden kouder. Het is wat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toen was het ook niet zo warm/stroef toch
En niet midden op de dag maar in de avond, dat scheelt toch wel ietsjequote:Op zondag 27 augustus 2017 15:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen was het 4 graden kouder. Het is wat.
Lekker weer genotquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
We doen nu net of het tropische omstandigheden zijn, het is 26/27 graden hooguit.
18.30 maakt weinig verschilquote:Op zondag 27 augustus 2017 15:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En niet midden op de dag maar in de avond, dat scheelt toch wel ietsje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |