Is dat ook weer een dure stream?quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:33 schreef tjoptjop het volgende:
Geen Michael Buffer![]()
Vermakelijke pot, al was het direct duidelijk dat Conor geen schijn van kans had. Ten eerste stootte hij veel maar raakte weinig, en wat hij raakte zat ook nauwelijks kracht achter. Dat hij (imo) de eerste 2 rondes heeft gepakt lag meer aan een afwachtende Floyd dan aan een aanvallende Conor.
Was lang geleden dat we Floyd zo aanvallend zagen vechten in de latere rondes, al kan dat natuurlijk ook tegen een beginner als Conor. Tegen Pacquiao hoefde hij dat niet te proberen.
Over 2 weken een echt lekkere bokswedstrijdCanelo v Golovkin
Al met al is 2017 best een goed jaar aan het worden voor het boksen
Is wel een ppv idd, denk ook niet dat er een Nederlands goedkoop alternatief komt. Wellicht via een vpn een buitenlandse zender (Kazachs?)quote:Op zondag 27 augustus 2017 15:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is dat ook weer een dure stream?
Ah oké, zal ook eens kijken of ik die kan vinden een paar dagen na het gevecht, die uitslag zal hier toch niet groot uitgemeten worden denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:06 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Is wel een ppv idd, denk ook niet dat er een Nederlands goedkoop alternatief komt. Wellicht via een vpn een buitenlandse zender (Kazachs?)
Die wedstrijden zijn vaak 's nachts. Meestal torrent ik het de volgende ochtend en kijk het zondagochtend. Dan is het ook gewoon de Amerikaanse versie met verstaanbaar commentaar
Oké cool, zal ik ook eens uitproberen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:10 schreef heywoodu het volgende:
De gewone boksgevechten zijn doorgaans wel via http://cricfree.sc/ ofzo te zien ergens.
? Ik snap je vraag niet zo goed eigenlijk....quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:10 schreef mtchel112 het volgende:
Is er niet ergens een handige site waar je als beginner wat wijs uit kan met data voor boxen en ufc?
Naja ik wil wel vaker potjes boxen en mma kijken, alleen zou handig zijn als er een site is waar je een overzicht hebt wat er allemaal gaat plaats vindenquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
? Ik snap je vraag niet zo goed eigenlijk....
Ik check altijd wikipedia voor de next upcoming ppv van de UFC.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:29 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Naja ik wil wel vaker potjes boxen en mma kijken, alleen zou handig zijn als er een site is waar je een overzicht hebt wat er allemaal gaat plaats vinden
Staat er geen programma op de site van de UFC?quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:43 schreef mtchel112 het volgende:
Ah nice. Ik heb namelijk een ufc account en kan erg veel live kijken. Maar weet nooit echt war nou alles inhoudt etc.
Ja zal vast wel. Maar er komen zeg Maar heel wat begrippen naar voor die jij net zei waar ik dus geen reet van snapte. Beetje door de bomen het bos niet meer zien zeg maar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
Staat er geen programma op de site van de UFC?
Je moet er gewoon induiken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:46 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ja zal vast wel. Maar er komen zeg Maar heel wat begrippen naar voor die jij net zei waar ik dus geen reet van snapte. Beetje door de bomen het bos niet meer zien zeg maar.
https://www.reddit.com/r/Boxing/quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:10 schreef mtchel112 het volgende:
Is er niet ergens een handige site waar je als beginner wat wijs uit kan met data voor boxen en ufc?
Ah gaaf!quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je moet er gewoon induiken.
Ik ben begonnen met de grote UFC ppv's een paar jaar terug. In het begin volgde ik vooral de heavyweighs, nu vind ik vooral de lagere gewichtklasses interessant.
The Ultimate Fighter is het mooiste wanneer je die van begin af aan volgt. Dus aflevering 1 seizoen naar keuze. De coaches maken er een mooie show van. En er zitten soms echt pareltjes tussen van talenten.
Bij de Fight nights zie je zo nu en dan wat upcoming talents.
Probeer dit gevecht op te sporen, ik vond het het beste gevecht van vorig jaar (maar heb niet alles gezien).quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:18 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ah gaaf!
Ik heb een ufc kalender aan mijn Google agenda toegevoegd, ook handig. Op ufc fight pass zijn ook talloze zaken terug te kijken, heerlijk.
Komt vanzelf. Joe Rogan legt ook veel uit tijdens het gevecht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:43 schreef mtchel112 het volgende:
Ah nice. Ik heb namelijk een ufc account en kan erg veel live kijken. Maar weet nooit echt war nou alles inhoudt etc.
JAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 15 juni 2017 21:14 schreef Nober het volgende:
[..]
En dan komt er ook nog een rematch, geef ik je alvast mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |