Jij kijkt nooit naar vechtsporten zeker?quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:11 schreef Sigaartje het volgende:
Dit wilde ik nou net zeggen. Gisteren voor het journaal zag ik hem. Ik dacht die man is niet normaal. Hij zat zijn opponent gewoon uit te lachen! En een grote bek! En agressief! Wat een mafkees zeg.
En moet je nou zien. Wat een afgang.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:14 schreef Plompzakker het volgende:
Topic uitgeprint om tijdens het acclimatiseren te lezen
Nee, die trashtalk is om de boel te hypen, en meer pay per views te bereiken. Het is pure commercie.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:04 schreef Iwanius het volgende:
de welbekende trashtalk om zijn tegenstander te imponeren
Een afgang van 85 miljoen dollar. Ik zou het ook doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:11 schreef Sigaartje het volgende:
Dit wilde ik nou net zeggen. Gisteren voor het journaal zag ik hem. Ik dacht die man is niet normaal. Hij zat zijn opponent gewoon uit te lachen! En een grote bek! En agressief! Wat een mafkees zeg.
En moet je nou zien. Wat een afgang.
Ik weet het, ik heb er zelfs niet aan kunnen ruiken, maar voetballers zetten ook geen grote muil op voordat de eerste trap is gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2017 09:40 schreef Najieto het volgende:
[..]
Een afgang van 85 miljoen dollar. Ik zou het ook doen.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:48 schreef JanCees het volgende:
Heb je het praatje na de wedstrijd gemist zeker
Veel wederzijds respect van deze topprofs
Kansloos in het licht van alle trashtalk ervoor. Blijkbaar is dit nodig om kijkers op te warmen voor zo'n gevecht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:48 schreef JanCees het volgende:
Heb je het praatje na de wedstrijd gemist zeker
Veel wederzijds respect van deze topprofs
Sporten associëren met een gymzaalquote:Op zondag 27 augustus 2017 10:38 schreef Fatoeman het volgende:
Dat hoort bij de sport ts. Maar ja sporten en iwanius is natuurlijk geen combi aangezien ie zelf nog nooit een gymzaal heeft aangeraakt of een sportschool van binnen heeft gezien![]()
Nee, dat hoort bij de commercie en wat men in Murica aanspreekt.quote:
Gymzaal? Wat doe je daar? Apenkooi spelen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:38 schreef Fatoeman het volgende:
Dat hoort bij de sport ts. Maar ja sporten en iwanius is natuurlijk geen combi aangezien ie zelf nog nooit een gymzaal heeft aangeraakt of een sportschool van binnen heeft gezien![]()
Basketbal speel je zeker op een grasveldje of zoquote:Op zondag 27 augustus 2017 10:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sporten associëren met een gymzaal
In groep 3 zitten
Basketbal, volleybal, zaalvoetbal, etc.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, dat hoort bij de commercie en wat men in Murica aanspreekt.
[..]
Gymzaal? Wat doe je daar? Apenkooi spelen?
Basketbalquote:Op zondag 27 augustus 2017 10:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Basketbal speel je zeker op een grasveldje of zo
Dan moet hij het ook niet doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 11:09 schreef wuuht het volgende:
Pfff deze casuals die er niks van begrijpen. Voor mcgregor was het gewoon een totaal andere sport
Precies, eerste 5 rondjes voor Connor, de laatste 5 voor Floyd, de "Underdog" wint, beiden pakken miljoenen, iedereen blij. Net zo in scene gezet als die WWWrestling-shit daar in de USquote:Op zondag 27 augustus 2017 09:31 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, die trashtalk is om de boel te hypen, en meer pay per views te bereiken. Het is pure commercie.
Dat noemt men ook wel boksen. Saaie sport.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:16 schreef Aiciu het volgende:
Het enige wat Mayweather deed was duiken totdat McGregor uitgeput raakte.
want?quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Al die mensen hier die wakker zijn gebleven om te kijken:
https://forum.fok.nl/topic/2395952
Dan heb je echt geen leven![]()
Het frustreerde mij al, laat staan hoe Conor zich moet hebben gevoeld.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat noemt men ook wel boksen. Saaie sport.
Wakker gebleven en nu weer wakkerquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:22 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Al die mensen hier die wakker zijn gebleven om te kijken:
https://forum.fok.nl/topic/2395952
Dan heb je echt geen leven![]()
Moet ie raak slaanquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Het frustreerde mij al, laat staan hoe Conor zich moet hebben gevoeld.
Dat was niet afgesprokenquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:12 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Kansloos in het licht van alle trashtalk ervoor. Blijkbaar is dit nodig om kijkers op te warmen voor zo'n gevecht.
Snap het ook wel, want boksen an sich is oersaai natuurlijk.
Dat had hij al lang aan zien komen natuurlijk, boeit hem ook niet. Gaat alleen om het geld.quote:Op zondag 27 augustus 2017 12:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Het frustreerde mij al, laat staan hoe Conor zich moet hebben gevoeld.
$375 miljoen voor de winnaarquote:Op zondag 27 augustus 2017 12:28 schreef Karig_Hutje het volgende:
Honderd miljoen voor de winnaar dertig miljoen voor de verliezer? Klopt dat? Dat noem ik geen verliezen.
Bohhhhhhhhhhhh!!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:32 schreef Rozevla het volgende:
Je moeder waggelde ook vannacht naar huis !!!
Zegt iemand wiens babyvet nog moet verdwijnenquote:
Wss ben ik er beter aan toe dan jijquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zegt iemand wiens babyvet nog moet verdwijnen
Makkelijk te verkondigen op het grote internetquote:Op zondag 27 augustus 2017 14:14 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Wss ben ik er beter aan toe dan jij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |