Jij kijkt nooit naar vechtsporten zeker?quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:11 schreef Sigaartje het volgende:
Dit wilde ik nou net zeggen. Gisteren voor het journaal zag ik hem. Ik dacht die man is niet normaal. Hij zat zijn opponent gewoon uit te lachen! En een grote bek! En agressief! Wat een mafkees zeg.
En moet je nou zien. Wat een afgang.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:14 schreef Plompzakker het volgende:
Topic uitgeprint om tijdens het acclimatiseren te lezen
Nee, die trashtalk is om de boel te hypen, en meer pay per views te bereiken. Het is pure commercie.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:04 schreef Iwanius het volgende:
de welbekende trashtalk om zijn tegenstander te imponeren
Een afgang van 85 miljoen dollar. Ik zou het ook doen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:11 schreef Sigaartje het volgende:
Dit wilde ik nou net zeggen. Gisteren voor het journaal zag ik hem. Ik dacht die man is niet normaal. Hij zat zijn opponent gewoon uit te lachen! En een grote bek! En agressief! Wat een mafkees zeg.
En moet je nou zien. Wat een afgang.
Ik weet het, ik heb er zelfs niet aan kunnen ruiken, maar voetballers zetten ook geen grote muil op voordat de eerste trap is gedaanquote:Op zondag 27 augustus 2017 09:40 schreef Najieto het volgende:
[..]
Een afgang van 85 miljoen dollar. Ik zou het ook doen.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:48 schreef JanCees het volgende:
Heb je het praatje na de wedstrijd gemist zeker
Veel wederzijds respect van deze topprofs
Kansloos in het licht van alle trashtalk ervoor. Blijkbaar is dit nodig om kijkers op te warmen voor zo'n gevecht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 09:48 schreef JanCees het volgende:
Heb je het praatje na de wedstrijd gemist zeker
Veel wederzijds respect van deze topprofs
Sporten associėren met een gymzaalquote:Op zondag 27 augustus 2017 10:38 schreef Fatoeman het volgende:
Dat hoort bij de sport ts. Maar ja sporten en iwanius is natuurlijk geen combi aangezien ie zelf nog nooit een gymzaal heeft aangeraakt of een sportschool van binnen heeft gezien![]()
Nee, dat hoort bij de commercie en wat men in Murica aanspreekt.quote:
Gymzaal? Wat doe je daar? Apenkooi spelen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:38 schreef Fatoeman het volgende:
Dat hoort bij de sport ts. Maar ja sporten en iwanius is natuurlijk geen combi aangezien ie zelf nog nooit een gymzaal heeft aangeraakt of een sportschool van binnen heeft gezien![]()
Basketbal speel je zeker op een grasveldje of zoquote:Op zondag 27 augustus 2017 10:41 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Sporten associėren met een gymzaal
In groep 3 zitten
Basketbal, volleybal, zaalvoetbal, etc.quote:Op zondag 27 augustus 2017 10:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, dat hoort bij de commercie en wat men in Murica aanspreekt.
[..]
Gymzaal? Wat doe je daar? Apenkooi spelen?
Basketbalquote:Op zondag 27 augustus 2017 10:50 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Basketbal speel je zeker op een grasveldje of zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |